abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:42:39 #51
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90934520
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:37 schreef -J-D- het volgende:
Goossens 3x gescoord tegen Go Ahead _O_
Ergens terug te zien?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90938073
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ergens terug te zien?
Meen dat iemand van RoodZwartGroen op het dak stond (volgens Twitter). Dus die zullen wel beelden hebben gemaakt.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:55:05 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90938192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Meen dat iemand van RoodZwartGroen op het dak stond (volgens Twitter). Dus die zullen wel beelden hebben gemaakt.
Klopt:

[06/01/2011] Oefenwedstrijden NEC op ROODZWARTGROEN
NEC speelt donderdag en vrijdag (6 en 7 januari),
2 oefenwedstrijden op de Eendracht. Ons TV team zal vanaf het dak van de Eendracht beide wedstrijden filmen en een samenvatting ervan steeds dezelfde avond op deze website online zetten.

Dat betekent donderdagavond een samenvatting van "NEC - Go Ahead Eagles" en vrijdagavond een samenvatting van "NEC - FC Oss". Beide wedstrijden zijn uiteraard ook live te zien op de Eendracht. (gratis toegang!)

NEC - Go Ahead Eagles: Donderdag 06-01-2011, aanvang 14:00uur.
NEC - FC Oss: Vrijdag 07-01-2011, aanvang 15:00uur.

Uiteraard geldt dit ook voor de wedstrijden tijdens het trainingskamp in Spanje (Mijas), er bestaat zelfs een kleine kans dat we deze LIVE uit gaan zenden. > zie ook: ROODZWARTGROEN in Spanje

KV Mechelen - NEC: Dinsdag 11-01-2011, aanvang 16:00uur.
NEC - Club Brugge: Vrijdag 14-01-2011, aanvang 16:00uur.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_91016926
quote:
NEC overweegt om bijna de helft van aandelen van de hand te doen
Zaterdag, 8 januari 2011 om 08:10

NEC gaat waarschijnlijk bijna de helft van haar aandelen verkopen. De Nijmeegse club wil daarmee de vermogenspositie verbeteren. De club heeft al jaren een negatief eigen vermogen, dat volgens de laatste jaarcijfers ruim zes miljoen euro bedraagt. NEC heeft een begroting van ruim tien miljoen euro.

Het gaat niet om een meerderheidsbelang, zo verzekert algemeen directeur Jacco Swart tegenover de Gelderlander. "Het gaat om maximaal 49 procent", legt de sportbestuurder uit. "Dan houd je als club de meerderheid. Maar door toch een aanzienlijk deel te verkopen, geef je de aandeelhouders wél zoveel zeggenschap dat ze een belangrijke vinger in de pap krijgen."-

De zwakke vermogenspositie is al tijden een groot struikelblok in gesprekken met de gemeente Nijmegen over de renovatie van het stadion. De verbouwing en uitbreiding van het stadion is voor NEC van levensbelang, wil de club meer inkomsten genereren. Feyenoord heeft onlangs met de verkoop van aandelen een groot gedeelte van haar miljoenenschuld weggewerkt. Ook Ajax, FC Utrecht, ADO Den Haag, AZ en streekgenoot Vitesse hebben aandelen verkocht.
Hmmm ik zat niet op dit bericht te wachten. Als Jacco publiekelijk aangeeft dat 48% te koop is, dan is dit ook al intern besproken. Hendriks (suikeroom 1) zit intern, dus zal waarschijnlijk eerste keus gehad hebben. Boekhoorn (suikeroom 2) zit niet intern, maar is enorm nauw betrokken bij de club en zal dit nieuws ook al vernomen hebben. Wanneer zij graag 49% van NEC hadden gekocht, had dit nieuws niet naar buiten hoeven worden gebracht.

Hopelijk zit ik er compleet naast.
Ik ben wel blij dat het om een minderheidsbelang gaat.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:03:10 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91017987
Zoals ook al in een column van De Gelderlander staat: waarom geen aandelen beschikbaar stellen voor de supporters? Maak waar dat je een volksclub bent! Iedere supporter wil toch minstens 1 aandeel hebben?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_91038262
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef Mark het volgende:
Zoals ook al in een column van De Gelderlander staat: waarom geen aandelen beschikbaar stellen voor de supporters? Maak waar dat je een volksclub bent! Iedere supporter wil toch minstens 1 aandeel hebben?
Net of NEC wil dat supporters inspraak krijgen op het beleid.

Ik ben het met Bas eens dat het zorgelijk is dat NEC de aandelen niet aan Hendriks en/of Boekhoorn heeft kunnen slijten.
pi_91051106
Het zou goed zijn als er meerdere aandeelhouders samen de 49% verdelen. Zo kun je geen gevaarlijke gek krijgen die de boel compleet kan overnemen (op den duur) en bovendien zie je samen meer dan één, kun je samen meer dan één en is er meer toezicht.
Echter hoop ik niet dat de identiteit hiermee verloren gaat.
pi_91275054
Ah ik was jullie al kwijt.
pi_91275335
Begrijpelijk, we staan ook zo ver boven jullie ;)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_91276353
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
:P
pi_91279135
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
:D
pi_91294873
quote:
:D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:52:58 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91323008
Kijk onze jongens toch eens gaan tegen het niet misselijke Club Brugge (NEC-Club Brugge ruststand 2-0)
pi_91323512
Twee keer Schone :)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:39:00 #65
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91325430
Dan haalt Club dadelijk en Vleminckx en Schone op.... :{
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:13:15 #66
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91327071
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef numero_uno het volgende:
Dan haalt Club dadelijk en Vleminckx en Schone op.... :{
Als we daarmee 5 milj. krijgen, doen toch?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:38:29 #67
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91328205
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als we daarmee 5 milj. krijgen, doen toch?
Dat is inderdaad een beetje de keuze die ik al aangaf eerder dit topic.
Of een heel stuk schuld wegwerken of er sportief flink op inleveren. Ben er zelf nog niet helemaal uit
pi_91328560
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje de keuze die ik al aangaf eerder dit topic.
Of een heel stuk schuld wegwerken of er sportief flink op inleveren. Ben er zelf nog niet helemaal uit
Maar dan wel pas verkopen aan het eind van het jaar
pi_91369393
Burgzorg heeft ook weer een club. Heeft getekend bij Almere City FC.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:53:27 #70
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91371678
"NEC wil Goffertstadion in fases uitbreiden."

*zucht*
pi_91372147
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
"NEC wil Goffertstadion in fases uitbreiden."

*zucht*
Vind dat eigenlijk wel prima. Als we ineens willen uitbouwen tot 20.000, dan is dit over 5 jaar nog niet van de grond. uitbreiden naar 15.000 is sneller te realiseren. Het gaat ook vooral om het uitbreiden van business seats, want daar verdiend NEC aan, en niet aan de supporters zelf.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:09:28 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91372194
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Vind dat eigenlijk wel prima. Als we ineens willen uitbouwen tot 20.000, dan is dit over 5 jaar nog niet van de grond. uitbreiden naar 15.000 is sneller te realiseren. Het gaat ook vooral om het uitbreiden van business seats, want daar verdiend NEC aan, en niet aan de supporters zelf.
Dat klopt, vooral skyboxen en business-seats, maar het lijkt in de Gelderlander alsof Swarts toegeeft aan de gemeente en toegeeft dat er alleen uitgebreid kan worden als NEC een positief eigen vermogen heeft (vrijwel nooit), terwijl dit een ordinaire uitstelmaatregel is.
pi_91379310
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat klopt, vooral skyboxen en business-seats, maar het lijkt in de Gelderlander alsof Swarts toegeeft aan de gemeente en toegeeft dat er alleen uitgebreid kan worden als NEC een positief eigen vermogen heeft (vrijwel nooit), terwijl dit een ordinaire uitstelmaatregel is.
Uitstelmaatregel van Swart of gemeente?
pi_91398118
20.000 krijg je toch ook gewoon niet vol. Je ziet nu dat ze op de officiële site heel vaak reclame maken om die laatste kaarten te verkopen. Vaak zijn ze dan pas op de laatste dag uitverkocht of is gewoon niet helemaal vol. Laat staan dat je er 20.000 vol krijgt. 15 of 16.000 zul je wel een aantal keer vol krijgen. Maar tegen Excelsior enzo zul je ook niet hoger komen dan 13.000. Natuurlijk is wel alles afhankelijk van resultaten...
pi_91398518
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef Nimma024 het volgende:
20.000 krijg je toch ook gewoon niet vol. Je ziet nu dat ze op de officiële site heel vaak reclame maken om die laatste kaarten te verkopen. Vaak zijn ze dan pas op de laatste dag uitverkocht of is gewoon niet helemaal vol. Laat staan dat je er 20.000 vol krijgt. 15 of 16.000 zul je wel een aantal keer vol krijgen. Maar tegen Excelsior enzo zul je ook niet hoger komen dan 13.000. Natuurlijk is wel alles afhankelijk van resultaten...
Die laatste kaarten van de losse verkoop zijn meestal de slecht zicht kaarten. Elke wedstrijd zijn er sowieso 500 (meen ik) kaarten voor de vrije verkoop. Een groot percentage zijn slecht zicht kaarten. Die worden altijd gepromoot op de site.
pi_91403294
Ja oké. In vak V bijvoorbeeld zie je veel lege plekken. Zo heel slecht zit je daar niet. Die glazen wanden zijn wel vervelend in de hoeken ja.

De prijzen zijn flink gestegen de afgelopen jaren. Maar dat zal overal wel zo zijn. Ik ben er van overtuigd dat als je de prijzen flink verlaagd, best richting die 20.000 kunt komen. Een oplossing zou dan zijn om een grote staantribune te realiseren en dat je er voor een tientje per wedstrijd mag staan. Seizoenkaart daar voor 110 ofzo. Je hebt toch te maken met een echte volksclub. Veel supporters komen uit de mindere wijken en hebben minder te besteden. Volgens mij leeft het bij veel meer mensen dan alleen die +- 11.900 die er wekelijks zitten. En bij voorkeur alleen mensen daar die echt sfeer willen maken. En sorry, maar als het aan mij ligt dan ook geen vrouwen erbij. :)

Maar goed, dat is mijn visie met inmiddels tien jaar een seizoenkaart in, het steeds sfeervoller wordende, vak Z. *)
pi_91413283
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Nimma024 het volgende:
Ja oké. In vak V bijvoorbeeld zie je veel lege plekken. Zo heel slecht zit je daar niet. Die glazen wanden zijn wel vervelend in de hoeken ja.

De prijzen zijn flink gestegen de afgelopen jaren. Maar dat zal overal wel zo zijn. Ik ben er van overtuigd dat als je de prijzen flink verlaagd, best richting die 20.000 kunt komen. Een oplossing zou dan zijn om een grote staantribune te realiseren en dat je er voor een tientje per wedstrijd mag staan. Seizoenkaart daar voor 110 ofzo. Je hebt toch te maken met een echte volksclub. Veel supporters komen uit de mindere wijken en hebben minder te besteden. Volgens mij leeft het bij veel meer mensen dan alleen die +- 11.900 die er wekelijks zitten. En bij voorkeur alleen mensen daar die echt sfeer willen maken. En sorry, maar als het aan mij ligt dan ook geen vrouwen erbij. :)

Maar goed, dat is mijn visie met inmiddels tien jaar een seizoenkaart in, het steeds sfeervoller wordende, vak Z. *)
NEC heeft een van de goedkoopste seizoenskaarten van Nederland. Nog goedkoper kan echt niet.
pi_91413403
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Nimma024 het volgende:

Uit onderzoek van VI (vorig jaar) is gebleken dat NEC in de Eredivisie de rijkste achterban heeft qua gemiddeld inkomen. Het beeld klopt dus niet met de cijfers.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:44:38 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91414014
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:33 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Uit onderzoek van VI (vorig jaar) is gebleken dat NEC in de Eredivisie de rijkste achterban heeft qua gemiddeld inkomen. Het beeld klopt dus niet met de cijfers.
Echt waar? Ik meen me ook te kunnen herinneren dat seizoenkaarthouders een laag inkomen hadden. Die onderzoekjes willen elkaar nog wel eens tegenspreken. Maar ik vind de prijs van een seizoenskaart schappelijk.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:48:38 #80
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91414217
Ik zit tussen de bobo's volgens de OP, dus bij ons zit alleen maar veel geld :+
Dommage arachide-fromage
pi_91446412
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

NEC heeft een van de goedkoopste seizoenskaarten van Nederland. Nog goedkoper kan echt niet.
Voor een staantribune kan je niet zo veel vragen als ze nu doen neem ik aan. Verder ben ik ook niet ontevreden hoor, zo duur is het inderdaad niet.

Misschien komt het ook doordat er bij ruim 3.000 mensen een korting af gaat dankzij lidmaatschap van de Supportersvereniging. Ik had dan weer ergens gelezen dat bij NEC het grootste percentage seizoenkaarthouders lid was van een supportersvereniging.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:33 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat is zeer opmerkelijk.
pi_91450670
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:48 schreef Mark het volgende:
Ik zit tussen de bobo's volgens de OP, dus bij ons zit alleen maar veel geld :+
:+
pi_91460046
De officiële site meldt nu dat er voor 22 januari (tegen NAC thuis) nog 600 kaarten te koop zijn. Ik ben benieuwd of ze ze allemaal verkocht krijgen...
pi_91555610
Vanavond eindelijk weer naar NEC :)
Heb er zin in, maar verwacht niet veel.
pi_91589395
Wieuw 1e puntje van 2011 :)

2x de Vleem, ongekend :D!
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:38:44 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91589612
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef Ebbao het volgende:
2x de Vleem, ongekend :D!
Hehe, toch niet de eerste keer dat hij tweemaal scoort dit seizoen ;)
pi_91591553
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hehe, toch niet de eerste keer dat hij tweemaal scoort dit seizoen ;)
Niet? Ben alleen hattricks van 'm gewend..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_91595991
Lekker goaltje die tweede!
  donderdag 20 januari 2011 @ 00:53:05 #89
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91596773
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Niet? Ben alleen hattricks van 'm gewend..
Daar heb je me. Hattrick zou helemaal geweldig zijn.
15 doelpunten, barça en real vechten al om hem :P
pi_91596943
Slechte pot, geweldige Vleminckx, goed resultaat en domme George. Samenvatting van vandaag.
Nu ontzettend veel zin in zaterdag, mijn eerste thuiswedstrijd waar ik naartoe kan in vijf maanden. Geen hakkelende streams meer of een belachelijke commentator die het heeft over vemechings, sjun(schöne) en nwietinz (nuytinck) :') maar gewoon op de tribune in de kou. Heerlijk :D
pi_91600712
Gewoon een goed resultaat van NEC. Stom van George, maar gelukkig geen gevolgen voor de stand. Vleminckx' 2e goal was er een van grote klasse.
Al met al mogen we ook blij zijn dat er in de slotfase geen goal tegen valt. Daarnaast nog even een vraag. Cillissen was aan het tijdrekken, dat je geel krijgt ok maar een vrije trap tegen!? Dat vond ik wel een rare beslissing.
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:04:36 #92
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91600854
Volgens mij klopt die beslissing wel, maar het wordt zelden toegepast.
Dommage arachide-fromage
pi_91604179
Hoppa _O_
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_91611322
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:58 schreef larry91 het volgende:
Slechte pot, geweldige Vleminckx, goed resultaat en domme George. Samenvatting van vandaag.
Nu ontzettend veel zin in zaterdag, mijn eerste thuiswedstrijd waar ik naartoe kan in vijf maanden. Geen hakkelende streams meer of een belachelijke commentator die het heeft over vemechings, sjun(schöne) en nwietinz (nuytinck) :') maar gewoon op de tribune in de kou. Heerlijk :D
waar ben je al die tijd geweest dan :P

Maar heb er ook onwijs veel zin in zaterdag, eerst lekker bier drinken in de eendracht, daarna hopelijk een leuke wedstrijd (wat nac thuis vaak is), de 3 punten en daarna weer naar huis om verder te drinken! _O_
pi_91612407
Ik vind Vleminckx echt een Feyenoord spits.

Maar denk dat hij onhaalbaar is.

Ik vind het trouwens triest om te zien, dat een houthakker (laten we eerlijk zijn) als Vleminckx topscorer is. Zegt echt wat over het hedendaagse niveau van de Eredivisie.

Misschien komt het toch door Kluivert.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:42:54 #96
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91612627
Ricky Hoogendorp was het een paar seizoenen terug ook.
Prima toch?
pi_91616461
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef duo-penotti het volgende:
Ik vind Vleminckx echt een Feyenoord spits.

Maar denk dat hij onhaalbaar is.

Ik vind het trouwens triest om te zien, dat een houthakker (laten we eerlijk zijn) als Vleminckx topscorer is. Zegt echt wat over het hedendaagse niveau van de Eredivisie.

Misschien komt het toch door Kluivert.
Ik denk dat de invloed van een topspits als Kluivert enorm kan zijn ja. Maar Vleminckx is niet heel snel en komt vrij lomp over maar hij staat op de juiste plaats, dat is de kwaliteit van een goede spits. De tijd dat Ronaldo, Romario etc hier waren (eredivisie) zijn toch echt voorbij.
Het niveau van de Eredivisie vind ik nog best meevallen, tuurlijk er zitten enorme zaadpotten tussen, maar dat heb je in iedere competitie. De eredivisie is juist heel open doordat veel teams gelijkwaardig aan elkaar zijn.
pi_91619604
Wat een heerlijk gestolen punt :)
Wat een held die Vleminckx.

@Larry
Zo koud was het toch niet op de tribune :)
pi_91633408
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

waar ben je al die tijd geweest dan :P

Maar heb er ook onwijs veel zin in zaterdag, eerst lekker bier drinken in de eendracht, daarna hopelijk een leuke wedstrijd (wat nac thuis vaak is), de 3 punten en daarna weer naar huis om verder te drinken! _O_
Noorwegen voor studie :). Prachtige tijd gehad maar toch wel NEC gemist. Op naar drie punten dus.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef BasNijmegen het volgende:
@Larry
Zo koud was het toch niet op de tribune :)
In Augustus niet nee :P, maar in de winterdagen moet ik bekennen dat ik het weleens erg koud heb.
pi_91635721
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef larry91 het volgende:

[..]

Noorwegen voor studie :). Prachtige tijd gehad maar toch wel NEC gemist. Op naar drie punten dus.

[..]

In Augustus niet nee :P, maar in de winterdagen moet ik bekennen dat ik het weleens erg koud heb.
Toevallig, mijn neefje is de afgelopen paar maanden ook voor studie naar Noorwegen geweest, hij zat in bergen volgens mij.
Maar het zal daar in ieder geval goed koud zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')