abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89926862
Vandaag heb ik een hele mooi meid op straat gezien. Ik was met een maat in de stad en toen zag ik een super mooie dame. Ik tikte mijn collega even aan en vroeg wat hij van der vond. "Oooh, die ken ik wel. Dat is een vriendin van mijn broer." Toen vroeg ik hem of hij me niet in contact kon brengen met haar. We liepen naar haar toe en mijn maat begon een verhaal tegen haar. Hij vroeg hoe het met haar was enz.

Toen begon hij over haar liefdesleven. Of ze nog steeds single was. Toen antwoordde ze ja. Er ging een warm gevoel door mijn buik. Toen nog even over wat ditjes en datjes gepraat en toen zijn we maar doorgelopen. Ik kon haar niet meer uit mijn gedachten krijgen. Ze was zo mooi, ze had zo'n mooie stem. Ze was bijna perfect!

Ik moet haar beter leren kennen. Ik weet nu hoe ze heet. Dat is het enige. Heb al even gezond op het internet en ze heeft Facebook. Alleen dat heb ik dan weer niet. Alleen zit ik erover na te denken om het speciaal voor haar te maken. Want ik wil met haar in contact komen.

Alleen nou komt het probleem waarmee ik zit: tijdens het gesprek heeft ze misschien maar 1 keer na mij gekeken. Het leek wel of ik niet bestond voor haar. En de keer dat ze keek, keek ze erg boos. Zou ze mij niet zien zitten? Wat moet ik nu doen?
pi_89926874
AP topic :')

edit1: altijd verzonnen topics :')
pi_89926883
je maat is je collega?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89926884
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
AP topic :')
Feyenoord Rotterdam
pi_89926890
Het schaatsseizoen is weer begonnen *O*
pi_89926900
Misschien moet je die zak van je hoofd doen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89926927
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet je die zak van je hoofd doen
of juist erop zetten :')

anyway, kuttopic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')