jah... nou daar gaat ik nou effe niet aan denkenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
afwerken, is nou een hele ouwe man hoor, en denk dat hij niet eens meer schuifelen kan met die 2 kunstheupen en een kunstknie
pfffffffff ik hoor toch 100x liever dezequote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNN daar heb je haar weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
doe us hier aan mee Heks... is geinig...
Muziekassociatiespel #640
Kunnen ze treinen in Nederland nu nooit normaal op tijd laten rijden??? Gewoon als hij moet vertrekken om 22.51 uur dat dat stomme ding dan ook echt om die tijd vertrekt zodat onze jongste haar aansluiting nu eens niet mist??? Geloof het of niet: van hier naar nederland nooit problemen, maar andersom................stomme NS!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
Godverdegodver hoerige kut-NS
Maar goed dat ik morgen vrij ben
die had iemand nog over vorige week !quote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ik er prijzen mee verdienen, wil een Nespresso
winnen
heb geld zatquote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die had iemand nog over vorige week !
zit je wel aan die dure cuppies vast heur
o dat is niet eens zo duur ik dacht dat die dingen veel duurder waren !quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb geld zatnee maar dat heb ik er wel voor over, zit al hier en daar te kijken, koop gewoon een goedkope van 79 of 89 en als ze koffie willen drinken bij me verplicht zelfs cuppie`s mee te nemen, ga er van de week eentje halen
ja er staat een hele dure bij de oudste, maar zo ver ga ik echt niet hoor, ben er ff gek, ja als ik een miljoen win, maar die win ik toch nietquote:Op woensdag 15 december 2010 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o dat is niet eens zo duur ik dacht dat die dingen veel duurder waren !
effe googelen
http://www.ciao-shopping.nl/sr/q-nespresso
Als Coos de Lotto wint krijg je hem wel van Coosquote:Op woensdag 15 december 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja er staat een hele dure bij de oudste, maar zo ver ga ik echt niet hoor, ben er ff gek, ja als ik een miljoen win, maar die win ik toch niet
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gaat nog effe toepen![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gaat nog effe toepen![]()
Tuurlijk!!! Als ik El Gordo win krijgt Heks dat ding.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Coos de Lotto wint krijg je hem wel van Coos
nah... as ut niet teveel moeite isquote:Op donderdag 16 december 2010 01:03 schreef Coos het volgende:
En wat wilde jij ook alweer Fann?![]()
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:38 schreef remlof het volgende:
Zo nog maar een paar afleveringen Modern Family kijken, heb er altijd een hekel aan om meteen naar bed te gaan als ik net thuis ben.
Rook je ook nog steeds Teun,quote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fijn hè, zo vroeg op met een mok koffie en een peuk of drie?
Jep, ik damp er nog lustig op losquote:Op donderdag 16 december 2010 08:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rook je ook nog steeds Teun,
Dat eerste uurtje van de dag is zo fijn met een sigaretje en
Kan je niet langs ziekenhuis.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks weer even langs de huisarts. Er hangt een paar cm hechtdraad uit mijn buik, misschien kan ie dat wegknippen of er even naar kijken!
Nee, daar heb ik geen zin in! Alleen als mijn 'vaste' chirurg er is dan kan ik waarschijnlijk meteen komen. Als een andere chirurg dienst heeft dan niet en dan is de huisarts route vaak beter. Ik denk eigenlijk wel dat het losloopt, maar ik heb niet zoveel ervaring met hechtingen die los hangen. Ik ben alleen onderhuids gewend of permanente hechting die de huisarts (ik zelf dusquote:
hou het in de gaten, maar dat weet jezelf wel..quote:Op donderdag 16 december 2010 09:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen zin in! Alleen als mijn 'vaste' chirurg er is dan kan ik waarschijnlijk meteen komen. Als een andere chirurg dienst heeft dan niet en dan is de huisarts route vaak beter. Ik denk eigenlijk wel dat het losloopt, maar ik heb niet zoveel ervaring met hechtingen die los hangen. Ik ben alleen onderhuids gewend of permanente hechting die de huisarts (ik zelf dus) na zoveel tijd moest verwijderen!
De vorige keer was ik te laat en knalde de boel open. Nu ben ik er liever te vroeg bij of dat ik voor niets kom!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
hou het in de gaten, maar dat weet jezelf wel..
Ze kunnen beter het OM is doorlichten.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ze beginnen nu de PvdA de schuld te geven![]()
In 2004 al melding misbruik door M.'
AMSTERDAM - In 2004 heeft een moeder al bij de zedenpolitie melding gemaakt van mogelijk misbruik van haar zoontje door Robert M. De politie in Amsterdam roept haar op zich bij haar te melden.
enkele reacties:
Ben je al wakker Cohen??Wat heb je hierop te zeggen?? Wanneer wordt het strafbaar als burgemeester en politiecorps ernstig falen!!Abouthaleb van Rotterdam kwam onder vuur te liggen toen hij zijn korps niet onder controle had??Wat is dat toch met Cohen!!?Maar de stad stemt links dus het zal wel goed zijn zo!!
n deze zieke roje hoofdstad zoekt de kouwe linkse meuk dus dr persoonlijke 'warmte' bij de allerjongsten! Politie, ggz-psychoos en justitie waren vanaf 2004 op de hoogte maar speelden gezamelijk blindenmannetje en lieten de tijd over lijken gaan. Wakker worden gaat moeilijk als het gros van de Amsterdammers dankzij het beleid van PvdA en GL het grootste deel van de dag op zijn nest ligt
heerlijk bakkie
Had je maar op yoga moeten gaan dan was je nu volledig at ease met jezelf en de wereld geweest.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ochtendhumeur.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Wat een zielige figuren, om zoiets walgelijks dan tot iets "links" te maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ze beginnen nu de PvdA de schuld te geven![]()
In 2004 al melding misbruik door M.'
AMSTERDAM - In 2004 heeft een moeder al bij de zedenpolitie melding gemaakt van mogelijk misbruik van haar zoontje door Robert M. De politie in Amsterdam roept haar op zich bij haar te melden.
enkele reacties:
Ben je al wakker Cohen??Wat heb je hierop te zeggen?? Wanneer wordt het strafbaar als burgemeester en politiecorps ernstig falen!!Abouthaleb van Rotterdam kwam onder vuur te liggen toen hij zijn korps niet onder controle had??Wat is dat toch met Cohen!!?Maar de stad stemt links dus het zal wel goed zijn zo!!
n deze zieke roje hoofdstad zoekt de kouwe linkse meuk dus dr persoonlijke 'warmte' bij de allerjongsten! Politie, ggz-psychoos en justitie waren vanaf 2004 op de hoogte maar speelden gezamelijk blindenmannetje en lieten de tijd over lijken gaan. Wakker worden gaat moeilijk als het gros van de Amsterdammers dankzij het beleid van PvdA en GL het grootste deel van de dag op zijn nest ligt
heerlijk bakkie
Draai jezelf in een knoop!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
Had je maar op yoga moeten gaan dan was je nu volledig at ease met jezelf en de wereld geweest.
Zoals ik!
Echt hè. Simpelheid troef en dat zie je eigenlijk alleen maar.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
Wat een zielige figuren, om zoiets walgelijks dan tot iets "links" te maken.
Ik wil ook weer effe at ease met de wereld worden. Wat adviseert u? De dubbele koraalpapegaai? Of de Famous Grouse?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Had je maar op yoga moeten gaan dan was je nu volledig at ease met jezelf en de wereld geweest.
Zoals ik!
Ik kijk soms naar die reacties daar, maar na twee weet je niet meer of je moet huilen of lachen. Raar volk.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
Wat een zielige figuren, om zoiets walgelijks dan tot iets "links" te maken.
Ik denk dat ik dat ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |