Dit.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het spijt me maar dat is toch verschrikkellijk kut?
Ik zit gewoon relaxt in de hoek van mn hoekbank (onder een kleedje) voor een ruige tv met mn headset op met maten te ouwehoeren.
Enige nadeel is dat ik hier dan niet kan melden dat er een choppergunner in mn carepackage zat.
Ik zit achter me tv op een bureaustoel.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het spijt me maar dat is toch verschrikkellijk kut?
Ik zit gewoon relaxt in de hoek van mn hoekbank (onder een kleedje) voor een ruige tv met mn headset op met maten te ouwehoeren.
Enige nadeel is dat ik hier dan niet kan melden dat er een choppergunner in mn carepackage zat.
ditquote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik zit achter me tv op een bureaustoel.
Als ik me omdraai zit ik achter me PC.
Als ik op de bank ga zitten, dan kan ik me niet concentreren en gaat het slecht. ( Dan komt er weer gescheld etc)
Moet echt rechtop zitten om te gamen.
Zak ik vanzelf weer onderuitquote:Op donderdag 16 december 2010 12:07 schreef _GdR_ het volgende:
ja liggend gamen werkt inderdaad niet. maar waarom kan je niet rechtop zitten op een bank?
Moeite?? ik gebruik hem niet meer omdat ik ghost veel beter vind. Maar toen ik het wel geberuikte vond ik die het makkelijkste van allemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 07:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik denk niet dat ik nog een prestige in ga als ik zie hoeveel moeite ik voor die kut hardline moest doen....
Hardline pro is nu helemaal niet meer zo chill of je moet standaard met care package spelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb de OP-wiki aangepast met de volledige lijst met unlockables met de levels erbij. Tevens de lijst met wapens compleet gemaakt met de classified weapons.
Ga de perks, grenades etc nu nog even doen
Ik ga gewoon te vaak dood om fatsoenlijke killstreaks te halenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moeite?? ik gebruik hem niet meer omdat ik ghost veel beter vind. Maar toen ik het wel geberuikte vond ik die het makkelijkste van allemaalkies spyplane sam turret en carepackage en je hebt het zo:P
gewoon een 19 inch TFT. best aroundquote:Op donderdag 16 december 2010 12:06 schreef KneusTeun het volgende:
Liggend op de bank met een bier en wat te vreten! Geen tv maar monitor ( monitor vind ik fijnst! Liefst 19")
Gewoon zorgen dat je met konigen speelt die non stop blackbirds halenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon te vaak dood om fatsoenlijke killstreaks te halen
Als je zo'n dikke lcd (met ghosting) hebt van 50" dan zoek je op je scherm nog rondquote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Xblister het volgende:
[..]
gewoon een 19 inch TFT. best around
Dat gaat de boys (and girl) uit Weert iig goed afquote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met konigen speelt die non stop blackbirds halen
Hahah ja dat is echt een goede vriendin van me die kan ook goed schelden jaquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat gaat de boys (and girl) uit Weert iig goed af
Die kan handjes schudden met Stoma.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah ja dat is echt een goede vriendin van me die kan ook goed schelden ja
Done, lijst is nu volledigquote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb de OP-wiki aangepast met de volledige lijst met unlockables met de levels erbij. Tevens de lijst met wapens compleet gemaakt met de classified weapons.
Ga de perks, grenades etc nu nog even doen
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=72&t=363249quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Proletariaat het volgende:
1. in the XMB under games where you would click on the disk to load black ops scroll up to where it says saved data utility.
2. delete this data, what will happen is you will lose all of your campaign progress and on your custom classes you will lose whatever you have named them but all of your classes will be the same and no online progress will be lost. just rename them
3. scroll up a little more to game data utility and click it and delete the black ops data, you will NOT lose any online progress.
4. now go reload the game up and it will require you to redownload the patch and you should be up and running.
http://www.callofduty.com(...)ebcfscib4d6&start=20
Ik dacht hmm hotfix ff de ps3 aanslingeren dan, loopt dat ding meteen vast in het multiplayer scherm.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hot fix is dus geen nieuwe patch (1.05)? Al mensen die verbetering zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |