EN zijn er wellicht onder mensen die niet werken HEEL VEEL mensen die WEL willen werken??quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bovenstaande zin is helemaal nergens op gebaseerd. Het geld misschien voor de VVD, maar zeker niet voor de PVV. En om de bal terug te kaatsen, wie ben jij om te oordelen over mensen die niet werken? Zijn die minder dan mensen die wel werken?
Phill is dan ook een held.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook leuk. Maar niet zo goed als Phil.
Bijzonder horloge? OF gewoon "nieuw"?quote:
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EN zijn er wellicht onder mensen die niet werken HEEL VEEL mensen die WEL willen werken??
Je zit toch niet steeds in dat winderige gat aan zee? Of wel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ok, nog maar een avond overwerken.
Met het gevaar dat het NIET op mij slaat:quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef TomLievense het volgende:
Ik laat alle begroetingen achterwege, maar ik ben héél erg blij.
Wat voor ééntje ?quote:
Nja, weer een moet ik zeggen. Maar wel een mooie. Waardige aanvulling op de verzameling.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder horloge? OF gewoon "nieuw"?
Iets nieuws is altijd bijzonder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder horloge? OF gewoon "nieuw"?
Welke?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat voor ééntje ?
Ik heb ook pas een nieuwe
ff foto zoekenquote:
Ok horlogefreak: VERTEL danquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, weer een moet ik zeggen. Maar wel een mooie. Waardige aanvulling op de verzameling.
Drummers zijn over het algemeen doof.quote:
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Arglist het volgende:
Als je 21 bent moet je een horloge tussen de 500 en 1000 euro hebben.
Ben je 25 of ouder moet je een horloge van minimaal 1000 euro hebben.
Ben je jonger dan 21 moet je een horloge van tussen de 150 en 300 euro hebben
Mijn wetenschappelijk onderzoek.
Dat geldt voor mannen. Vrouwen hoeven zich hier niet perse aan te houden want zij kopen toch alles wat vast en los zit. Maar kwaliteit moet bij mannen voor kwantiteit gaan. Vrouwen hebben daar zo hun eigen visie op....quote:
http://www.synovate.nl/nieuws/20090928003/news.aspxquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bovenstaande zin is helemaal nergens op gebaseerd. Het geld misschien voor de VVD, maar zeker niet voor de PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |