abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90138813
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Ja, je had ook zelf kunnen nadenken toch?
Ik heb niet zo heel veel auto kennis, en blijkbaar is dit een verschijning die jullie als ervaren mensen ook nog nooit hebben meegemaakt. Dus zelf nadenken heb ik geprobeerd, maar heeft niet zoveel uitgehaald nog.

Maar toch bedankt hoor....Cinderella man.

@FransDeens:
Ik kan me eigenlijk ook niks anders bedenken, maar ik ben dan ook geen auto techniek expert.
Maar toch denk ik niet dat dit het geval is. Als het eerder verkeerd had aangegeven, dan had me dat toch nog wel op moeten vallen.
People assume too much.
  zondag 19 december 2010 @ 20:02:30 #102
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90138956
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb niet zo heel veel auto kennis, en blijkbaar is dit een verschijning die jullie als ervaren mensen ook nog nooit hebben meegemaakt. Dus zelf nadenken heb ik geprobeerd, maar heeft niet zoveel uitgehaald nog.

Maar toch bedankt hoor....Cinderella man.

@FransDeens:
Ik kan me eigenlijk ook niks anders bedenken, maar ik ben dan ook geen auto techniek expert.
Maar toch denk ik niet dat dit het geval is. Als het eerder verkeerd had aangegeven, dan had me dat toch nog wel op moeten vallen.
Sorry maar alle mogelijke opties zijn voorbij gekomen. En jij denkt dat het niets van dat alles kan zijn? Het zal toch iets moeten zijn? Toeren lopen synchroom aan snelheid afhankelijk van de gekozen versnelling.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_90143810
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet als je het schema wat schijnbaar ook in chips te verkrijgen is, op printplaat in losse onderdeeltjes soldeert.

maar er blijken dus chips voor te zijn. wie weet sloop ik dat die flitslamp nog weleens open.
wil wel zien of er een chip inzit, of alleen maar 'standaard' elektronica
en alsnog kan het analoge elektronica zijn, al is het in een chip wel ietsjes betrouwbaarder
of het is een chip, met een timer en teller erin
Weinig subtiele manier van interessant komen lopen doen in een topic heb je _O-
pi_90144595
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef very het volgende:
@FransDeens:
Ik ben wél expert genoeg om je met zekerheid te kunnen vertellen dat, als het niet de tellers zijn die spontaan weer de juiste waardes aangeven, je het je verkeerd herinnert.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  zondag 19 december 2010 @ 21:45:14 #105
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_90145952
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef FransDeens het volgende:

[..]

Ik ben wél expert genoeg om je met zekerheid te kunnen vertellen dat, als het niet de tellers zijn die spontaan weer de juiste waardes aangeven, je het je verkeerd herinnert.
Wat hij zegt :Y
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_90163537
Laten we het daar maar op houden dan.
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')