quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 keer raden wat ik in de vriezer heb liggen.
Ik krijg het maar niet warm vandaag. Normaal gesproken heb ik wel m'n trucjes om het warm te krijgen (), maar die werken nu niet, dus nu zit ik maar op de grond tegen de verwarming
.
Best een vermakelijke postquote:
Gna gna gnaquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
Nou, die conclusie trok ik, omdat je er klaarblijkelijk niet warm van werd.
Die TT......jammer dat jij de lapo had.
Niet op dit momentquote:
De Slankreeksquote:
Maar wat lag in de vriezer?quote:
Ah, 1 tip, ga bodypumpen en combineer het met kracht training, ik had ooit een vet percentage van 35%, ben gezakt naar 12 %, werkt als een tierelier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
Zie OP vorige topic Slank # 1270 - met zesentwintig kilo strooigoed...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:37 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ah, 1 tip, ga bodypumpen en combineer het met kracht training, ik had ooit een vet percentage van 35%, ben gezakt naar 12 %, werkt als een tierelier.
Gewoon hard door knallen.
en wat staat er strax op mijn menu?
Halve kilo kalkoen, groenten en proteine shakes, halve liter kwark en halve liter melk.
Goed punt, zal mischien al iemand over geroepen hebben, bij deze dan een herhaling voor die het gemist hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lees maar even de laatste 300 topics terug voor je nog meer tips komt geven
Ik vermoed dat het niets te maken had met de warmwordtechniekquote:
Allebij een beetje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Chicolate het volgende:
Maar uhm, sporten of gezond voer kopen?Ik kan nog even niet kiezen.
Vraag je vriendin, die is een oldbie hier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:44 schreef Duvel het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik moet zo boodschappen doen met mijn vriendin. Maar ik weet niet wat we moeten eten vanavond. Hebben jullie ideeën?
Groetjes en bedankt!
Geil, sesamquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, wat in de vriezer lag: boerenvolkorenbrood met sesam, het brood waar Maria 's nachts van droomt
.
Het dilemma is meer dat ik vanavond tijd heb voor 1 dingquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Allebij een beetje.
Tenzij je alles wilt eten, dan gewoon hard sporten, en om de zoveel tijd lekker eten wat je wilt.
Maar ik moet het verzinnen vanavond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraag je vriendin, die is een oldbie hier.
XM: hoe krijg je een man zo ver dat 'ie het avondeten verzint? Ik moet het hier altijd doen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar ik moet het verzinnen vanavond.
Burrito's! Of iets met spinazie! Maar dan niet de taartvorm laten vallen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraag je vriendin, die is een oldbie hier.
That's my girl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dan niet de taartvorm laten vallen!
Mja, we verdelen het! Ik heb de laatste paar dagen verzonnen en bereid, nu is het zijn beurt weer, maar zoals je ziet heb ik wel enige invloedquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM: hoe krijg je een man zo ver dat 'ie het avondeten verzint? Ik moet het hier altijd doen!.
quote:
ik gok dat het verschil zit in de ehm soort relatiequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM: hoe krijg je een man zo ver dat 'ie het avondeten verzint? Ik moet het hier altijd doen!.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
That's my girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TMI!
Niet meer actief op Fok!
Ja, zij dreigt Duvel met geheelonthouding als 'ie het niet doet en ik heb niks om mee te dreigenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik gok dat het verschil zit in de ehm soort relatie
Oja, tot die groep behoor ik niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dieniet alleen met seks associëren, dame.
Als iemand met enige pedagogische scholing moet je toch weten dat positieve stimulatie veel effectiever is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zij dreigt Duvel met geheelonthouding als 'ie het niet doet en ik heb niks om mee te dreigen.
Ga hardlopen! Dan kun je ook nog naar de winkel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Chicolate het volgende:
Het gaat gezond voer kopen worden. Want ik zit al sinds maandag zonder en ontbijten met een chocoladeletter gaat zelfs mij te ver. Ga vanavond wel rommelen met gewichten ofzo.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
That's my girl!Lijnzaad is ook wel ok inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hardlopen is saaiquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga hardlopen! Dan kun je ook nog naar de winkel!
/hardloopgoeroe.
quote:
Dat is een zwaarderwegend argumentquote:en als ik mijn gewrichten heel wil houden moet ik het vooral mijden.
Ik dacht: waar hééft ze het over? Als we jou toch niet handen om alle posts zo grondig te lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou een l minder doen en een m erbij!
O volgens mij via mijn vaderrrrrquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Zo gaat het wel hard met die topics.
@ PF: dat artikel staat niet online, het staat in de papieren NRC Next. Phaidra kan er wel bij via haar werk. Misschien kun jij erbij via de site vd uni?
Als jij mij niet uitge-quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Okeeeeee dan
Goed topic dit wel
Lijzt:
O: magere kwark met muesli
T: banaan
L: 2 bth met 1 plak kaas verdeeld
T: 1 speculaasje, 2 mandarijnen
D: pizza met ananas
Gelukkig heb ik dat wel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij mij niet uitge-had, dan was dit een heel normaal topic geweest.
En wat een Ivo Creativo is die Duvel van jou.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, bij het pizza-afhaalpunt hebben ze ook kleine bakjes Ben&Jerry's....
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet gewoon ophouden om ongezond voer in mn hoofd te duwen.
Maar 2 beursdagen zijn sowieso vreselijk. Geen gezond voer te bekennen en deze hele week niet gesport, dus voel me nu ontzettend vadsig.
Wij hebben zondagavond nog twee bakken B&J's laten komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, bij het pizza-afhaalpunt hebben ze ook kleine bakjes Ben&Jerry's....
Hey Cali! Alles goed?quote:
Pizza?quote:
Oh ok, dan laat ik de ezelsoor twee dagen ongemoeid. Als je je aan de planning houdt. Wat extra groente zou best mogen trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje voor morgen en overmorgen weet ik ook al
O: magere kwark met muesli
T: fruit
L: 2 boterhammen met kaas & appelstroop
T: fruit
D: andijviestamppot
En morgen wordt 't aangevuld met RPM.
Zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ja ik weet het van de pizza, maar 't is de schuld van Duvel.
Ik ben wel erg ver heen als ik me aangesproken voel door dat "ho" hè?quote:
Het is wat weinig denk ik, maar ik heb liever dat je gezond eet dan genoeg, want jouw alternatief is te weinig EN ongezond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is't niet te weinig? Stamppot is wel fors natuurlijk.
En ja ik weet het van de pizza, maar 't is de schuld van Duvel.
Nee want dat was nou net het punt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is vast geen excuus dat ik geen idee heb hoe ik witlof moet bereiden he?
Ik geef toe dat de inhoud van de droppot lekkerder is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben een groot liefhebber van witlof, maar ik zou toch echt niet zo'n stronk gewoon zo opeten, dat is toch helemaal niet lekker!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |