SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Lijkt me vrij onmogelijk aangezien we allemaal klonen van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:37 schreef VacaLoca het volgende:
Tijd voor een hossel-meet
In debielenstad uiteraard, dus zonder die ekte mensen.
Oeh dan wil ik een kloon van jou zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onmogelijk aangezien we allemaal klonen van elkaar zijn.
Was ook een test. Ik heb ook niets met daggeren.... beetje bump n grind is niks mis mee echterquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik woon in een nette stad niet in Den Haag
Ik woon niet in een boerenstadquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:47 schreef Lamon het volgende:
Is er iets mis met Den Haag dan?
Wat voor boeren-vooroordelen zijn daar nu weer over?
Wat is er mis met Den haag dan, ik ben er opgegroeid en heb een leuke jeugd gehad daar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik woon niet in een boerenstad
In het algemeen niks mis mee. Maar als er over het begrip 'daggeren' wordt gepraat dan is er veel mis met Den Haag. Maar voor de rest niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Den haag dan, ik ben er opgegroeid en heb een leuke heugd gehad daar.
Ik ken het begrip daggeren niet, iets voor kinderen zeker, of internetnerds.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
In het algemeen niks mis mee. Maar als er over het begrip 'daggeren' wordt gepraat dan is er veel mis met Den Haag. Maar voor de rest niet.
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ken het begrip daggeren niet, iets voor kinderen zeker, of internetnerds.
Whatever, jij jouw leven, ik de mijne okay, I really don't give a damn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:57 schreef VacaLoca het volgende:
Als dit een bar was, was ik nu iig met l_s gaan dansen, zijn wij ook ff van dat gezever van Lamon af... kan die tegen de barman gaan klagen over dat in de echte wereld je eerst je hele levensverhaal met elkaar moet delen voordat je gaat dansen.
Je had eerst reasly staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, jij jouw leven, ik de mijne okay, I really don't give a damn.
Onzin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kijk ik niet, maakt me dom, denk ik,
Dat is wel je catchphrase hequote:Op dinsdag 14 december 2010 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Whatever, jij jouw leven, ik de mijne okay, I reasly don't give a damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |