Doe je aangifte inkomstenbelasting over 2010 en alles komt automagisch goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:25 schreef fenixs het volgende:
Zorgtoeslag wordt verstrekt op basis van een toetsingsinkomen voor het komende jaar, dus soort van schatting wat je moet maken voor het inkomen wat je het volgend jaar gaat verdienen.. Ik had in 2009 niet gewerkt, dus eind 2009 kreeg ik een brief dat de toetsingsinkomen voor 2010 ¤ 0 zou zijn, waardoor ik dit jaar waarschijnlijk de maximale zorgtoeslag per maand heb ontvangen (zo een 60 euro in de maand). Nou heb ik dit jaar (2010) dus wel gewerkt en ook nog fulltime waardoor ik in principe geen 60 euro per maand zou hebben moeten hebben ontvangen, maar een stuk minder. Ik vraag me af of ik achteraf door moet geven bijvoorbeeld na het ontvangen van een jaaropgaaf wat ik ik 2010 daadwerkelijk heb verdiend. Doen jullie dit ook allemaal en zo ja wanneer?
ja heb meer dan 20000 euro (bruto) verdiend..quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:31 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je zo veel verdiend dan?
Het is namelijk ¤61 of je nou 0 euro verdient of ¤10.000
Rond de ¤20.000 gaat het pas dalen geloof ik.
oh ok..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Doe je aangifte inkomstenbelasting over 2010 en alles komt automagisch goed.
Je kunt voor 2011 natuurlijk ook zelf een wijziging indienen door gebruik te maken van het programma van de belastingdienst dat je op www.toeslagen.nl kunt downloaden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef fenixs het volgende:
[..]
oh ok..
want ik heb al een brief van toeslagen ontvangen dat mijn zorgtoeslag in 2011 70 euro per maand is, waarschijnlijk gaan ze nog steeds uit van dat ik 0 euro inkomsten heb..
straks zal ik alles weer terug moeten betalen![]()
ik ga wachten op mijn jaaropgaaf 2010 en dan pas invullen denk ik.. sowieso moet ik toeslag terugbetalen over 2010, en waarschijnlijk ook over 2011 zolang ik voor 2010 nog geen belastingaangifte heb gedaan, dus daarom ga ik mijn zorgtoeslag voorlopig niet meteen uitgeven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt voor 2011 natuurlijk ook zelf een wijziging indienen door gebruik te maken van het programma van de belastingdienst dat je op www.toeslagen.nl kunt downloaden.
ja alleen als je het niet aanpast voor 2011 krijg je voor 2012 waarschijnlijk weer een beschikking met het toetsingsinkomen 0quote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef fenixs het volgende:
ok dus je inkomen doorgeven via een inkomstenbelastingaangifte is voldoende, je hoeft het niet nog eens door te geven aan toeslagen, dat wordt automatisch gekoppeld..
quote:Op maandag 20 december 2010 01:14 schreef Andromache het volgende:
Hey Belfis op hoeveel fora ben jij eigenlijk actief? Minimaal 3.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:14 schreef Andromache het volgende:
Hey Belfis op hoeveel fora ben jij eigenlijk actief? Minimaal 3.
Wel als het antwoord niet met Google te vinden isquote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef ManAtWork het volgende:
Antwoorden op een vraag is toch niet zo moeilijk?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |