Ik moet voor dit weekend 2 taarten maken, een voor mijn neefje en een voor een klasgenootje van Tristan. En morgen cupcakes maken voor Sterres kerstdiner. Dus ik ik ga vandaag niks bakken omdat ik bang ben dat ik er dan morgen en die dagen daarna geen zin meer in heb. M'n man is weg met de auto en ik durf niet te fietsen met dit weer, dus ik zit gevangen in huis. Bluhhhh. Geen zin in een dvd, geen zin om nuttige dingen te doen. Nergens zin in.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, da's niet best Spuugske.![]()
Cake bakken ofzo?
Ik ga *nu* kadootjes kopen voor feestjes waar mijn kinders vanmiddag naartoe gaan. ik kan het dus niet nóg langer uitstellen.
Nou ja zeg, jij bent ook makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ohhhh yes! M'n man komt net thuis!Woehoeoeoe het geklaag en gejammer van mij is in een klap voorbij. Ik kan weg! Toedeledee allemaal!
Wil ik leuke schoenen bestellen (van die mary janesquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Diaan!
Vandaag is die gratis bezorgdagweet niet of je nog crocs wilde gaan bestellen...
www.gratisbezorging.nl
geldt ook bij heul veul andere webshops!
Ik heb nog wat dingen nodig maar geen enkele van "mijn zaken" staan erbijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Diaan!
Vandaag is die gratis bezorgdagweet niet of je nog crocs wilde gaan bestellen...
www.gratisbezorging.nl
geldt ook bij heul veul andere webshops!
oh verrek, geen ideequote:Op woensdag 15 december 2010 11:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Wil ik leuke schoenen bestellen (van die mary janes, Alice heten ze geloof ik), gaat de 4,95 er nie af
Moet je een code intypen?
Maar das niet waar geloof ik? Ik moest anders gewoon normaal bezorgkosten betalen eerste keer, misschien bedoelen ze die boven de 70 euro gratis bezorgen actie ofzo maar das wel muf zegquote:Bij Crocs ontvang je het hele jaar door gratis bezorging. Je hebt dan ook geen kortingscode nodig om te profiteren van gratis bezorging! Klik direct door naar de webwinkel!
Ja dat las ik inderdaad, maar het zou wel een naai-actie zijn als de actie van vandaag alleen boven de 70 euro zou geldenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh verrek, geen idee![]()
als ik via die site op de crocs banner klik dan krijg ik dit te lezen:
[..]
Maar das niet waar geloof ik? Ik moest anders gewoon normaal bezorgkosten betalen eerste keer, misschien bedoelen ze die boven de 70 euro gratis bezorgen actie ofzo maar das wel muf zeg![]()
probeer het eens met die ene code anders? ik zal ff terugzoeken, die deed het toen niet bij diaan maar misschien nu wel?
ja, maar dan nog weet ik het niet (als ik de mensen om ons heen na ga)quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef trui het volgende:
haha lily, wat bizar! dat zullen vast mensen uit de buurt zijn?
nopes... Hij voegt m wel toe, maar er gaat geen cent vanaf. Tssk, flauw hoor, gratis is gratis...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Wat bizar Lily
Roomsnoes deze zouden het wel nog moeten doen sowieso, weet niet of die te combineren zijn, ff proberen.
COUPONCODENU voor 10%
CHRISTMAS5 voor 5%
CROCSNL10 voor 10%
-edit-
gratisbezcrocs zou het moeten doen, maar deed het toen niet bij diaan.
Ik ga altijd naar de kapper voor eventuele belangrijke gesprekken. Dan ben je gelijk helemaal het mannetje met vers gekapt haarquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef trui het volgende:
ik heb nog snel even een leuke outfit gescoord vanmorgendat helpt vast!
Nopequote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef huuphuup het volgende:
Wat flauw ja roomsnoes!![]()
idd waarom staan ze er dan bij op die actiesite? Haalt ie hem er toevallig ook niet vanaf als je zeg maar afrekent? stom zeg.
ah, de kleine lettertjesquote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik las ergens dat je minimaal voor 30 euro moest bestellen bij crocs om de gratis verzending te krijgen. Bij Otto moet je al voor 45,- euro bestellen voor grais verzending
Ze zijn 40quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik las ergens dat je minimaal voor 30 euro moest bestellen bij crocs om de gratis verzending te krijgen. Bij Otto moet je al voor 45,- euro bestellen voor grais verzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |