De UFC gaat puur om de sport. Ja het geld speelt een rol, maar dat is bij de NFL of de NHL ook. Ik snap nog steeds hoe je kan roepen dat het niet om de sport gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet kijk om het.. niet kijkenIk neem niet meer de moeite om het te kijken via stream of download of hoe dan ook omdat het weinig meer om de sport gaat en geld een te grote rol speelt. Kan je het mee eens zijn of niet, maakt ook niet uit. Maar laten we het houden op tijdgebrek
En "UFC is de topdivisie", dan heb je me verkeerd begrepen. Het is op het moment niet echt denkbaar dat een UFC fighter tegen een StrikeForce fighter zal vechten, en dat vind ik vooral jammer.
--Ik ga evt Fedor vs. Overeem dus wel kijken
Zat er dik in hè!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef Fyodor het volgende:
Brandon Vera issued release after lopsided loss to Thiago Silva
Dat was Runaway van Kanye Westquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand het nummer waarmee Brandon Vera opkwam?
Ja, is goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De UFC gaat puur om de sport. Ja het geld speelt een rol, maar dat is bij de NFL of de NHL ook. Ik snap nog steeds hoe je kan roepen dat het niet om de sport gaat.
Edgar vs BJ rematch was nuttig (geen contenders op dat moment en het was enorm close en de kampioen verloor)
Silva nam gewoon geen risico's bij Maia. Ik zou ook niet naar de grond gaan tegen hem.
Lesnar kreeg snel een titleshot, maar als hij zo slecht is had hij die ook kunnen verliezen. Hij kan slecht tegen stoten, maar ik denk dat alleen Cain hem kan pakken. Misschien Carwin ook, maar dat komt dan puur door punching power en niet door verdere skills.
Hij heeft Mir echt keihard in zijn kont genomen de tweede keer dat ze vochten, dat sloeg nergens op hoe hard hij hem pakte.
Meningen verschillen niet echt... Paxlie heeft gewoon gelijk..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja, is goed.![]()
Meningen blijven verschillen, dus heeft weinig zin om nog verder in discussie te gaan
Als er al een "gelijk" is dat ik gewoon ff geen zin had om MMA te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meningen verschillen niet echt... Paxlie heeft gewoon gelijk..
Werdum wordt lastig genoeg voor Reem die submit van uit iedere hoekquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Om Fedor vs. Overeem te kunnen zien moeten ze eerst beide de kwartfinales winnen.
En ja, in my honest opinion wordt dat voor beide moeilijk genoeg!!!!
Welke discussie? Je hebt nog niet eens argumenten gegeven. Enige wat je had is dat het geen sport is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja, is goed.![]()
Meningen blijven verschillen, dus heeft weinig zin om nog verder in discussie te gaan
??waarom lul je nou weer. Wat Paxlie zegt zit vol met feiten ,ik bevestig alleen dat hij geen meningen vertelt maar feiten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Als er al een "gelijk" is dat ik gewoon ff geen zin had om MMA te kijkenAls ik daar mijn reden voor heb is er niks aan de hand.
Ok, over op serieuze zaken nu?
Jups, eerst focussen op de huidige pot, dat is veruit genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werdum wordt lastig genoeg voor Reem die submit van uit iedere hoek
Hard maar fair zou ik zeggen.. als je ziet van wie hij de laatste 2 jaar allemaal verloren heeft moet je gewoonquote:After 15 fights, four fight-night bonuses, a spot on the organization's reality series, former welterweight title contention, and a handful of high-profile international fights, Marcus Davis (17-8 MMA, 9-6 UFC) received his UFC walking papers following a UFC 125 loss to Jeremy Stephens.
quote:Heavyweights Travis Browne (10-0-1 MMA) and Stefan Struve (21-4 MMA) have been penciled in for a UFC event expected to be UFC 130.
niet echt top voor struvequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Browne vs. Struve on tap for UFC 130
[..]
Hopelijk kan hij een snelle finish scoren zodat hij als legit threat wordt neergezet.quote:
Ai, dat wordt een pittige taak voor Struve.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Browne vs. Struve on tap for UFC 130
[..]
Cain is out want hij is stuk. Gaat 6-8 maanden duren als het even tegenzit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over Velasquez vs. JDS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |