quote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik heb ook weer wat af!
Tadaaaaaaaaaa:
Zonder muts:
[ link | afbeelding ]
Met muts:
[ link | afbeelding ]
En van half opzij:
[ link | afbeelding ]
Die is van Loqi.quote:Op zondag 19 december 2010 20:51 schreef EsseEi het volgende:
oh ja ik wou die octopus wat speciale aandacht geven, voor een eerste project echt heel goed Soempie!!!(sowieso goed natuurlijk
)
Vast allemaal goed terecht gekomen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat istie ook!
Al mn beestjes hebben een nieuw huis =(
Dat wist ik niet! Eens zoeken danquote:Herfstblad, heb geen ervaring met de patronen, maar ze heeft ook wat gratis patronen. Dus als je twijfelt of ze wel duidelijk is, kan je die even bekijken! (leek mij wel duidelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag proberen om mijn boom af te krijgen, maar gaat niet lukken denk ik. Best lastig om van plaatje te haken![]()
de witte hobbylijm van de Hema (zo'n witte fles met geel etiket) werkt hier goedquote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef Lyssa het volgende:
Leuk begin die boom
Welke soort lijm kan ik het beste gebruiken voor bij garen? Secondelijm pakt eigenlijk maar matig en is heel erg lelijk/lastig in gebruik. Ik wil fimoklei oogjes aan een hoofdje plakken.
Nee, geen vliseline, maar dit:quote:Op maandag 20 december 2010 08:38 schreef EsseEi het volgende:
Wow Knitwit wat mooi al je kerstversiering, vlaggetjes en mutsen!:D
En zo veel ook!gaaf hoor
wel raar dat ze geen stijfsel hebben in Amsterdam...maar vliseline (toch? dat opstrijkspul?) is ook wel goed idee ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |