niet MegaMindy?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit nog een kat neem met zo'n duidelijk M op zijn kop gaat hij Mickey heten.
Ja, dat gaat echt veel te snel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar 12 per seizoen natuurlijkStraks ben je nog klaar vóór Californication begint
quote:
Da's de M van Miauwquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit nog een kat neem met zo'n duidelijk M op zijn kop gaat hij Mickey heten.
Het werd toch nog wel een beetje spannend met Miguel aan het eind?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt veel te snel.
Naja 3 heb ik expres heel snel gekeken omdat ik dr niet zo superveel aan vond eigenlijk, en graag door wilde naar 4
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een HIJ geen ZIJ
Arme kat zal nog een identiteitscrisis krijgen.
De laatste twee afleveringen waren wel spannend, maar niet echt vergeleken met seizoen 1 en 2 hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het werd toch nog wel een beetje spannend met Miguel aan het eind?![]()
Maar season 4 is nog steeds de beste vind ikook na het einde van 5
Jewaaaaidsquote:
goh was dat laatst neit oook bij iemand met een bestelling van Zooplus?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens had die mongol van een postbode hier een pakketje voor de (dichte) deur gezet. Terwijl niemand thuis was
In een flat. In Rotterdam Zuid. Op een plek waar iedereen die op 'mijn' verdieping moet zijn langsloopt.
Heb laatst ook al iets besteld wat nooit aankwam, wel geld terug gehad van verzender, en volgens mij had m'n vriendin ook iets van bol.com wat ze nooit gehad heeft.
Begin nu een beetje te snappen waarom...![]()
Morgen es ff uitzoeken en dikke vette klacht indienen
wtfquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens had die mongol van een postbode hier een pakketje voor de (dichte) deur gezet. Terwijl niemand thuis was
In een flat. In Rotterdam Zuid. Op een plek waar iedereen die op 'mijn' verdieping moet zijn langsloopt.
Heb laatst ook al iets besteld wat nooit aankwam, wel geld terug gehad van verzender, en volgens mij had m'n vriendin ook iets van bol.com wat ze nooit gehad heeft.
Ja bij jou toch? Maar ik denk niet dat het dezelfde postbode is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh was dat laatst neit oook bij iemand met een bestelling van Zooplus?
Kut zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
nne, ik heb niets besteld bij zooplus, was bij iemand andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij jou toch? Maar ik denk niet dat het dezelfde postbode is?
Pfff dat ze dat bij ons nu doen is al niet blij van te worden maar bij julliequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook. In een flat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Das toch gewoon gestoord? Dat hoor je toch sowieso noooit te doen als pakketbezorger bent? Ik vind het echt debiel hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij mij zei de pakketbezorger ook dat ie het voor de deur had gezet. Normaal deed ie dat niet, maar die dag wel.
Ze moeten een handtekening overleggen, dat is een leuke discussie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik kreeg wel netjes m'n geld terug toen ik aangaf dat het nooit aan was gekomen, ze gingen het toen uitzoeken en de pakjesbezorger zei dat het bezorgd was, ik had nooit wat gehad, en als het dan de 'eerste' keer is dan geloven ze altijd de klant. Maar toch...
Als je te lam bent een pakje weer mee te nemen of de volgende dag weer es te komen of naar postkantoor te brengen dan moet je geen pakketbezorger worden. Nu is het volgens mij niet veel bijzonders, maar voor hetzelfde geld is het een nieuwe telefoon ofzo en pakt iemand 'm ff mee...
Geloofwaardig ook jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij mij zei de pakketbezorger ook dat ie het voor de deur had gezet. Normaal deed ie dat niet, maar die dag wel.
Nee hoor, niet voor alles, de meeste pakjes kunnen ze zo afgeven, dingen als telefoons mogen ze meestal wel alleen maar aan de juiste persoon met identificatie afgeven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze moeten een handtekening overleggen, dat is een leuke discussie.
Ben zoooo blij met mijn buufquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geloofwaardig ook ja
Hier krijgen we zelfs wel pakketjes op zondagOmdat de bezorger in de buurt woont en het geen probleem vindt om dan even langs te rijden
Dat lijkt er wel op idd!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien de Careya arborea, maar ik ben niet helemaal overtuigd
tegenwoordig lijkt het er meer op alsof ze het met een katapult vanaf de sorteercentrale wegschieten, en dan maar hopen dat het aankomtquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toen dus ook toen ze van de V&D (daar was dat vorige pakket van, wat kwijt was) zeiden dat ze beweerden dat het wel bezorgd was... Of ze ff het getekende afleverformulier konden overleggen... Maar dat was teveel werk ofzo, ze gaven liever m'n geld terug ofzo, en gingen het pas onderzoeken als het vaker bij mij gebeurde ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doelde ook op de telefoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, niet voor alles, de meeste pakjes kunnen ze zo afgeven, dingen als telefoons mogen ze meestal wel alleen maar aan de juiste persoon met identificatie afgeven.
Zo hadden we op kantoor es iemand met een pakje voor de baas, en die was er niet, en niemand anders mocht er voor tekenen, dat was ook weer belachelijk hoor, alsof die man de hele dag op kantoor op pakjes zit te wachten, daar heeft ie personeel voor
dat had ik vorige week ook, en hij had wel aangevinkt dat hij de dag erna terug kwam, savonds stond hij zonder dat ik belde aan de deur, hij had licht zien branden dus toch nog even gebrachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, zo had ik wel es een pakje, de bezorger was geweest en had netjes een briefje in de bus gedaan dat ik hem op zn mobiel mocht bellen, dan kwam ie het later nog es brengen ( het postkantoor waar je de pakjes op moet halen zit hier beneden in het winkelcentrum ).
Ik belde, en hij was net de straat uit, maar reed nog ff terug, dat was echt keurig, en ook TNT
Nee, dat was mijn probleem dus ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt er wel op idd!
Maar daarvan kan ik niet vinden dat ie 's nachts bloeit
Voor lang niet alles hoeft getekend te worden hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toen dus ook toen ze van de V&D (daar was dat vorige pakket van, wat kwijt was) zeiden dat ze beweerden dat het wel bezorgd was... Of ze ff het getekende afleverformulier konden overleggen... Maar dat was teveel werk ofzo, ze gaven liever m'n geld terug ofzo, en gingen het pas onderzoeken als het vaker bij mij gebeurde ofzo
Spuit elfquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor lang niet alles hoeft getekend te worden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |