Haha cool, die vingertjes ook hequote:
Zo kalender heeft een update gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
Er komt sowieso een PMOpeningsweekend 26/2 - 27/2 is Omloop het VolkNieuwsblad en .
Kuurne-Brussel-Kuurne. KBK en E3 prijs keren naar een jaar afwezigheid weer terug.
Ronde van Californië + de wedstrijden in Canada komen op het programma.
Puntentelling blijft zoals die is.. Geen zin om daar wat in te veranderen. Huidige systeem is prima.
Ik snap z'n verhaal niet helemaal, want in het jaar dat hij vierde werd in de Tour reed 'ie toch ook de Giro.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:58 schreef SuikerVuist het volgende:
Wiggins is erg onzeker over zijn eigen kansen in de Tour. Team Sky houdt ook rekening met een 2e mislukking op rij, zo lijkt het.
De voorjaarsklassiekers, Parijs-Nice en de Dauphiné / TdS worden doelen op zich.
http://www.cyclingnews.co(...)ew-approach-for-2011
Ook een goed begin voor Rabobank, Ten Dam en Matthews halen bij elkaar zo uit m'n hoofd 122 punten. (Overwinning van bijvoorbeeld LBL levert 100 punten op, AGR 80; qua World Tour moet het belang van deze race niet onderschat worden.)quote:Op zondag 23 januari 2011 09:41 schreef Leatherface het volgende:
Goed begin van het seizoen voor Meyer. Australisch tijdritkampioenschap, Tour Dow Under + ritzege.
Ow, Wiggins is zeker een kampioen (op de piste toch in ieder geval) maar focus was nog wel eens een heikel punt. Vooral in de periode tussen Athene en Peking had ie wat motivatieproblemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik snap z'n verhaal niet helemaal, want in het jaar dat hij vierde werd in de Tour reed 'ie toch ook de Giro.
Misschien was het vorig jaar ook een beetje een psychisch probleem (al kan je dat bijna niet voorstellen van zo'n veelvoudig kampioen), en wil hij nu weer zonder druk fietsen.
Maar in dit geval leek het me geen motivatieprobleem. Óf hij kon de druk niet aan van de grote man bij Sky zijn die ze een overwinning in de Tour moest gaan bezorgen, of hij heeft zich overtraind (en de Giro reken ik dan mee als training, omdat dat het in feite ook was).quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, Wiggins is zeker een kampioen (op de piste toch in ieder geval) maar focus was nog wel eens een heikel punt. Vooral in de periode tussen Athene en Peking had ie wat motivatieproblemen.
Volgens mij kon Wiggins in 2009 gewoon meeprofiteren van de tactiek van Astana waarbij ze er alles aan deden om de wedstrijd helemaal dood te maken zodat het zeker geen uitputtingslag werd (want als het allemaal te vroeg ontplofte, dan was hun oude diesel Armstrong meteen overboord gegaan).quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar in dit geval leek het me geen motivatieprobleem. Óf hij kon de druk niet aan van de grote man bij Sky zijn die ze een overwinning in de Tour moest gaan bezorgen, of hij heeft zich overtraind (en de Giro reken ik dan mee als training, omdat dat het in feite ook was).
In het laatste pronotopic had ik aangegeven wel te willen helpen, aangezien je er nog 1 zocht. Toen verder niks over gehoord, maar aanbod ligt er nog steedsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo kalender heeft een update gehad.
Bijna iedere week wel iets om te voorspellen. Nu is ook september goed gevuld met de wedstrijden in Canada.
Nu nog een medeorganisator.. Nieuw topic volgt volgende week
![]()
Volgens mij doet Rujano niet mee hoor?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Bismarck het volgende:
Winnaar van vorig jaar, José Rujano, doet dit jaar wederom mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |