Je zag de knipoog he Arglist? Toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
De dingen die ik mooi vind zijn jammer genoeg altijd duur. Kwaliteit kost nu eenmaal geld. Dat heeft vrij weinig met het kapitalisme te maken.
Als je horloges van over de duizend euro als hobby ziet....quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
Ahjoh, horloges zijn leuk. Ik zie het meer als een hobby, niet als statussymbool ofzo.
Ook een leuk small-talk onderwerp altijd. Breekt het ijs.
Interesse in politiek heeft weinig te maken met opleidingsniveau. Ik heb ergens ook de cijfers van alle partijen op opleidingsniveau. zal ze even zoeken. Je ziet duidelijke verschillenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Qua opleiding scoort zij hier iets lager ja, alleen wordt dat door diverse onderzoeken weersproken. Maar je belicht alleen de negatieve kanten. Zo stond er bijv ook dat zij meer dan gemiddeld interesse heeft in politiek.
Als jij mijn bronnen ook even bekijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Interesse in politiek heeft weinig te maken met opleidingsniveau. Ik heb ergens ook de cijfers van alle partijen op opleidingsniveau. zal ze even zoeken. Je ziet duidelijke verschillen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe nog eens een muziekje eriksd..
Dank!quote:
En ik mag weer terug naar de Orthopeedquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Arglist het volgende:
Ik vier dat ik heel de dag gestudeerd heb
Wehehe. Je hebt je omhoog laten lullen he? Domdomdom. Blijf toch gewoon voetvolk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jazeker wel. Probeer een planning in elkaar te draaien met bijhorende bemensing.
Je kan Good Will Hunting kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog iets interessants bij NU of P&W vanavond?
Nog over gehad met je therapeut? is het wat je dacht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
En ik mag weer terug naar de Orthopeed![]()
![]()
Wat heb je te vieren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over decadent enzo gesproken: ik ga aan de (nep)champagne nu.. Gewoon omdat het kan![]()
En ik al veel te vaak dingen NIET gevierd heb..
Deze muziek is voor vrijgezelle dames die stiekem weten nooit aan een man te komenquote:
Is DAT PG?? Beetje veranderd zeg maar (qua uiterlijk)..quote:
Kans is aanwezig maar ze denken toch eerder aan artrose achter mijn knieschijf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog over gehad met je therapeut? is het wat je dacht?
Prachtig nummer, terecht een van zijn best verkopende.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Deze muziek is voor vrijgezelle dames die stiekem weten nooit aan een man te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |