Omdat het kan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.123dagaanbieding.nl/ waarom zou je dit doen?
Denk jij nou echt dat de pc te vergelijken is met state-of-the-art hardware als de X360 en PS3?quote:
Mijn PC kostte 2100, PS3/X360 zouden vereerd zijn als ik ze daarmee zou vergelijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat de pc te vergelijken is met state-of-the-art hardware als de X360 en PS3?
Beetje dure pc's kopen en dan stoer komen doen in het 360/PS3 topicquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn PC kostte 2100, PS3/X360 zouden vereerd zijn als ik ze daarmee zou vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje dure pc's kopen en dan stoer komen doen in het 360/PS3 topicShooters spelen op je pc ipv op een console
Console gaming vind ik ruk, mijn ps3 gebruik ik als dvd speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kosten 2100 en over 3jaar is die nog 400 waardquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn PC kostte 2100, PS3/X360 zouden vereerd zijn als ik ze daarmee zou vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
baasquote:
Same here, gister.quote:
Plaats dan ook een linkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef PierreTT het volgende:
Gioteck heeft het Xbox 360 grondgebied betreden door het vrijgeven van de exclusieve militaire stijl communicator, de TX-1 throat microfoon.
De TX-1 is de essentiele accessoire om te overleven in je game-play.
Mooie omschrijving
gamen op je bureaustoelquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik game ook vanuit mn bureaustoel als ik geen zin heb in mn bank (of als er teveel shit op ligt). Kan ik FOK!ken en gamen tegelijkertijdquote:
Begin met MP5K + M16quote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef Saind het volgende:
Jakkie... Ik speel tot lvl 14 met de m16, daarna diehard FAMAS
het spijt me maar dat is toch verschrikkellijk kut?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik game ook vanuit mn bureaustoel als ik geen zin heb in mn bank (of als er teveel shit op ligt). Kan ik FOK!ken en gamen tegelijkertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |