Het zegt wel iets over jouw wereldkennis als je denkt dat dit in Rotterdam heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Staal het volgende:
Altijd gezellig zo'n TT. Zodat je denkt dat het heeft plaatsgevonden in Rotterdam Zuid en dat alle moslims in Nederland zoiets aanmoedigen en er achterstaan.
Rot toch eens op met dit soort berichten.
Jij begrijpt toch wel wat ik bedoel of moet ik het je uitleggen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over jouw wereldkennis als je denkt dat dit in Rotterdam heeft plaatsgevonden.
Want als er geen plaatsaanduiding staat zal het wel in Rotterdam zijn gebeurd. Logisch ja...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Staal het volgende:
Altijd gezellig zo'n TT. Zodat je denkt dat het heeft plaatsgevonden in Rotterdam Zuid
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Staal het volgende:
Altijd gezellig zo'n TT. Zodat je denkt dat het heeft plaatsgevonden in Rotterdam Zuid en dat alle moslims in Nederland zoiets aanmoedigen en er achterstaan.
Rot toch eens op met dit soort berichten.
Mensenrechten vind je niet belangrijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij begrijpt toch wel wat ik bedoel of moet ik het je uitleggen?
Ik zie hier nooit topics van mensen die ook maar enige belangstelling hebben voor een land als Sudan.
Het wordt puur ter stemmingmakerij gepost.
En waar ben je dan bang voor? Dat we dit soort praktijken in Nederland krijgen? Is er geen ander nieuws.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want als er geen plaatsaanduiding staat zal het wel in Rotterdam zijn gebeurd. Logisch ja...
Bij zulke titels denk ik gelijk aan óf Noord-Afrika, of het Midden-Oosten, of in een land waarvan de naam op -stan eindigt. En in negentig procent van de gevallen klopt mijn vermoeden.
Ah ja, tuuk. Het gaat jullie om de mensenrechten. Je ben de eerste die het noemt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mensenrechten vind je niet belangrijk?
Als er een conservatieve versie van de sharia heerst, zijn dit soort berichten helaas geen uitzondering.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Staal het volgende:
[..]
En waar ben je dan bang voor? Dat we dit soort praktijken in Nederland krijgen? Is er geen ander nieuws.
Weasel er maar omheen, je kunt op je vingers natellen waarom iedere dag wel zo'n berichtje wordt gepost zodat de usuals weer lekker kunnen zeggen dat het een achterlijk geloof is. Want daar gaat het om.
Noord Afrika? Ik nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want als er geen plaatsaanduiding staat zal het wel in Rotterdam zijn gebeurd. Logisch ja...
Bij zulke titels denk ik gelijk aan óf Noord-Afrika, of het Midden-Oosten, of in een land waarvan de naam op -stan eindigt. En in negentig procent van de gevallen klopt mijn vermoeden.
Als dit normaal is in een geloof, is dat achterlijk ja. Maar dat was inderdaad al langer duidelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Staal het volgende:
[..]
En waar ben je dan bang voor? Dat we dit soort praktijken in Nederland krijgen? Is er geen ander nieuws.
Weasel er maar omheen, je kunt op je vingers natellen waarom iedere dag wel zo'n berichtje wordt gepost zodat de usuals weer lekker kunnen zeggen dat het een achterlijk geloof is. Want daar gaat het om.
Nee, laten we nieuws onder de tafel vegen als een bepaalde groep er aanstoot aan zou kunnen nemen of er een slechte naam van zou kúnnen krijgen. Dan ben je goed bezig. Okee, het is censuur, maar voor de lieve vrede doen we dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit bedoel ik inderdaad. Het is stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef IHVK het volgende:
Het gaat erom dat mensen dit posten uit een soort kritiek op de islam in Nederland krijg je soms het idee, terwijl je hier bijna alle moslimmeisjes in spijkerbroeken ziet lopen dus ach.
Dit is niet normaal in een geloof.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als dit normaal is in een geloof, is dat achterlijk ja. Maar dat was inderdaad al langer duidelijk.
Censuur is niet hetzelfde als iedere dingetje posten zo zwart wit is het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, laten we nieuws onder de tafel vegen als een bepaalde groep er aanstoot aan zou kunnen nemen of er een slechte naam van zou kúnnen krijgen. Dan ben je goed bezig. Okee, het is censuur, maar voor de lieve vrede doen we dat toch gewoon?
quote:
quote:De vrouw zou een broek hebben gedragen en wordt daar op straat letterlijk voor afgestraft. Volgens de strikte Sharia-wetten is dat strafbaar met 40 tot 50 zweepslagen.
Goh, Slashdotter, kon je het vinden, vent?quote:
En dat is relevant, want?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Censuur is niet hetzelfde als iedere dingetje posten zo zwart wit is het niet.
Maar ach, ik zie nu dat je van de FP bent.
Hoezo blijft dit relevant?quote:
Maar het gaat ze uiteraard allemaal om de mensenrechten, IHVK.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef IHVK het volgende:
Lees die reacties eens op HLN het gaat enkel en alleen over Europese moslims en de islam in Europa.
Ja hoor, ongeveer hetzelfde, kindermisbruik is een van de heilige wetten van Nederlandquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is niet normaal in een geloof.
Dat is ongeveer hetzelfde als stellen dat kindermisbruik normaal is Nederland.
Dan moet je in NWS al beginnen met het aanhalen van actuele gevallen. Het is immer NWS hier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren nog steeds toch?
Reacties van stupide lezers vormen geen maat voor de kwaliteit van een bericht. Op ieder nieuwsbericht zijn achterlijke reacties te vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef IHVK het volgende:
Lees die reacties eens op HLN het gaat enkel en alleen over Europese moslims en de islam in Europa.
Dit heeft overigens niet veel met geloof te maken, meer met cultuur/geschiedenis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is niet normaal in een geloof.
Dat is ongeveer hetzelfde als stellen dat kindermisbruik normaal is Nederland.
Ja joh, in de opstandige (christelijke en animistische) gebieden van Soedan krijgen vrouwen ook zweepslagen omdat ze een broek dragen wat haram is volgens de Hadith?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
Dit heeft overigens niet veel met geloof te maken, meer met cultuur/geschiedenis.
Nee, maar wel vrouwenbesnijdenis van gristenenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja joh, in de opstandige (christelijke en animistische) gebieden van Soedan krijgen vrouwen ook zweepslagen omdat ze een broek dragen wat haram is volgens de Hadith?
Daar kun je dus van beargumenteren dat het meer met cultuur/geschiedenis dan religie te maken heeft. (ofschoon religie een middel is gebleken om de traditie in stand te houden)quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef samvirus het volgende:
Nee, maar wel vrouwenbesnijdenis van gristenen
Ze is toch berecht volgens de Sharia wet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit heeft overigens niet veel met geloof te maken, meer met cultuur/geschiedenis.
Nee, in bijv. Marokko zie je dit niet en daar zijn ze ook overwegend Islamitisch. Als het met religie te maken zou hebben zie je dit in bijv. Marokko ook, wat niet zo is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja joh, in de opstandige (christelijke en animistische) gebieden van Soedan krijgen vrouwen ook zweepslagen omdat ze een broek dragen wat haram is volgens de Hadith?
Maar als je dit soort dingen ziet die gebaseerd zijn op religie, dan is het wel iedere keer de islam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, in bijv. Marokko zie je dit niet en daar zijn ze ook overwegend Islamitisch. Als het met religie te maken zou hebben zie je dit in bijv. Marokko ook, wat niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |