quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-VYFWAyMtDJFsM:http://www.motor-forum.nl(...)aa126&t=1]afbeelding[/url] ]
Ergens knip knip doen
Ja, die denken nu dat het zo hoort en gaan het later ook doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Deepbluesea. het volgende:
De peuters doe door Robert m. zijn misbruikt hoeven iig geen sexuele voorlichting meer .
Bij hem wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Geweld is nooit de oplossing.
Nee de oplossing is ze 2weken gevangenis in te sturen en erna een lekkere vakantie er achter aan!! Is veel bter zo als we dat hier doen. En eventeul nog wat geld mee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Geweld is nooit de oplossing.
2 weken de gevangenis in met overdag vrije beweegruimte, en dan zijn medegevangen laten weten waarvoor hij zit. Dat worden 2 zeeeeeeeeer zware en bovenal pijnlijke weken voor hemquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:52 schreef mannetjee het volgende:
[..]
Nee de oplossing is ze 2weken gevangenis in te sturen en erna een lekkere vakantie er achter aan!! Is veel bter zo als we dat hier doen. En eventeul nog wat geld mee?
Gelukkig ken je het rechtssysteem perfect. Huldequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:52 schreef mannetjee het volgende:
[..]
Nee de oplossing is ze 2weken gevangenis in te sturen en erna een lekkere vakantie er achter aan!! Is veel bter zo als we dat hier doen. En eventeul nog wat geld mee?
Ja, laat hem genietenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:11 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik zou hem in een cel in Peru laten zetten en elke dag laten verkrachten door zo'n dikke neger daar
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
Ik zou hem opsluiten met AdvancedPower in een donkere kamer, dan smeekt Robert om zijn leven.
nee, dat is lekker duidelijkquote:
Flikker op man, die vent is helemaal gek. Hij wou een eigen crèche beginnen en een kind adopteren, en niet om leuk met autootjes te spelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kansloze mensen die hun woede niet kunnen beheersen, en daardoor Robert M. veel ergere dingen BEWUST aan willen doen dan hijzelf.
Die man is geestelijk niet in orde. Hij wilde die kinderen op zich geen kwaad doen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Blakablaka het volgende:
Alsof ik mijn handen daar vies aan ga maken, ik schop hem gewoon in de sloot en hoop dat hij niet kan zwemmen.
Lees eens beter met je beperkte geest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Flikker op man, die vent is helemaal gek. Hij wou een eigen crèche beginnen en een kind adopteren, en niet om leuk met autootjes te spelen.
Die vent en die andere mongolen zijn het laagste van het laagste en verdienen als zodanig behandeld te worden.
Het was inderdaad een beetje een mongolen reactiequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]!
Ja, schop hem in de sloot. Dan verdrinkt ie vast.
Gedaan. Mening blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Lees eens beter met je beperkte geest.
Van kinderen blijf je af, klaar.quote:
Het is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Van kinderen blijf je af, klaar.
Of vind jij van niet dan?
Dan nog kan hij het onderdrukken. Niet toegeven aan verleidingen is ook een mogelijkheid. Hij deed het niet terwijl hij wel wist wat hij deed en dat neem ik hem ten zeerste kwalijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk.
Maar die man kan er niks aan doen dat hij op kinderen valt.
Dat is lastig en misschien is hij geestelijk niet in orde. Ik keur het ook af, maar hier wordt net gedaan of hij bewust kinderen verkracht heeft omdat hij ze gewoon kapot wil maken, en dat is niet zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan nog kan hij het onderdrukken. Niet toegeven aan verleidingen is ook een mogelijkheid. Hij deed het niet terwijl hij wel wist wat hij deed en dat neem ik hem ten zeerste kwalijk.
Het maakt niet uit wat zijn doel was, hij heeft het gedaan, en niet zo weinig ook. Derhalve een terecht topic.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat is lastig en misschien is hij geestelijk niet in orde. Ik keur het ook af, maar hier wordt net gedaan of hij bewust kinderen verkracht heeft omdat hij ze gewoon kapot wil maken, en dat is niet zo.
Nee, want AP.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat zijn doel was, hij heeft het gedaan, en niet zo weinig ook. Derhalve een terecht topic.
trutjequote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef Marie30 het volgende:
Geweld is nooit de oplossing want:
An eye for an eye makes the world go blind.
Maar in dit geval:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef Marie30 het volgende:
Geweld is nooit de oplossing want:
An eye for an eye makes the world go blind.
Maar in dit geval:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef stewie-griffin het volgende:
Lekker barbaars weer....Ga is godverdomme wat nuttigs doen mensen.
Hoe vaak heb je deze nou al gepost? En heb je nou nog steeds niet door dat het niet grappig is?quote:
Op kut reactie,s hoort een kut plaatje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je deze nou al gepost? En heb je nou nog steeds niet door dat het niet grappig is?
Bij kutusers ook, nu snap ik waarom je het zo vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
Op kut reactie,s hoort een kut plaatje.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Bij kutusers ook, nu snap ik waarom je het zo vaak gebruikt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:23 schreef ShevaJB het volgende:
Ik denk dat hij ts eerder zou raken.
yepquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:52 schreef XtremeNL het volgende:
Vroeger waren er ok kinderlokkers en vieze mannetjes, wat is er de laatste tijd veranderd dat een pedo meteen helemaal dood moet enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |