ik deed niks, jij pakte de HaPo!quote:
Welke?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
ja, allemaal heel zielig, die AIDSwezen....maar dit nummer is niet te harden. blegh
Ken ik niet..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9001
En ik?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb een speciale kerstaanbieding voor je miieijj, 2 MM badeendjes voor ¤20! Opbrengst gaat naar een goed doel natuurlijk
jou krijgt Miiejj er gratis bij..... Ben je met de kerst ook onder de pannenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jou krijgt Miiejj er gratis bij..... Ben je met de kerst ook onder de pannen
Om 21.45 vrijdagzaterdagavond..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
hoe laat sluit `t glazen huis eigenlijk? om 18.00uur vrijdagmiddag?
24u later geloof ik.....quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdag is het eerste gourmetdag.quote:
jij gaat uit solidariteit met de dj's kattenvoer vreten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zaterdag is het eerste gourmetdag.
Dan al?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zaterdag is het eerste gourmetdag.
En jij bent een spammert.quote:
Ik leef zo snel, ik loop gewoon een week voor.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik leef zo snel, ik loop gewoon een week voor.
Hoi, ik ben Larsquote:
en je ligt graag dwars?quote:
een baas is het!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dave Grohl, hoe hij daar los gaat
zie @ 1.11
En ik doe altijd luchtdrummen achter mn PCquote:
Meer dan dat. Een Held.quote:
dat ken je niet? heb je dan wel eens van Sexbierum gehoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik met mn stamboom bezig kom ik iemand tegen uit:
Tietjerksteradeel
oftewel
Tiet-jerk-ster adeel![]()
Geloven jullie me als ik jullie vertel dat ik ooit 1 keer in m'n leven in Friesland ben geweest en dat ik toen de Backstreet Boys in Tietjerksteradeel heb gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik met mn stamboom bezig kom ik iemand tegen uit:
Tietjerksteradeel
oftewel
Tiet-jerk-ster adeel![]()
wat deden die daar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Geloven jullie me als ik jullie vertel dat ik ooit 1 keer in m'n leven in Friesland ben geweest en dat ik toen de Backstreet Boys in Tietjerksteradeel heb gezien?![]()
Misschien moet ik niet dit soort dingen opbiechten. Maar ik moest er meteen aan denken toen ik de naam zag.
Sexbierum is bekend, ook buiten frieslandquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ken je niet? heb je dan wel eens van Sexbierum gehoord?
en ehm...wil je ook even met mijn stamboom bezig?![]()
ik bedoelde eigenlijk een ehm...andere ehm....stamboomquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sexbierum is bekend, ook buiten friesland
En ik vind het best hoormoet je even pm'en
ja, dat zeg ik, is goed pm maar..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een ehm...andere ehm....stamboom
Nou, ze stonden op een parkeerplaats en....quote:
ah, ik snapquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ze stonden op een parkeerplaats en....
Nee gek, ze traden op in een of andere discotheek vol zweterige tieners. Was nog een paar maanden voor hun hoogtijdagen. Heb ze daarna nog in de metropolen Deurne en Asten gezien. 't Zou pas echt hilarisch zijn geweest als ze Maaskantje nog hadden aangedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |