Hi!quote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hi!
Ik hoorde trouwens via via dat de startdatum half februari schijnt te zijn
Nope haha!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is mooi
Heb je jezelf ook opgegeven
http://zappen.blog.nl/big(...)chtige-show#commentsquote:SBS presenteert dinsdag plannen Big Brother-achtige show
Wat gaat het nieuwe Big Brother-achtige project van SBS Nederland worden? En op welke SBS-zender wordt het uitgezonden? Dinsdag 18 januari moeten de antwoorden komen, dan presenteert de zendergroep het nieuwe programma. Volgens eigen zeggen is het de duurste productie sinds jaren. Endemol maakt het programma, die producent tekende eerder voor Big Brother. SBS meldde eerder dat er meer dan 6000 aanmeldingen zijn voor het project. Mogelijk gaat het om Secret Story of Zoom, beide reality-formats van Endemol.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/big(...)chtige-show#comments
Denk het wel betaalde en niet betaalde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar op de enige echt belangrijke vraag hebben we nog altijd geen antwoord: zijn er live-streams?
Ik neem aan dat er iemand van Fok! bij de persconferentie zal zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
Als er streams komen, moet er voor worden betaald. Die strijd is al lang gestreden.
Misschien komt er daarnaast nog een klein sneu gratis ministreampje op de Veronica(?)-site, zonder geluid. Veel plezier.
We gaan het dinsdag horen denk ik!
Weet jij meer dan, of verwacht je gewoon weinig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Donkey09 het volgende:
Als ik jullie was zou ik er niet al te veel van verwachten:P
Positief blijven denken. We verwachten er heel veel van en zelfs met streams erbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Donkey09 het volgende:
Ik verwacht er gewoon weinig van. Ze zeggen ook dat het de duurste reality productie is geloof er niks iets van 3 maanden en dan de duurste denk wel dat de gouden kooi de duurste was.
Ja!!! Ik heb er ook zin in!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef itsme het volgende:
Ik heb er echt zin in. Lekker weer fokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |