Frieslân boppequote:Op maandag 20 december 2010 10:44 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork gaat even kijken of hij interesse heeft in een interimopdracht in Frieslân.
Volgens google niet.quote:Op maandag 20 december 2010 10:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je 't op z'n fries doet, dan moet 't wel Fryslân zijn he.
quote:
Als het echt sporadisch is a la 1x per jaar ofzo, dan zie ik eigenlijk weinig bezwaar.quote:Op maandag 20 december 2010 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Krijg je die als je bij een voormalig werkgever aan de slag gaat? Ik denk dat het dan een VAR dienstbetrekking wordt eerlijk gezegd.
Dan gebruik je de verkeerde google.quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.googlebattle.c(...)l%C3%A2n+&submit=Go!
Het zal vermoedelijk wat vaker worden, maar dat is vooraf wel lastig in te schatten...quote:Op maandag 20 december 2010 10:51 schreef Maharbal het volgende:
Als het echt sporadisch is a la 1x per jaar ofzo, dan zie ik eigenlijk weinig bezwaar.
Dan is het meer rompslomp jaquote:Op maandag 20 december 2010 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Het zal vermoedelijk wat vaker worden, maar dat is vooraf wel lastig in te schatten...
Hoezo? Jij bent toch degene die 'ja' of 'nee' zegt?quote:Op maandag 20 december 2010 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Het zal vermoedelijk wat vaker worden, maar dat is vooraf wel lastig in te schatten...
Uiteindelijk wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch degene die 'ja' of 'nee' zegt?
'Dat moet je niet doen, joh! Dat kost je extra belasting. Lever je zo meeeer dan de helft in.'quote:Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja
Maar om nu nee te zeggen om wat extra's te verdienen met iets wat me gemakkelijk afgaat vind ik ook weer zoietsOftewel als ik hen uit de brand kan helpen en het kost me niet te veel tijd dan ben ik graag bereid dat te doen. Zeker als het wat centjes oplevert.
Binnen het huidige belastingklimaat lever ik graag 52% inquote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
'Dat moet je niet doen, joh! Dat kost je extra belasting. Lever je zo meeeer dan de helft in.'
Maar verdomme, je betaalt al BTW over de dingen die je aanschaft. Straks moet je ook nog betalen als je doodgaat!quote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Binnen het huidige belastingklimaat lever ik graag 52% in
Ik zou toch nog maar even wat meer info inwinnen bij belfis.quote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Binnen het huidige belastingklimaat lever ik graag 52% in
Gewoon niet doodgaan, dus.quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar verdomme, je betaalt al BTW over de dingen die je aanschaft. Straks moet je ook nog betalen als je doodgaat!
Hoe kan ik nu betalen als ik dood ben?quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar verdomme, je betaalt al BTW over de dingen die je aanschaft. Straks moet je ook nog betalen als je doodgaat!
Automatische incasso.quote:Op maandag 20 december 2010 11:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu betalen als ik dood ben?
Dan is dat een automatische incasso van mijn erfgenamenquote:
Who cares. Je bent toch al dood.quote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan is dat een automatische incasso van mijn erfgenamen
verklaar jij sanger nu dood?quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Who cares. Je bent toch al dood.
We hebben het over een hypothetisch geval van overlijden en betalen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verklaar jij sanger nu dood?
Is dat een doodsverwensing?
Ik niet iig, misschien mijn vrouw en kidsquote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Who cares. Je bent toch al dood.
Die weten waarschijnlijk niet eens over wie het gaat. Jij was toch altijd aan het werk en kan dan niet thuis zijn geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik niet iig, misschien mijn vrouw en kids
Het zijn dan ook alleen op papier mijn kinderenquote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die weten waarschijnlijk niet eens over wie het gaat. Jij was toch altijd aan het werk en kan dan niet thuis zijn geweest.
nee dan mannen.... tssss belangrijke data gewoon niet weten!quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
We hebben het over een hypothetisch geval van overlijden en betalen.
Vrouwen,...![]()
iets met zondag en vlees?quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die weten waarschijnlijk niet eens over wie het gaat. Jij was toch altijd aan het werk en kan dan niet thuis zijn geweest.
Subtiele hint zeg, dit is TRU niet!quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dan mannen.... tssss belangrijke data gewoon niet weten!
Ga ergens anders hypothetisch lopen doen.. dit is Tru niet!!
[..]
iets met zondag en vlees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Je hebt dus alleen de lasten en niet eens de lusten gehad?!?quote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Het zijn dan ook alleen op papier mijn kinderen
De helft van de posts in WGR zijn hypothetisch (of hypotheek-isch.)quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dan mannen.... tssss belangrijke data gewoon niet weten!
Ga ergens anders hypothetisch lopen doen.. dit is Tru niet!!
Juist, zoiets.quote:[..]
iets met zondag en vlees?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Fogel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat!
![]()
Vanavond alweer een feestje bouwen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
Ach ja, vrouwen hequote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je hebt dus alleen de lasten en niet eens de lusten gehad?!?
Ik zou het niet weten, joh.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Subtiele hint zeg, dit is TRU niet!dank u wel meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat!
Vond de hint net goed genoeg voor MAW.. als ik het minder duidelijk had gedaan was die er nooit achter gekomenquote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
![]()
Vanavond alweer een feestje bouwen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Men komt nu tot de conclusie dat Frylân toch iets verder van de rest van Nederland af ligt dan gedacht.quote:Op maandag 20 december 2010 10:44 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork gaat even kijken of hij interesse heeft in een interimopdracht in Frieslân.
Ik dacht dat we het afgelopen weekend samen hadden gevierd. Maar ja,... ik, vrouwen en denken,...quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank u wel meneer
Vond de hint net goed genoeg voor MAW.. als ik het minder duidelijk had gedaan was die er nooit achter gekomen
Komt wel goed, schatje.quote:[..]
Fryslân ligt hier naast de deur... Valt best mee met ver weg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Men komt nu tot de conclusie dat Frylân toch iets verder van de rest van Nederland af ligt dan gedacht.
je weet dat ik mijn verjaardag al tijden niet meer vier?quote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het afgelopen weekend samen hadden gevierd. Maar ja,... ik, vrouwen en denken,...
quote:[..]
Komt wel goed, schatje.
Ja, dacht ik ook. Maar 100 km vindt ie toch wel een eind.quote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fryslân ligt hier naast de deur... Valt best mee met ver weg.
Van mij hoeft het ook niet maar er zijn andere mensen die het wel leuk vinden. Dus ach, soms moet je je goede kant laten zien.quote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat ik mijn verjaardag al tijden niet meer vier?
Kortom.... Bij wie was je?!?!?!?!
[..]
zeg hem dat dat voor Groningers en Friezen ook zo is dat ze steeds naar de randstad moeten crossen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Maar 100 km vindt ie toch wel een eind.
txquote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kerstcadeau's zijn binnen. Nu alleen 1 cadeau nog inpakken, dat komt nog wel.
Gefeliciteerd Nizno.
Zullen we hem een schaar en een Pritt-stift als kerstpakket geven?quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx
en ik zie dat de knip en plak-bot ook weer bezig is.
Hier o.a. Zorgtoeslag toetsingsinkomen?quote:
Je doet de TT tenminste eer aan.quote:
Vast niet. Daar is ie te beleefd voor.quote:
Ja, ik kan toch niet achter blijven bij jou?quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je doet de TT tenminste eer aan.
Is het iets officieels zoals juridisch loket? Zijn die er trouwens nog?quote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vast niet. Daar is ie te beleefd voor.
Dat kan JJ wel beantwoorden. Die heeft volgens mij al een keer een commercieel aanbod gehad.quote:Op maandag 20 december 2010 17:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het iets officieels zoals juridisch loket? Zijn die er trouwens nog?
Ik krijg wel gekkere dingen in mijn PM. Deze kwam vanmorgen binnen van een wildvreemde:quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef ManAtWork het volgende:
Die heeft volgens mij al een keer een commercieel aanbod gehad.
quote:Hi, wel eens een sex-swing gebruikt?
Hoe dat zo?quote:
En wat is daarop uw antwoord?quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik krijg wel gekkere dingen in mijn PM. Deze kwam vanmorgen binnen van een wildvreemde:
[..]
I repeat myself:quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat kan JJ wel beantwoorden. Die heeft volgens mij al een keer een commercieel aanbod gehad.
Irrelevantquote:
Ja, und? Niet van HJL en ook niet van botje.quote:
Volgens mij postte jij toch een pm van botje?quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, und? Niet van HJL en ook niet van botje.
PMs posten mag heul nie.quote:Op maandag 20 december 2010 18:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Volgens mij postte jij toch een pm van botje?
Voor jou misschien. Voor ons kan het relevante informatie zijn.quote:
JJ is een uitzondering.quote:
Ahh, OK.quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, und? Niet van HJL en ook niet van botje.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Maharbal het volgende:
Schaamteloze propaganda: Gouden Pet, Vet en Red Verkiezing 2010
Wie stemt op mijn gebakje voor gouden vet?
Zo goed?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Vet: Maharbal!
Waarom? Omdat 'ie dat gevraagd heeft, natuurlijk
Pet & red: Maharbal!quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef Anne het volgende:
Nee joh! Die telt natuurlijk niet mee. Je mist 2 categorieën.
Ik dacht als ik de naam van de afzender achterwege laat dat het geen probleem zou zijn. Tenslotte ik denk niet dat mensen hoeven te weten dat MaW zulke PM's stuurtquote:
Foei MaWquote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik dacht als ik de naam van de afzender achterwege laat dat het geen probleem zou zijn. Tenslotte ik denk niet dat mensen hoeven te weten dat MaW zulke PM's stuurt
Donequote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Maharbal het volgende:
Schaamteloze propaganda: Gouden Pet, Vet en Red Verkiezing 2010
Wie stemt op mijn gebakje voor gouden vet?
Natuurlijk, er was ook maar 1 persoon die dacht dat dat niet zou gebeuren. De rest was wat realistischer.quote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef Maharbal het volgende:
Op deze manier komen we overigens ook wel weer aan een nieuw deel toe voor de kerst...
Wie was deze ongelovige?quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Natuurlijk, er was ook maar 1 persoon die dacht dat dat niet zou gebeuren. De rest was wat realistischer.
Hij vindt wel een manier, geloof me. En hij zal proberen mij er de schuld van te gevenquote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Maharbal het volgende:
Kijken hoe hij zich hier uit gaat lullen.
Quoted for future referencequote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hij vindt wel een manier, geloof me. En hij zal proberen mij er de schuld van te geven
En dan nu nog verklappen dat ik PM's met spelvauten verstuur.quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik dacht als ik de naam van de afzender achterwege laat dat het geen probleem zou zijn. Tenslotte ik denk niet dat mensen hoeven te weten dat MaW zulke PM's stuurt
Ik zeg maar zo: niet geschoten,... dan ben je geen echte boogschutter.quote:
De rest doet gewoon zijn uiterste best om mij in diskrediet te brengen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Natuurlijk, er was ook maar 1 persoon die dacht dat dat niet zou gebeuren. De rest was wat realistischer.
Als het over lullen gaat moet ik met mijn vrouw overleggen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Maharbal het volgende:
Kijken hoe hij zich hier uit gaat lullen.
Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft in huis....al dan niet met lullenquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef ManAtWork het volgende:
Als het over lullen gaat moet ik met mijn vrouw overleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |