Jaaa! Foto's:
Lucy-versiering: (wegens gebrek aan kerstboom of iets anders om ze aan te hangen heb ik ze overal met plakband vastgeplakt...

Ik krijg de foto niet gedraaid in de post, dus het ziet er uit alsof ze tegen de regels van de zwaartekracht in werken!)
![pc190227.jpg]()
Sneeuwsterren: (nog steeds geen stijfsel gevonden, daar doen ze in Amsterdam blijkbaar niet meer aan. Ik heb wel verstevigend strijkspul en dat werkt ook wel redelijk)
![pc190243.jpg]()
Deze moeten nog worden afgewerkt:
![pc190987.jpg]()
![pc190980.jpg]()
![pc190984.jpg]()
![pc190244t.jpg]()
Vlaggetjes: (het is in totaal een rij van 12)
![pc190224.jpg]()
Mutsjes die ik al een tijdje geleden voor 'brei voor india' had gemaakt (vond dat ik ze wel mocht posten omdat er een gehaakte bloem op zit

)
![pc110217.jpg]()
Het is nogal wat in een keer, maar ik kom er tussendoor niet echt aan toe om de foto's te uploaden.
Nu moet ik snel aan de slag. Ik heb vanochtend echt mijn best gedaan richting werk te gaan, maar het zat niet helemaal mee. Ik moest vriendlief met de waterkoker te hulp laten komen om mijn sloten open te krijgen. Na 15 minuten kon ik eindelijk op mijn fiets stappen waarna ik met een gemiddelde snelheid van 3,5 km/u en 3 keer bijna vallen in 500m niet zo heel ver ben gekomen

. Omdat ik toen toch al te laat was voor de bespreking waar ik heen wilde ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.