Watskebeurt gozer, waarom is je andere gamertag stuk?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de geïnteresseerden: mijn gamertag is voorlopig Taaauch.
Gisteravond stond er plotseling dat 'ie gebanned was. Morgen maar eens de helpdesk bellen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Watskebeurt gozer, waarom is je andere gamertag stuk?
Jij doet toch niet aan illegale shizzle?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteravond stond er plotseling dat 'ie gebanned was. Morgen maar eens de helpdesk bellen.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 december 2010 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij doet toch niet aan illegale shizzle?
Ghost Pro.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef mash_ het volgende:
[..]Dan kom ik je straks even pwnen! moet zeggen dat need for speed ook wel even vermaklijk is
heb ik nietquote:
Time to paartyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef PierreTT het volgende:
Overigens staat sinds de update mijn NAT ineens op open, terwijl dit eerst altijd moderate wasen ik heb niks veranderd aan mijn modem/router
Muziekje erbij, op de xbox is er altijd een party..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik deed toch al partiejen met jullie jonge!
Ja! Ik ging met de lag en zo alleen maar spyplanes neerknallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb ik nietMaar laatste keer dat we normaal konde spelen ging ik wel goed
toch jammer van die 1en death
Yeah! Vele malen beter dan hardstyle.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Muziekje erbij, op de xbox is er altijd een party..
Kom online!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja! Ik ging met de lag en zo alleen maar spyplanes neerknallen.Dat werkte prima.
Of mensen hebben zo vaak file complait bij jou gedaan vanwege je "modded controller"?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef KoningStoma het volgende:
Mn account wordt doorgegeven aan het ms hoofdkwartier voor verdere investigatie
Het lijkt een uniek probleem.
We weten allemaal dat ik gewoon teveel mensen van xbox live joeg met mijn fal, barret en waardeloze wapens in BO
Zou het ?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of mensen hebben zo vaak file complait bij jou gedaan vanwege je "modded controller"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |