Ik moet voor dit weekend 2 taarten maken, een voor mijn neefje en een voor een klasgenootje van Tristan. En morgen cupcakes maken voor Sterres kerstdiner. Dus ik ik ga vandaag niks bakken omdat ik bang ben dat ik er dan morgen en die dagen daarna geen zin meer in heb. M'n man is weg met de auto en ik durf niet te fietsen met dit weer, dus ik zit gevangen in huis. Bluhhhh. Geen zin in een dvd, geen zin om nuttige dingen te doen. Nergens zin in.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, da's niet best Spuugske.![]()
Cake bakken ofzo?
Ik ga *nu* kadootjes kopen voor feestjes waar mijn kinders vanmiddag naartoe gaan. ik kan het dus niet nóg langer uitstellen.
Nou ja zeg, jij bent ook makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ohhhh yes! M'n man komt net thuis!Woehoeoeoe het geklaag en gejammer van mij is in een klap voorbij. Ik kan weg! Toedeledee allemaal!
Wil ik leuke schoenen bestellen (van die mary janesquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Diaan!
Vandaag is die gratis bezorgdagweet niet of je nog crocs wilde gaan bestellen...
www.gratisbezorging.nl
geldt ook bij heul veul andere webshops!
Ik heb nog wat dingen nodig maar geen enkele van "mijn zaken" staan erbijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Diaan!
Vandaag is die gratis bezorgdagweet niet of je nog crocs wilde gaan bestellen...
www.gratisbezorging.nl
geldt ook bij heul veul andere webshops!
oh verrek, geen ideequote:Op woensdag 15 december 2010 11:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Wil ik leuke schoenen bestellen (van die mary janes, Alice heten ze geloof ik), gaat de 4,95 er nie af
Moet je een code intypen?
Maar das niet waar geloof ik? Ik moest anders gewoon normaal bezorgkosten betalen eerste keer, misschien bedoelen ze die boven de 70 euro gratis bezorgen actie ofzo maar das wel muf zegquote:Bij Crocs ontvang je het hele jaar door gratis bezorging. Je hebt dan ook geen kortingscode nodig om te profiteren van gratis bezorging! Klik direct door naar de webwinkel!
Ja dat las ik inderdaad, maar het zou wel een naai-actie zijn als de actie van vandaag alleen boven de 70 euro zou geldenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh verrek, geen idee![]()
als ik via die site op de crocs banner klik dan krijg ik dit te lezen:
[..]
Maar das niet waar geloof ik? Ik moest anders gewoon normaal bezorgkosten betalen eerste keer, misschien bedoelen ze die boven de 70 euro gratis bezorgen actie ofzo maar das wel muf zeg![]()
probeer het eens met die ene code anders? ik zal ff terugzoeken, die deed het toen niet bij diaan maar misschien nu wel?
ja, maar dan nog weet ik het niet (als ik de mensen om ons heen na ga)quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef trui het volgende:
haha lily, wat bizar! dat zullen vast mensen uit de buurt zijn?
nopes... Hij voegt m wel toe, maar er gaat geen cent vanaf. Tssk, flauw hoor, gratis is gratis...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Wat bizar Lily
Roomsnoes deze zouden het wel nog moeten doen sowieso, weet niet of die te combineren zijn, ff proberen.
COUPONCODENU voor 10%
CHRISTMAS5 voor 5%
CROCSNL10 voor 10%
-edit-
gratisbezcrocs zou het moeten doen, maar deed het toen niet bij diaan.
Ik ga altijd naar de kapper voor eventuele belangrijke gesprekken. Dan ben je gelijk helemaal het mannetje met vers gekapt haarquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef trui het volgende:
ik heb nog snel even een leuke outfit gescoord vanmorgendat helpt vast!
Nopequote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef huuphuup het volgende:
Wat flauw ja roomsnoes!![]()
idd waarom staan ze er dan bij op die actiesite? Haalt ie hem er toevallig ook niet vanaf als je zeg maar afrekent? stom zeg.
ah, de kleine lettertjesquote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik las ergens dat je minimaal voor 30 euro moest bestellen bij crocs om de gratis verzending te krijgen. Bij Otto moet je al voor 45,- euro bestellen voor grais verzending
Ze zijn 40quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik las ergens dat je minimaal voor 30 euro moest bestellen bij crocs om de gratis verzending te krijgen. Bij Otto moet je al voor 45,- euro bestellen voor grais verzending
Nee buuv, dat kán niet. Mijn zwarte croco leren laarzen heb ik gewoon nodig voor mijn feestje morgenavond. Ik wil ze gewoon nuhuhuhuuuuuu.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oh écht?! Ik had net een kerstkaart, gestempeld en wel, in de brievenbus.![]()
Lieve Memmel, '
Je kan op je oude laarzen deel 1 van je cursus afmaken?
Je dagboek
Ik heb nog geen zegels, maar hij ligt wel klaar! geschreven door mij en Jen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef Vicky het volgende:
Ik had vandaag maar 1 envelopje en het was niet eens een kerstkaart
we hebben al welgeteld 3 kerstkaarten gehad!!
mijne gaan vandaag of morgenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zegels, maar hij ligt wel klaar! geschreven door mij en Jen.
Okay dat is inderdaad wel goed om te weten.. heel veel succes in januari!!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is nog wel iets postitefs Mous.. Maar hier is ook weinig contact met de buren. Eigenlijk maar een waar ik eens per 3 maanden op de koffie ga (70+ dametje), en de rest is een vriendelijk hallo en een weerpraatje..
Inderdaad geen verlening Diaan. Er was geen werk meer, en ze kunnen niet voorspellen hoe het volgend jaar gaat. Ze zouden bellen als ze toch weer hulp nodig hebben. Alleen daar ga ik niet op wachten. Wel fijn om te horen dat het puur aan het werk ligt, en niet aan mijn prestaties. Maar de studie verdient wel wat aandacht. Dus januari is studiemaand..
Ja, je komt hier bijna langs hè?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Lady, dat is echt suf. Ik snap dat het niet fijn is, al die ontslagen. Maar geloof niet dat staken iets positiefs toevoegd zo..
Diaan, Ik ga zo maar eens boodschappen doen, en Chris ophalen.. Ik zwaai wel even onderweg
volgens mijn lokale postkantoor in supermarkt ging de pakketbezorging gewoon verder. Dat moet wel, ik heb net een paar pakketjes weggestuurd.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
heej wat ik nou toch hoorde
volgens een medewerkster van de albert heijn staakt nu niet meer de briefpost maar de pakketpost
die lui graven echt hun eigen graf
Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over gedacht. Ik vind het leuker om iets te kopen en te geven dan alleen geld.. dus dat heb ik ook altijd gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit even in tweestrijd. ze staan bij onze appie te bedelen voor de voedselbank.
krijg je zo'n briefje in je handen gedruk en of je die zooi even voor ze wil kopen.
nou ben ik de beroerdste niet, maar waarom moet appie aan mij verdienen zodat ik de voedselbank kan helpen
dr staat ook een collectebus.
vraag is nu: hoe nu te handelen? ik vind dat appie genoeg aan me verdient, maar als ik geld in die bus prop, zouden ze er dan alsnog boodschappen bij de appie van doen of doen ze er dan wat nuttigers mee, zodat niet een gedeelte bij appie aan de strijkstok blijft hangen?
ja natuurlijk is het leuker om dingen te geven, maar ik heb liever dat als ik een tientje in die bus stop dat tientje voor 100 % ten goede komt aan de voedselbank. als ik voor tien euro boodschappen koop, moet je de winst van appie dr weer afhalen, dus dan doneer ik netto minder.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over gedacht. Ik vind het leuker om iets te kopen en te geven dan alleen geld.. dus dat heb ik ook altijd gedaan.
Wij denken erover om mijn kerstpakket aan de voedselbank te schenken, maar ik moet nog even kijken of die ook in Enschede zit.
Ja, ik snappie. Op deze manier zou de voedselbank dus meer kunnen krijgen voor die ¤ 10,= bij AH.. maar of dat zo is??quote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja natuurlijk is het leuker om dingen te geven, maar ik heb liever dat als ik een tientje in die bus stop dat tientje voor 100 % ten goede komt aan de voedselbank. als ik voor tien euro boodschappen koop, moet je de winst van appie dr weer afhalen, dus dan doneer ik netto minder.
snappie?
dat heb ik ook bij die bedelacties voor het asiel bij de jumper. moet ik bij hun blikjes kopen, dan krijg is een paar dubbeltjes korting, maar je maakt mij niet wijs dat ze er dikke winst op blijven maken. dan doe ik liever wat in de collectebus.
Ohja? per wanneer is dat dan weer?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
heej wat ik nou toch hoorde
volgens een medewerkster van de albert heijn staakt nu niet meer de briefpost maar de pakketpost
die lui graven echt hun eigen graf
Jawel hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, iedereen is aan de late kant met z'n kerstkaarten, geloof ik. Of wij hebben geen vrienden meer, dat kan ook
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
die zijn wel heel erg leuk Huup![]()
Wiehoe! Kaartjes voor Tim Knol gereserveerd!kan er kruipend nog wel naar toe, hij komt gewoon in ons drie kippen en een paardekop dorp
volgens mij heb ik 't nogal verprutst...quote:
Ik ben mn kerstgevoel nog steeds aan het zoeken. schiet niet echt op. Maar het uitzicht is hier inderdaad erg mooi, in de lente nog mooier trouwens.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Oeh diaan heerlijkik krijg er een heel kerstig gevoel van zo
![]()
Hier ligt niets nu en volgens B. is het ook niet glad. We gaan het meemaken. Hoop dat het hier strakjes ook sneeuwt, gezellig
Het is al zo sinds maandagavond..quote:Op donderdag 16 december 2010 09:45 schreef Raissa het volgende:
En ik nog zeggen dat de voorspelling nergens op sloeg omdat er helemaal geen sneeuw ligtHet ligt gewoon allemaal bij jullie Diaan!
quote:
Wow!!quote:
Die pot heb ik er toen helemaal om weg gesneden met schilmesje oid, dat je alleen kluit over had. De boom die ik nu heb, komt vers uit de grond... zat dus geen pot om.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben hem nu ook in een grotere pot gezet, maar er zat nog een plastic pot om de kluit heen die we er niet afkregen.
Je hebt geen geluid nodig met dat filmpjequote:Op donderdag 16 december 2010 10:41 schreef Incantrix het volgende:
Owja, wilde dat filmpje kijken, maar er zit nog geen geluid aan de pc
Ja echt, misschien ff moussy's tip toepassen, een droge (!) badhanddoek erbij, kijken of het dan sneller droog is.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef Incantrix het volgende:
Huup, echt? Die van de hema ook ja? Thnx voor de tip, dat scheelt me weer een haastritje naar de hema enzo.. In de stad hadden ze alleen nog maar kleine maten
Kim, ik heb geen ervaring met bomen met kluit, sorry!
Wij hebben ook een echte boom ja, de nepboom werd altijd gesloopt door de katten en in een echte klimmen ze ook gewoon, maar die takken houden dat wel. Dus.
Ik gooi ook bijna alles in de droger. Op wat wolachtige truien na. Slaapzakken helemaal trouwens..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
slaapzak... Ja die had Leyla gisternacht ondergepoept, hup in de ochtend in de wasmachine, zodra ik thuiskwam in de droger en toen ze naar bed kon had ze weer een schone slaapzak, ging prima.
Ik gooi trouwens alles in de droger.
Ik heb er sinds een week 1.. Het is zo geniaal!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:24 schreef Deepfreeze het volgende:
We hebben nog steeds geen droger hier. Maar zo in de winter is het soms wel handiger misschien..
Hier sneeuwt/regent het stug door.
Ik mag vanavond nog uit eten met mijn (ex)werk. Eens kijken of dat nog doorgaat. Een collega moet nog een uur rijden, duitsland in. Straks maar eens bellen of de plannen nog hetzelfde zijn..
dat zijn leuke cadeautjes zeg!!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef Saffier het volgende:
Wat gaaf Diaan!
Hé BE hoe is het aan de andere kant van de wereld?
Mijn collega'tje weet eindelijk waar haar klachten vandaan komen zei ze gister (en omdat ik er een tijd niet was, wist ik niet eens dat ze klachten hadmaar daar gaat het niet om) ze is haar beide ouders al op jonge leeftijd verloren en daarom is ze meteen maar door de hele molen gehaald. Gelukkig heeft ze niets engs, ze is ook zwanger
Ze werd gewoon ongesteld en is al 10 weken ver! Ik vind het zo fijn voor haar
Lekker..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn baas moet morgen nog iets doen en vroeg if ik daar ook bij was. Ehm nee...
Gelukkig was die duik al geboekt, anders had ik me mss wel verplicht gevoeld.
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds sneeuw regen... veel sneeuw regen.
Hè hè, eindelijk niet meer alleen hier. Jammer voor jou buuv.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, me and my big mouth.wij zijn zojuist van de regen in de drup geraakt, want het sneeuwt nu net zo hard als het daarnet regende.
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef snoopy het volgende:
http://www.buzzfeed.com/mjs538/hedgehogs-taking-baths
Arme poezelquote:Op donderdag 16 december 2010 14:24 schreef innepin het volgende:
Ik heb een heel zielig katje hier liggenHij kwam gisteravond binnenstrompelen, meteen naar de dierenarts geweest. Heeft waarschijnlijk ergens klem gezeten en heeft een fikse wond op z'n ene poot en z'n andere achterpoot is zwaar gekneusd
</dagboek>
En jij hem halen, fiets daar op slot laten staan en morgenochtend brengen of buum de fiets op laten halen?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, die had ik er ook uit gekozen. Geweldig is die @egel![]()
Hij doet echt: heb ík weer.
Awww, mijn huilende grote aan de lijn.zo koud mama en zo glad. en arme ziel, ik kan m ook niet gaan halen.
Zo eerst maar eens marktplaatsen naar een fietsendrager.
ja maar ja, hij moet maar even doorzetten.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En jij hem halen, fiets daar op slot laten staan en morgenochtend brengen of buum de fiets op laten halen?
Keisneu wel
Ow, da's wel een goeie ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef moussy het volgende:
Ah sneu Buuf, wij hebben zo'n schaarachtig vouwding, zijn maar 22 euro bij halfords.
Hij kan zelfs op mijn marbella, ik heb een trekhaak op mn mini hummert!quote:
Ach gossie..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:06 schreef Raissa het volgende:
Was inderdaad niet leuk nee, maar ze was 12,5 dus ze heeft een best lang leven gehad. Ze is in mijn armen gestorven, ik hoop dat haar dat een beetje heeft gekalmeerd voordat ze kon gaan.
Diaan, laat je even weten hoe het epileren met een touwtje ging? Ik ben best benieuwd.
En Buuv, het is ook koud! Wel lief dat ie dan z'n mama belt
oh zo hahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja maar ja, hij moet maar even doorzetten.Het is ook wel koud maar hij overleeft het wel.
Het is wel rottig hoor, ik heb er ook echt wel een knoop van, maar als ik wel een fietsdrager had gehad was ik m ook niet gaan halen.
Sommige dingen word je groot van.
haha echte mannen overdrijven graag een beetjequote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Kind maar even onder een warme douche geparkeerd. Uiteindelijk viel het allemaal mee.![]()
Lekker warm kopje thee en hij is er wel weer.
Helemaal prima! Hij gaat ff door de was en dan kan hij volgende week aan. Zal er snel een foto van makenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, graag gedaan. Is het een beetje wat je er van verwacht had? Hopelijk past ie nog een poosje
Wat ga je kijken?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef Incantrix het volgende:
Hum, ik ga vanavond naar de fillum. Vooralsnog is het hier alleen maar heel nat, maar misschien toch maar even rekening houden met evt. gladheid. Nouja, zin in fietsen had ik toch al niet
Je huid voelt zachter en het blijft langer weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, wat zielig en wat onverwacht zeg![]()
Arme oudste van Buuvhet is soms ook gewoon niet leuk om groot te worden.
Die foto's van die egels
TF, ik kan jouw linkje niet openen, krijg steeds een foutmelding.![]()
Ow, iemand hier ervaring met epileren met een touwtje? Op advies ga ik dat vanavond laten doen, ben wel benieuwd hoe dat gaat heb wel wat gezien op i-net en hoe het wordt.
Harry!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat ga je kijken?
De ik ga pizza eten met oudste (en man, als ie op tijd thuis is) en de jongste twee gaan stamppot eten op school. en daarna zingen, dan morgen nog een half dagje en danVakantie
Dit. Ik kan het niet laten doen zonder tranende ogenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je huid voelt zachter en het blijft langer weg.
Ik vond het wel pijnlijk.
Net een aansteker heel dicht tegen je huid aan.
Maar dan heb je ook langer vrij, tot de 7de ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef amaranta het volgende:
Ah, nu snap ik waarom iedereen gisteren kerstdiner had op de school van hun kinders enzo.
De meeste mamas/kinderen hier hebben dus al kerstvakantie.
Hier, in Ehv in ieder geval, moeten ze nog een week naar school. En onze school is dan de 24ste vrij.
Tot de 7de inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook langer vrij, tot de 7de ofzo?
Hier moeten ze de 3de weer beginnen en ze is vanaf vandaag vrij.
Ik heb zin in een peel off masker/friends/Ben&Jerry's avondje.![]()
Hartelijk gefeliciproficiatstaart! Wat ontzettend gaaf. Je kwam dus beter uit de verf dan je dacht!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef trui het volgende:
hier was ook kerstdiner op school vanavond, ik heb 't ook weer overleefd als hulpmoeder.
maar leuker nieuws: vlak voor we naar school vertrokken, werd ik gebeld: ik heb de baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!ongelooflijk, maar waar!
en nu moet ik alweer vliegen naar m'n sportcluppie waar we 't dobbelsteensurprisespel gaan doen.![]()
Sterktequote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Raissa het volgende:
[..]
Arme poezelWij zijn gisteravond naar de dierenarts geweest met mijn hondje, ze woonde nog bij mijn ouders want ze is daar jarenlang een groot huis + tuin gewend geweest maar ze was nog altijd mijn hondje. Gisteren was ze opeens heel erg benauwd, we zijn naar de dierenarts gegaan en haar longen bleken vol te zitten met allemaal hele kleine tumoren... We moesten haar direct laten inslapen
![]()
Trui!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef trui het volgende:
hier was ook kerstdiner op school vanavond, ik heb 't ook weer overleefd als hulpmoeder.
maar leuker nieuws: vlak voor we naar school vertrokken, werd ik gebeld: ik heb de baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!ongelooflijk, maar waar!
en nu moet ik alweer vliegen naar m'n sportcluppie waar we 't dobbelsteensurprisespel gaan doen.![]()
Ik heb het nog nooit laten harsen, vind ik een eng ideequote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef mefke79 het volgende:
Trui, gaaf!
Ik laat mijn wenkbrauwen ook harsen, veel fijner dan met zo'n pincet.
Die zijn leuk jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ken je de poppen van Dille&Kamille?
http://www.dille-kamille.nl/nl/content/65/kinderen
Ik heb er zo een voor mijn gebakje, leuke pop vind ze dat
Was ik ook al achter, maar ik vind de verzendkosten voor één pop nogal hoog.. Delen?quote:
oh nee, die kon ik nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ken je de poppen van Dille&Kamille?
http://www.dille-kamille.nl/nl/content/65/kinderen
Ik heb er zo een voor mijn gebakje, leuke pop vind ze dat
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was ik ook al achter, maar ik vind de verzendkosten voor één pop nogal hoog.. Delen?Mooie smoes om snel nog eens je buik te komen bewonderen, of misschien wel... Je meisje!
![]()
En naast Dille & Kamille in Rotterdam zit een onwijs leuke speelgoedwinkel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die zijn leuk jaB. wilde een kleine voor Amélie.
Ik moet nodig weer ns naar Dille & Kamille, al was t maar om te kijken <3
Sneeeeeeeuww!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
keimooi buiten!
Spannend. Heel veel succes vanavond.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Grijs het volgende:
Ik verveel me een beetje... Heb vanalles moeten regelen voor vandaag en het geregel is nu klaar, nu is het wachten op de uitvoering.
Ik heb vanavond een concert van het koor waar ik in zing en moet daar vanmiddag voor repeteren. Mijn man heeft een kerstdiner van z'n werk (in Leiden) en is dus niet thuis, dus ik moest oppas regelen voor vanmiddag en vanavond. Straks Marlien daar naartoe brengen, de rest regelt zich vanzelf...
En ik ben een beetje zenuwachtig, onze dirigent is ziek geweest en daardoor zit de muziek er nog niet zo goed in als normaal (waarschijnlijk (hopelijk) net goed genoeg).
[/dagboek]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |