SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Lijkt me vrij onmogelijk aangezien we allemaal klonen van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:37 schreef VacaLoca het volgende:
Tijd voor een hossel-meet
In debielenstad uiteraard, dus zonder die ekte mensen.
Oeh dan wil ik een kloon van jou zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onmogelijk aangezien we allemaal klonen van elkaar zijn.
Was ook een test. Ik heb ook niets met daggeren.... beetje bump n grind is niks mis mee echterquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik woon in een nette stad niet in Den Haag
Ik woon niet in een boerenstadquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:47 schreef Lamon het volgende:
Is er iets mis met Den Haag dan?
Wat voor boeren-vooroordelen zijn daar nu weer over?
Wat is er mis met Den haag dan, ik ben er opgegroeid en heb een leuke jeugd gehad daar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik woon niet in een boerenstad
In het algemeen niks mis mee. Maar als er over het begrip 'daggeren' wordt gepraat dan is er veel mis met Den Haag. Maar voor de rest niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Den haag dan, ik ben er opgegroeid en heb een leuke heugd gehad daar.
Ik ken het begrip daggeren niet, iets voor kinderen zeker, of internetnerds.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
In het algemeen niks mis mee. Maar als er over het begrip 'daggeren' wordt gepraat dan is er veel mis met Den Haag. Maar voor de rest niet.
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ken het begrip daggeren niet, iets voor kinderen zeker, of internetnerds.
Whatever, jij jouw leven, ik de mijne okay, I really don't give a damn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:57 schreef VacaLoca het volgende:
Als dit een bar was, was ik nu iig met l_s gaan dansen, zijn wij ook ff van dat gezever van Lamon af... kan die tegen de barman gaan klagen over dat in de echte wereld je eerst je hele levensverhaal met elkaar moet delen voordat je gaat dansen.
Je had eerst reasly staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, jij jouw leven, ik de mijne okay, I really don't give a damn.
Onzin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kijk ik niet, maakt me dom, denk ik,
Dat is wel je catchphrase hequote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, jij jouw leven, ik de mijne okay, I reasly don't give a damn.
Dacht laat ik maar braaf zijn en stoppen met scquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ok slowchat voorbij
Dan maar even voer voor wat meer serieus ontopic gedoe:
Ik ben alweer tijdje vrijgezel en begint wel te kriebelen om te daten met op het oog ook wel een relatie. Alleen weet ik gewoon dat ik over een half jaar naar het buitenland ga voor minstens een half jaar en hoogstwaarschijnlijk 2 jaar. Dat buitenlandverblijf zal wellicht ook weer in 2 verschillende steden zijn... dus nergens echt de tijd om echt een relatie op te bouwen. Ik denk niet dat als ik nu ga daten met iemand en het wordt wat dat die over 6 maanden al of met me meegaat of in NL netjes wacht en ik een paar keer overvlieg....
Maar om nou in NL te blijven ervoor is ook zoiets, wil toch wel m'n eigen plannen naleven. Aan de ene kant wel eigen keus dus natuurlijk, maar vind het toch wel lastig om al met 1 been ver weg te staan.
Iemand ervaringen? Dus bv een bepaalde lange periode in je leven waar je ook geen vaste stek had. Korte relaties aan te raden? Meld je het meteen bij daten dat je na bepaalde tijd pleite zal zijn of houd je het even in het midden omdat je het toch een kans wilt geven; want ms zijn er toch mogelijkheden tot samenzijn na dat half jaar?
Of mensen die zulke plannen hadden maar na iemand tegengekomen te zijn het toch maar afgeblazen hebben omdat de verliefdheid/liefde dusdanig sterk was?
Je hebt vrij weinig gemist, we woonden weer eens met zijn allen in debielenstad en waren internetnerds en en enquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Fuck, jullie heb gisteravond nog flink geouwehoerd.. Kan met mijn slaperige hoofd het het topic niet meer vinden :p
Dan ben ik blij dat ik lekker ben gaan slapen (in slaap ben gevallen).. Verveel me dood op mijn werk heb echt 2 uur niets te doen.. En tis koud!quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt vrij weinig gemist, we woonden weer eens met zijn allen in debielenstad en waren internetnerds en en enik heb er zoooo slecht van geslapen!
ff vraagje .. hoe werkt dat eigenlijk , want ik dacht dat je geen msn ofzo mag doorgeven ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik lekker ben gaan slapen (in slaap ben gevallen).. Verveel me dood op mijn werk heb echt 2 uur niets te doen.. En tis koud!
Ontopic: leuke man gespot op RP, gisteravond leuk mee gemsnt!
Niet mogen en niet doen is wat anders natuurlijk. Ik ga niet via RP mailen. Ten eerste moeten beiden dan een account hebben, ten tweede zijn die berichten na een maand ofzo weer weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef Raven_NL het Volgende:
ff vraagje .. hoe werkt dat eigenlijk , want ik dacht dat je geen msn ofzo mag doorgeven ?
ja maar dan loop je dus het risico dat je berichtje niet aankomt .. hoewel .. je kan natuurlijk ook een versleuteld mailadres sturen eig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet mogen en niet doen is wat anders natuurlijk. Ik ga niet via RP mailen. Ten eerste moeten beiden dan een account hebben, ten tweede zijn die berichten na een maand ofzo weer weg.
Doe niet zo moeilijk. Je kunt gewoon je mailadres sturen in een berichtje. Je kan het alleen niet in je profiel zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ja maar dan loop je dus het risico dat je berichtje niet aankomt .. hoewel .. je kan natuurlijk ook een versleuteld mailadres sturen eig..
ow dat mag wel ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Je kunt gewoon je mailadres sturen in een berichtje. Je kan het alleen niet in je profiel zetten.
Afspreken in het echt, en dan op papier je msn adres doorgeven. En dan snel naar huis, msn-en !quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ff vraagje .. hoe werkt dat eigenlijk , want ik dacht dat je geen msn ofzo mag doorgeven ?
Kan je d'r net zo goed meteen meenemen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Afspreken in het echt, en dan op papier je msn adres doorgeven. En dan snel naar huis, msn-en !
Nou, wij lachen ons allemaal een kriekquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Kan je d'r net zo goed meteen meenemen...
of denk ik nu teveel holbewoner
Oh, hoe bedoel ik het dan?quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Lamon het volgende:
al die anderen met hun heldenverhalen dat ze iedere keer scoren, inclusief Kasta, al weet ik hoe hij het bedoelt, dus Martin is wel lachen....
Lamon-met-punt is heeeel iemand anders he. Het gaat hier om Lamon-zonder-punt. Die ene die overal een kloon in ziet ja.quote:
Brrrrrquote:Dag toekomstig vriendje!
Met je vriendinnetje hier! Gezellig he?
Serieus? Het was toch eerst Lamon-met-punt? Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lamon-met-punt is heeeel iemand anders he. Het gaat hier om Lamon-zonder-punt. Die ene die overal een kloon in ziet ja.
Integendeel... vindt het echt enorm jammer nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |