Ja, vuile jatterts!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Piles het volgende:
Freekie
Is dat nou de tune van Top2000?
Het beste van dat stuk vind ik de slotzin: "Mensen die hun eigen smaak gewichtiger vinden dan die van een ander zijn pas echt een gruwel voor wie van muziek houdt."quote:Op donderdag 30 december 2010 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
"Nog beter: geheel formatvrije radio, maar dat lijkt voor alle Nederlandse zenderbazen een véél te grote stap. Alle bazen, op één na. Rob Stenders met zijn onvolprezen kxradio.nl."
http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?ID=154
ik klikte op jouw sigquote en kwam tot de ontdekking dat je in dat topic precies hetzelfde zeiquote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het beste van dat stuk vind ik de slotzin: "Mensen die hun eigen smaak gewichtiger vinden dan die van een ander zijn pas echt een gruwel voor wie van muziek houdt."
En Leo heeft gelijk. Dat heeft ie altijd, maar nu helemaal.
Ach, dat was ook maar een citaat. Wel een waar ik volledig in mee ga, maar toch.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik klikte op jouw sigquote en kwam tot de ontdekking dat je in dat topic precies hetzelfde zei
Weet jij waarom als ik in Spotify iets typ in de zoekbalk en dan op enter druk hij niets doet?quote:
Dat kan ik wel geloven jaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Sersjee het volgende:
Na een hele dag Sky Radio is dit toch wel een verademing, hoor.
Nee? Bij mij doet ie het gewoon wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet jij waarom als ik in Spotify iets typ in de zoekbalk en dan op enter druk hij niets doet?
error code 4, geen internetverbinding, maar volgens mij zit ik nu echt op FOK!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee? Bij mij doet ie het gewoon wel.
Scheelt maar een 'beetje' hèquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Sersjee het volgende:
Heerlijk he, spannende muziekquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Sersjee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |