quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef Stekelbees het volgende:
Iemand ie me vanavond een lambo kan lenen? Kan ik die lambo cup even doen..
krijgt 'm dus ook vnv weer terug!
Ik heb een gallardo, Yuri_Boyka heeft hem geleend. Vraag maar of hij hem aan jouw wil uitlenen, hij zal nu wel klaar zijn, schat ik zo ongeveer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef Stekelbees het volgende:
Iemand ie me vanavond een lambo kan lenen? Kan ik die lambo cup even doen..
krijgt 'm dus ook vnv weer terug!
Ik vind het een top wagen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Hot_Baboon het volgende:
Peugeot 908HDI FAP race car gekocht voor 4 mio... miskoop van de eeuw.. wat een kutding...
Ja komt goed man, ik stuur hem morgen als hij mij even PMd. Ik ben nu niet thuis namelijk..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een gallardo, Yuri_Boyka heeft hem geleend. Vraag maar of hij hem aan jouw wil uitlenen, hij zal nu wel klaar zijn, schat ik zo ongeveer.
ik niet. te traag. bij de extreme races. had ik net zo goed mijn corvette zr1 race spec of de Minolta danwel de Zonda kunnen houden. maar goed, nu mag mijn B-spec slaafje weer zorgen dat het geld weer terug komt:)quote:
Schreeuwen doet ie iig welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef wolferl het volgende:
nog 400.000 credits en ik heb die Ferrari F1 2007![]()
Hopelijk is dat een lekkere wagen.
je weet dus over welk vliegtuig ik het heb ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Auti het volgende:
Foto's niet, maar Red Bull heeft veel belang bij dit spel gehad
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je de F1 gran turismo ook in andere kleuren spuiten dan blauw?
Als ze echt maar 25 euro kosten zou ik er gelijk 50 kopen en voor 100 euro p/s op marktplaats zettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef SosuaCafe het volgende:
En scheelt dat nou zo veel zo'n stuurtje? Ik zie die G25 voor 25 euro bij bol.com maar heb er geen ruimte voor.
hoe kan die nou niet lukken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:04 schreef Driepink het volgende:
like the wind wilt me niet lukken met mn corvette..
heeft iemand een 787 of minolta te leen ?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
hoe kan die nou niet lukken?
ik gebruik die race (2e race, de oval) juist als melkkoe om snel geld te maken.
heb je downforce op max en topspeed op 390?
de eerste van die 2 races heb ik trouwens met de Veyron gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |