Dat valt nog best mee...krijg je 18.000 per race ofzo en dan aan het eind 100.000. Zijn geloof ik 5 races? die allemaal ook 15 min duren. Zou dus ongeveer 38.000 opleveren. Bij sommige kan ik mijn coureur niet alleen laten rijden en moet ik m coachen. Bij de Nurburgring met audi R8 volledig getuned wint ie op een oma-gangetje nog met 10 sec voorsprong, zonder dat ik er naar om hoef te kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik speel hem gewoon met mijn Corvette. Als je dan toch snel geld met je B-spec zou willen kan je dan niet beter Championships gaan doen? Bijvoorbeeld de Gran Turismo Championship?
Wat is dat like the wind? Waar vind ik het? Ik moet het met B-spec ook doen, want dan krijg ik die toybota.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef Sexy_Steve het volgende:
Daarnaast met die ZR1 corvette de Like the Wind oval race gereden. ook makkelijk te halen.
alle hulpmiddelen uit, topspeed op 390, volledige downforce instellen en gaan! prima te doen.
extreme reeks, level 21 of 22quote:Op woensdag 15 december 2010 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dat like the wind? Waar vind ik het? Ik moet het met B-spec ook doen, want dan krijg ik die toybota.
Laat hem dan de High Speed Ring uit de Turbo Challenge (Expert) rijden...36.000 credits in nog geen 3,5 minuut. Geef hem gewoon een lekker opgefokte GT-R en de winst is sowieso binnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Juist en de meeste mensen zijn dat nog niet. Ik speel er zo wel naar toe aangezien ik level 22 ben. Maar er zijn er zat die het nog niet zijn, vandaar dat ik me b-spec laat rijden vandaar.
Welke auto rijd je die American Championship mee?
Ik laat namelijk mijn B-spec coureur zo snel mogelijk level 23 worden, zodat hij die race kan doen. Maar ben bang dat hij meer rondjes moet rijden en je er minder voor krijgt
aah okay die heb ik nog niet gedaanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:21 schreef very het volgende:
[..]
Laat hem dan de High Speed Ring uit de Turbo Challenge (Expert) rijden...36.000 credits in nog geen 3,5 minuut. Geef hem gewoon een lekker opgefokte GT-R en de winst is sowieso binnen.
in welke corvette is dat? en volledig getuned dan?? heb je m ook nog verder afgesteld of niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik speel hem gewoon met mijn Corvette. Als je dan toch snel geld met je B-spec zou willen kan je dan niet beter Championships gaan doen? Bijvoorbeeld de Gran Turismo Championship?
Ben je handig in pc's bouwen/techniek?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef RSHOW het volgende:
Gistr lekker met mn Nascarbak aan het racen.
PATS! YLOD.
Dikke huilie voor mij.
Hoe verrot is dat... Gewoon meteen een nieuwe halen denk ik of niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef RSHOW het volgende:
Gistr lekker met mn Nascarbak aan het racen.
PATS! YLOD.
Dikke huilie voor mij.
Hoezo? Alle challenges gehaald? Alle races gedaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik zit een beetje vast op level 18. Beetje een dood punt in het spel vind ik.
Ik ga vanavond een poging doen hem te maken. Blijkbaar is het probleem vaak dat de CPU en of de GPU los van het moederboard zijn gekomen. Met een hittepistool is het één en ander op te lossen. Hopelijk lukt dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Ben je handig in pc's bouwen/techniek?
Wat kosten die dingen tegenwoordig nog? 300 euro?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een poging doen hem te maken. Blijkbaar is het probleem vaak dat de CPU en of de GPU los van het moederboard zijn gekomen. Met een hittepistool is het één en ander op te lossen. Hopelijk lukt dat.
Ff een nieuwe kopen zit er niet in, en 150 euro aan sony betalen en 10 weken ps3-loos is ook kut.
ALLES KLAAR op 110% JEWEETS.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoezo? Alle challenges gehaald? Alle races gedaan?
Haha, ik vind al wel dat ik heel wat over heb voor mn hobby. 30+ spellen en een hele zooi randapparatuur. Maar idd Jackson, als ik um niet kan maken dan koop ik een nieuwe, dat moet wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat kosten die dingen tegenwoordig nog? 300 euro?
Dat moet er toch vanaf kunnen voor een hobby. Als je die nieuwe dan hebt staan kan je dat kapotte barrel opsturen en ze het daar lekker uit laten zoeken.
Krijg je hem terug voorkoop je dat ding weer
Welke versie heb je? Het kan ook zijn dat je laserkop kapot is. Er zijn bedrijfen die het maken voor zo'n 90 euro, maar je kan zelf ook kopen voor een euro of 70.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een poging doen hem te maken. Blijkbaar is het probleem vaak dat de CPU en of de GPU los van het moederboard zijn gekomen. Met een hittepistool is het één en ander op te lossen. Hopelijk lukt dat.
Ff een nieuwe kopen zit er niet in, en 150 euro aan sony betalen en 10 weken ps3-loos is ook kut.
Dat is al sinds GT1 zo, en ik vind dat juist wel het leuke aan het spel dat je ook 'moet' sparen voor auto's. Het zou saai zijn als je gewoon á la NFS de standaard rode draad volgt en alle snelle auto's je zo in je schoot geworpen worden. dan hoef je zelf weinig creatief meer te zijn met autokeuzes en afstellen. Kijk bijvoorbeeld naar de Like The Wind Challenge (oval). waar veel mensen op vastlopen omdat ze geen auto hebben die snel genoeg is om het makkelijk te winnen. als oplossing heb je dan bijvoorbeeld de corvette die je volop tuned en moet afstellen en daarna moet je ook zelf nog wel wat skills hebben om het te halen. dan ervaar je genoegdoening.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
ALLES KLAAR op 110% JEWEETS.
Nee, dood punt qua geld/auto's/racen. Het gaat allemaal redelijk vlot, tot dit punt. Nu moet ik herhalingsraces gaan doen om geld te verdienen/levels omhoog te gaan enzo.
Dan denk ik toch echt dat je niet alle challenges en licences op goud hebt. Goud scheelt zoveel en je zit volgens mij met alle licences op goud en zonder NASCAR en AMG extreme challenges makkelijk op lvl 20. Dan moet je alle andere challenges wel goud.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
ALLES KLAAR op 110% JEWEETS.
Nee, dood punt qua geld/auto's/racen. Het gaat allemaal redelijk vlot, tot dit punt. Nu moet ik herhalingsraces gaan doen om geld te verdienen/levels omhoog te gaan enzo.
Nee, de snelste manier om snel veel te verdienen is,quote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef jackson het volgende:
Je kan beter "like the wind" rijden om te cashen. Die ovaal is in 3,5minuut klaar of zo en dan krijg je 70.000 credits. Lijkt me handiger dan al die dingen die ik lees hier
Edit: Zo uit mijn hoofd het bedrag en de tijd hoor...
Nee klopt. Ik vind het vrij lastig met een standaard controller. Met name sommige specials en pionnenlicentie merk je echt dat je met een stuur veel eenvoudiger zou winnen. Zo heb ik al 100 keer met die Nascar dinges de moeilijkste geprobeerd maar je merkt dat je gaat wiebelen door de controller.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan denk ik toch echt dat je niet alle challenges en licences op goud hebt. Goud scheelt zoveel en je zit volgens mij met alle licences op goud en zonder NASCAR en AMG extreme challenges makkelijk op lvl 20. Dan moet je alle andere challenges wel goud.
Ook goed...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, de snelste manier om snel veel te verdienen is,
Extremereeks--->European Championship--->Rome Circuit, met een Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total '10 en je wint met 1 ronde voorsprong, binnen 5 minuten geheid 83,000 credits.
Edit: Wat loop ik te bazelen, Met de Ford GT LM Race Car Spec II binnen 3 minuut 47 win ik 98.000 Credits en 4400 ervaringspunten op de Extremereeks--->Amerikaans Kampioenschap--->Superspeedway Indianapolis Motor Speedway. Dus tien keer een race doen, is 980.000 Credits en 44.000 ervaringspunten.
Dan moet je die race alsnog 205 x doen om een auto te kunnen kopen van 20.000.000.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, de snelste manier om snel veel te verdienen is,
Extremereeks--->European Championship--->Rome Circuit, met een Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total '10 en je wint met 1 ronde voorsprong, binnen 5 minuten geheid 83,000 credits.
Edit: Wat loop ik te bazelen, Met de Ford GT LM Race Car Spec II binnen 3 minuut 47 win ik 98.000 Credits en 4400 ervaringspunten op de Extremereeks--->Amerikaans Kampioenschap--->Superspeedway Indianapolis Motor Speedway. Dus tien keer een race doen, is 980.000 Credits en 44.000 ervaringspunten.
nee hoor 5,2 miljoen...dus dat is iets meer dan 52 keerquote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef very het volgende:
[..]
Dan moet je die race alsnog 205 x doen om een auto te kunnen kopen van 20.000.000.
Ik weet niet wat die Mazda 787B kost uit mijn hoofd, maar volgens mij wel iets in die richting
Ford Mark kost 20.000.000 Credits, de Mazda 787 kost 5.260.000 Credits. Ik heb nu 7.303.005 Credits. Ik ga voor die Ferrari F2007. Ik wil namelijk die GT Formula nogwat voltooien.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef very het volgende:
[..]
Dan moet je die race alsnog 205 x doen om een auto te kunnen kopen van 20.000.000.
Ik weet niet wat die Mazda 787B kost uit mijn hoofd, maar volgens mij wel iets in die richting
Die heb je dan nodig voor die race waar die oude beulen aan mee doen binnen die Expert race toch of niet? Heb het even niet helder voor de geest maar daar moet ik nog een auto voor vinden.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ford Mark kost 20.000.000 Credits
de 787B is ook van '79 geloof ik. Mag die niet mee doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb je dan nodig voor die race waar die oude beulen aan mee doen binnen die Expert race toch of niet? Heb het even niet helder voor de geest maar daar moet ik nog een auto voor vinden.
hmm en welk nivo is dat dan? ik ken alleen like the wind...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef Kreator het volgende:
Mja, en het schijnt dat je met b-spec oko een Toyota 7 krijgt, als je Live for Speed doet ofzoiets.
Het is onderweg.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe moest je precies ook alweer die occasions refreshen?
Moet je GT opnieuw opstarten..
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hmm en welk nivo is dat dan? ik ken alleen like the wind...
Okay maar om die te rijden en te winnen in B-spec....heb je dan niet een uberauto nodig zoals mazda 787B...of red jouw coureur het ook in die Corvette ?quote:
Ik ben het deels wel met je eens. In dit deel wordt je het over het algemeens gezien, nog te gemakkelijk gemaakt. Aan maar weinig races zitten restricties verbonden, zodat je feitelijk op je dooie gemakkie met een over powered bak iedereen er dik uit racet. En neem van mij maar aan, dat 9 van de 10 dit doen. Wat dat betreft zit Forza 3 beter in elkaar, daar heb je nog races erbij, waar je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:01 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dat is al sinds GT1 zo, en ik vind dat juist wel het leuke aan het spel dat je ook 'moet' sparen voor auto's. Het zou saai zijn als je gewoon á la NFS de standaard rode draad volgt en alle snelle auto's je zo in je schoot geworpen worden. dan hoef je zelf weinig creatief meer te zijn met autokeuzes en afstellen. Kijk bijvoorbeeld naar de Like The Wind Challenge (oval). waar veel mensen op vastlopen omdat ze geen auto hebben die snel genoeg is om het makkelijk te winnen. als oplossing heb je dan bijvoorbeeld de corvette die je volop tuned en moet afstellen en daarna moet je ook zelf nog wel wat skills hebben om het te halen. dan ervaar je genoegdoening.
Of je gaat sparen voor de Mazda of Minolta race car en na lange tijd herhalingsraces rijden kan je hem kopen. Beide scenario's brengen een hoop frustratiemomenten met zich mee, en dat is in mijn ogen nou net waar Gran Turismo al jaren door wordt gekenmerkt.
Edit: in mijn ogen zijn er in GT5 al veel te veel races die je veel te makkelijk kan halen. Je rijdt bijv met je Zonda op amateurniveau tegen standaard 1.2 opeltjes en clio's. dat was in GT1 wel anders, daar was je aan veel meer limieten gebonden (stock auto's en/of gelimiteerde tuning) en moest je ook nog zelf écht skills hebben. Ook het B-Spec maakt het cashen veel te makkelijk. het is wel leuk, daar niet van
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Ik ben het deels wel met je eens. In dit deel wordt je het over het algemeens gezien, nog te gemakkelijk gemaakt.
quote:Vraag me af hoe dit in te vullen, zie het echt niet zitten om het hele spel met saaie races nog eens over te doen.
Hmmkee, ik dacht dat het ding uit '89 is maar dat is ook maar uit mijn hoofd. Volgens mij kan je hem niet gebruiken voor die race.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
de 787B is ook van '79 geloof ik. Mag die niet mee doen?
1991. Dus nee, je kunt hem niet gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmkee, ik dacht dat het ding uit '89 is maar dat is ook maar uit mijn hoofd. Volgens mij kan je hem niet gebruiken voor die race.
Goeie tip, doen wequote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1991. Dus nee, je kunt hem niet gebruiken.
Gewoon de 2CV gebruiken en vlammen!
en ik maar 12....wat heb ik dan verdiend? pfffft hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie tip, doen we. Zat ik er toch maar twee jaar naast... Heb ik nu een sticker verdiend?
Je verwacht een beloning voor een fout antwoord?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie tip, doen we. Zat ik er toch maar twee jaar naast... Heb ik nu een sticker verdiend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Een nog hardere rotschopquote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
en ik maar 12....wat heb ik dan verdiend? pfffft haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |