Ja erg he. Boerser kan bijna niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:26 schreef craftyvirus het volgende:
Sinds 4 maanden werk ik in wateringen, bij een bedrijf waar voor 90% mensen uit het Westland werken.
Of het nou ochtend, middag of avond is, die westlanders groeten ALTIJD met 'MOHH'. Je bent toch %$Q#&(#$# geen koe! en het is niet altijd ochtend! flikker gewoon op, en zeg gewoon NORMAAL gedag!
MOHHquote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Jordy-B het volgende:
Het wordt democratisch besloten wat "normaal" is... 90% van de medewerkers komt uit het westland, dus dat gedrag is normaal. En jij bent behoorlijk abnormaal. Ga normaal doen!
Alleen bloahad.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Plukkie al?
Tevens: in before Cynthia/Enter.
OOK ZO ERG!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Plukkie al?
Tevens: in before Cynthia/Enter.
Rot dan op, terug naar de stadquote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
OOK ZO ERG!
plukkie al?echt, ik ben niet gemaakt voor het westlandse..
wat betekent plukkie al?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
OOK ZO ERG!
plukkie al?echt, ik ben niet gemaakt voor het westlandse..
Waarom blijf je daar dan niet?quote:
en jij kan niet lezen ;-)quote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Amplifier het volgende:
TS kan niet tegen vriendelijk gedrag in de morgen
Maassluis?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef broodmonkeh het volgende:
Westlanders
Ben blij dat de plaats waar ik woon nog bij het geweldige Rotterdam hoort, het was wel eens anders geweest en dan was ik nu ook westlander
erger nogquote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef Whiteguy het volgende:
moooaaahgu
Dat deze nog niet gepost is
En TS is tomatenplukker.
of je al tomaten/blad plukt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |