Maar wel een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel een nadeel dat het zelfs nog zwaarder is dan zpagetti
Ik zit in de trein richting oudersdag te laat, maar toch
Soempie, supergaaf bloemetjequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo'n deken is idd veel werk.![]()
Ik zou ook eerst nog wat kleiners doen als ik jou was. En voor een deken heb je nog heel lang de tijd, als je hem voor volgende winter gaat maken. Dan kun je bijvoorbeeld het hele jaar door er af en toe aan werken. Dan kun je het afwisselen met kleinere projectjes tussendoor, om het leuk te houden.
Je bloem met bij is echt heel leuk geworden soempie.
En Loqi's projectje is ook goed gelukt. Wat je met een klein beetje oefenen al wel niet kunt haken, leuke hobby zo he.. met snel resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met een bolletje, dus een pannenlap is denk ik goed te doen. Ik denk dat een pannelap sowieso niet heel moeilijk isquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
is het handig als ik meteen ga beginnen aan een pannenlap, als complete haaknoob, of zeggen jullie van; eerst ff gewoon oefenen?
ik wil van de week ff de wibra checken voor een naald![]()
ow, ok, dat wordt dus hier in de naaiwinkel kijken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef trui het volgende:
ik zou geen naalden bij de wibra kopen trouwens, de maten kloppen niet (ze zijn te dun voor 't getal dat erop staat) en ze liggen niet lekker in de hand.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ow, ok, dat wordt dus hier in de naaiwinkel kijken.
maar je hebt voor verschillende dikten wol/garen verschillende naalden nodig begrijp ik...?
ook op de wikkel van een doodnormaal bolletje wol?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat klopt.
Op de wikkel staat altijd welke maat je nodig hebt.
Ik heb zelf 4 naalden in de maten die ik het meeste gebruik: 2.5 (voor katoen), 3 (voor katoen en acryl), 3.5 (voor acryl) en 4 (ook voor acryl).
Dank je, Trui!
Ik heb nog nooit een bolletje wol gezien waarop dat niet stond. Maar dan moet er natuurlijk wel een wikkel omheen zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook op de wikkel van een doodnormaal bolletje wol?
of mocht da nou niet?
ok danquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bolletje wol gezien waarop dat niet stond. Maar dan moet er natuurlijk wel een wikkel omheen zitten natuurlijk
Ik haak wel het meeste met 2.5 en 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |