Wat niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en Benny, je waagt het niet! Is het niet waard!!
Ik zat ergens helemaal achterin, achter een computer verstopt... leraar ging weg, had mij niet gezien en deed de deur op slot.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben trouwens blij dat je weer bent uitgebroken benny! Hoe is dat gebeurd?
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat ergens helemaal achterin, achter een computer verstopt... leraar ging weg, had mij niet gezien en deed de deur op slot.
Was binnen een half uurtje ofzo weer bevrijd...
Oh mai kot..en jij had ook niet door dat 'ie wegging?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat ergens helemaal achterin, achter een computer verstopt... leraar ging weg, had mij niet gezien en deed de deur op slot.
Was binnen een half uurtje ofzo weer bevrijd...
Ik had oordoppen in, was bezig met werk.. dus nee, ik had het niet doorquote:Op woensdag 15 december 2010 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh mai kot..en jij had ook niet door dat 'ie wegging?
haha, geweldig!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had oordoppen in, was bezig met werk.. dus nee, ik had het niet door
I wish, niks hierquote:
Dat is heul horny jahquote:Op woensdag 15 december 2010 09:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, jammah, anderrs was ik bij juh komuh wonuh toch! Lekker op zn rotturdams!
Heb jij sneeuw?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker gedouched nu maar ontbijten en toch maar op tijd naar het werk, je weet het niet met de sneeuw op de fietspaden
hier ligt ook sneeuw Patquote:Op woensdag 15 december 2010 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Als er sneeuw ligt in Eindhoven, ga ik daar wel wonen!
Werkquote:Op woensdag 15 december 2010 09:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had oordoppen in, was bezig met werk.. dus nee, ik had het niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |