quote:Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eeh welke race was dat ook al is weer van dat je 60k verdient in 3.5 minuut? Ik vergeet het elke keer, iig in expert..?
Volgens mij niet, gewoon proberen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe weet je welke auto's je kunt ''verbouwen'' ? (aerodynamica onderdelen, spoilers bumperspoilers en volledige race ombouw)
Bij de Golf IV premium kon ik een race ombouw doen, toen kocht ik een andere premium en daar kon het weer niet? Hoe weet ik nou bij welke wagens ik een race ombouw kan uitvoeren?
Met een Ford GT40 in Expert modus, Amerikaanse Kampioenschap, Indianapolis Oval.quote:
thnxquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met een Ford GT40 in Expert modus, Amerikaanse Kampioenschap, Indianapolis Oval.
Binnen 4 minuten (ruim afgerond naar boven) heb je 98.000 credits verdiend.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie btw niet eens Amerikaans Kampioenschap staan in Expert.
Niks mis met je ogen dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie btw niet eens Amerikaans Kampioenschap staan in Expert.
Expert, Extreme...een fout is zo gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zei iemand expert.. vandaar..
Shelby heb ik al, kreeg ik een keer ergens. En ben zelf Ferrari's aan het sparen dus die gaan niet weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Hot_Baboon het volgende:
Heeft er iemand behoefte aan een Shelby AC Cobra 427 '66 (Premium) om te ruilen? tegen bijv. een leuke ferrari voor de ferrari cups?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:29 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Zou je even je PM willen lezen en reageren? Thx.
Ik koop zelf mijn auto's. Ruilen vind ik niks. Veel leuker om te sparen en sparen en dan die ene auto te kunnen kopen. Zo heb ik net de 787B gekocht voor 5,2 mil. Dat geeft dan zo'n lekker gevoel. Lenen, winnen en teruggeven...geeft dat zelfde gevoel niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Merk wel dat sommige mensen al hun geld sparen en veel ruilen en andere zoveel mogelijk auto's koopt en tuned waardoor ze bijna altijd blut zijn.
Wat doen jullie??
Inderdaad.... Echt een moment waarop ik dacht, heerlijk die kennisdeling via een medium als fok! Reed ze gister met twee vingers in de neus uitquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Kreator het volgende:
ABS uit met Nascar was de gouden tip. Letterlijk. Thx.
Even over die Lexus heh, staat die gewoon bij de dealer? Kon het namelijk gister niet vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Auti het volgende:
En de Lexus DTM auto van 750.000 is ook een goede auto.
Ik vind het wel makkelijk... Ben geen figuur die complete dagen achter een spel gaat zitten. Ruil dus liever af en toe een auto met vrienden zodat we allemaal vlotjes verder komen. Je komt toch de gebruikelijke ellende tegen met lvl25 zijn voordat je bijvoorbeeld endurance races kunt rijden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:29 schreef Kreator het volgende:
Ik vind ruilen echt stom. Dat is praktisch hetzelfde als cheaten. Je kunt het zelf niet, dus roep je de hulp in van iemand anders.
Sadness.
niet als ik die auto 3x heb gewonnen heb en er dus 2 overbodig zijn en je 95% van de auto's in je garage niet kan verkopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:29 schreef Kreator het volgende:
Ik vind ruilen echt stom. Dat is praktisch hetzelfde als cheaten. Je kunt het zelf niet, dus roep je de hulp in van iemand anders.
Sadness.
Of je hebt geen zin om geld aan een auto te besteden die je maar 1 keer gebruikt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:29 schreef Kreator het volgende:
Sadness.
Dat is het hele spel zo, aap.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef very het volgende:
Of je hebt geen zin om geld aan een auto te besteden die je maar 1 keer gebruikt.
oh ja, dat kan ook nog, met 100 pk extra zou ik die R8 net in moeten kunnen pakken denk ik :;0quote:Op donderdag 16 december 2010 13:37 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Heb je bij die BMW al olie ververst? Scheelt namelijk ook behoorlijk vermogen. Ik heb wel verschillen gezien na het verversen, van ruim 50PK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |