Waar is Ingrid?quote:
quote:Jeroen Nieuwenhuize staat oliebollen te verkopen voor #sr10! Moet niet gekker worden...
http://presents.3fm.nl/page/rabradio_uitjediptip/rabradioquote:Welke dame mag het uitkramen? Laat het weten en luister zeker om half 4!
Paula Abdul - Straight up
Whitney Houston - I wanna dance with somebody
Neneh Cherry - Buffalo chance
Neneh natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://presents.3fm.nl/page/rabradio_uitjediptip/rabradio
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luister jij buiten MetMichiel nog weleens naar hitradio 3 ?
quote:Wat een giller. De top 3 van KX-collega @tleemhuis staat in de VARA-gids, maar hij is nooit gebeld. Toch staat Abba met Dancing Queen op 1!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luister jij buiten MetMichiel nog weleens naar hitradio 3 ?
Schakel nu maar snel in. Pik je nog mooi ffquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Het wordt wel steeds minder en minder.
Alweer?! Damn, die draaien ze echt veel te vaak. Saaie kud muziek maakt die man.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schakel nu maar snel in. Pik je nog mooi ffJohn
Mayer
mee.
Elizequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef -Hans- het volgende:
Elize - Automatic. Damn, die plaat is ook 'gewoon' echt goed
Coen heeft vooral niets gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef alors het volgende:
Goedemiddag![]()
Nog spannende dingen gebeurd tijdens de kom zelf in actie dag?
Ja, de 3FM-piemeltjes zullen wel wat ruw worden ondertussen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Sanne Hans is ook al aan de pijp bij 538..
wahahaha ieewwwquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, de 3FM-piemeltjes zullen wel wat ruw worden ondertussen.
Leek. Wie is er niet geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef alors het volgende:
Coen ziek? Wehehe mietje!
Gerard in Leek of all places!!
Ik moest helemaal goegel mappen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leek. Wie is er niet geweestMensen praten veel over New York. Maar Leek mensen.. Echt, dat is The City That Never Sleeps.
Ja man en als je er langs rijdt... dat bedrijvenpark alleen is al een ware lichtstad vol architectonische hoogstandjes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leek. Wie is er niet geweestMensen praten veel over New York. Maar Leek mensen.. Echt, dat is The City That Never Sleeps.
de slechtste stagair van nederland!quote:
ja, ik zit te denken hoe die evaluatiegesprekken gaan....quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk inmiddels wel al de langstzittende stagiair van Nederland.
ik las het jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef Steephsel het volgende:
Goeiemiddag
M'n computerspullen komen een dag later
Hans.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik zit te denken hoe die evaluatiegesprekken gaan....
is btw al bekend wie Hanneke gaat opvolgen?
met het prachtige programma Heel Aparte NachtSoundquote:
LOLquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja man en als je er langs rijdt... dat bedrijvenpark alleen is al een ware lichtstad vol architectonische hoogstandjes!
Heb in Den Haag nog wel een paar liggen voor jequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik haat opruimen en spullen in dozen doen......
net 5 dozen gekocht en ik vraag me af of het genoeg is
kom maar brengenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:13 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb in Den Haag nog wel een paar liggen voor je
hai popje. fijn dat jij me met muziek vermaakt terwijl ik opruim. wel kut dat het eerst 2 bagggerplaten waren voor we los kunnen op Dragonettequote:
Zulk iets zei ik gister ook al. Iets minder subtiel weliswaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Mijn hemel. Deze gozer mag de veters van Percy nog niet eens strikken...
Ik heb een berichtje van 3FM gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef themauster het volgende:
Zeg Hole1988 waarom is die Darryl video van Nachtegiel verdwenen op 3FMVideo?
De beelden van die keeper komen langs bij VI. Dat moet wel. Ik zie Gijp nu al in een deuk liggen.quote:
En om het nieuwsbericht erbij te vertellen het Congolese TP Mazembe Englebert verslaat Internacional met 2-0 uit Brazilie op het WK voor clubteams.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De beelden van die keeper komen langs bij VI. Dat moet wel. Ik zie Gijp nu al in een deuk liggen.
Hele beste 1e goal ook trouwens!
nee, vrolijkt me ook nietop.quote:
je broer en dit meiske hebben tenminste ooit een getuige nodig (gehad).quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Leuke manier om je broer te vragen getuige te zijn! Mijn broer vroeg het in de duinen bij de Audi S-bocht op het circuit van Zandvoort bij de DTM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |