Dat weet ik, maar je kunt maar 20/30/40 auto's kiezen? In het spel zitten er veeeel meer, hoe kan ik die ''vrijspelen'' zodat ik ze kan in Duel?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Arcade Mode. Dan kun je Duel kiezen. Let wel: je hebt geen replays.
@jackson: ik doe ook rustig aan hoor. Speel misschien 1-2 uurtjes per dag. Ga nu eerst verder met B-spec.
Als Favoriet selecteren in GT Mode en dan kun je ze ook in Arcade gebruiken. Je kunt maar 100 selecteren overigens.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je kunt maar 20/30/40 auto's kiezen? In het spel zitten er veeeel meer, hoe kan ik die ''vrijspelen'' zodat ik ze kan in Duel?
Met een hittepistool heb ik de CPU en GPU verwarmd. Nieuwe koelpasta erop en.. fix!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft eenzelfde probleem. Stuurde hem ook richting Youtube. Welke truc werkte bij jou?
Die vriend is overigens Sejt, die hier ook regelmatig post.
Abracadabra hokus pokus.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:27 schreef RSHOW het volgende:
Met een hittepistool heb ik de CPU en GPU verwarmd. Nieuwe koelpasta erop en.. fix!
Nou, zal maar niet al te snel juichen wat betreft de Endurance races. Ben gisteravond op die van Suzuka begonnen, 172 ronden lang en kan je vertellen, dat 122 ronden lang drijven niet echt geweldig is.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Sant. het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik die endurance races kan gan rijden, overgangen regen - droog en licht - donker lijkt me erg vet.
Gister die duitse liga gereden. op exert met een BMW 320i Touring Car die ik ergens gekregen heb, veel te gemakkelijk. BMW plakte op de weg en concurrentie bleef ver achter.
Daarna extreme gereden op de nurnburgring.
2e plek op 5.3 sec. achter de Audi R8
Moet dus ook te halen zijn met dat ding, ondanks de topsnelheid van max 220 - 230
Alleen kan hem bijna niet tunen, omdat alles er al op zit. kan er max 30 pk bij knallen.
En gehaald, niet op de netste manier... Eerste chicane vol doorploegen door het gras en uiteindelijk heb ik 2.19.xxx gehaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef Hiya het volgende:
Wat is die SLS300 op Sector twee irritant om goud te rijden.. Tips qua Abs e.d?
volgens mij moet je daarvoor met de F-waarde spelen. Dacht ik..quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef no1uknow het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam bij de photomode die 'blur', het effect wat je krijgt als je een langere sluitertijd doet. Ook al zet ik de sluitertijd voluit gebeurt er nog niks.
Een langere sluitertijd gebruik je voor motion blurs, dat werkt alleen met bewegende objecten voor foto's tijdens replays.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef no1uknow het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam bij de photomode die 'blur', het effect wat je krijgt als je een langere sluitertijd doet. Ook al zet ik de sluitertijd voluit gebeurt er nog niks.
Nee, die is op dat moment erg leuk en erg nodig om verder te komen. Als je dan verder bent dan kan hij de garage in want dan moet je echt racewagens gaan inzetten.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef Stekelbees het volgende:
Ehhhh, je wint gewoon een veyron als je die lvl 14 world cup wint? Is dat niet een beetje overkill?
Ook als je GT opnieuw opstart?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef beetotheizzo het volgende:
Met welke wagen hebben jullie de historische racewagens in expert gedaan??
Een vriend van me komt niet verder met die en ik wou hem de Chapparel 2d '67 sturen maar dat kan niet, er staat telkens mislukt?!?
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eeh welke race was dat ook al is weer van dat je 60k verdient in 3.5 minuut? Ik vergeet het elke keer, iig in expert..
Ik had je auto al terug gegeven toch? Welke auto had je me geleent?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Tinos85 het volgende:
GT opnieuw opstarten ververst de ocassionvoorraad niet.
Ja paar dagen terug al. Die oude Skylinequote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had je auto al terug gegeven toch? Welke auto had je me geleent?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139736quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe weet je welke auto's je kunt ''verbouwen'' ? (aerodynamica onderdelen, spoilers bumperspoilers en volledige race ombouw)
Bij de Golf IV premium kon ik een race ombouw doen, toen kocht ik een andere premium en daar kon het weer niet? Hoe weet ik nou bij welke wagens ik een race ombouw kan uitvoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |