Had je die 30D als backup bij je? Wel zuur als die het dan ook nog begeeft...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
Moghhhhh mensjens.![]()
![]()
Terug van een weekend Cambridge UK. Vrijdag avond terug geland op schiphol, gistermiddag stond ik al bij de Konijn in Den Ham om een 1D mkIII en een 30D af te leveren voor reparatie.
1D die in de stress sloeg met een ERR 99![]()
![]()
30D die al een tijd last had van afdrukknop problemen. Knop op de camera zelf die niet altijd meteen wil doordrukken na focus terwijl de gripknop wel werkt.Dus beide body's afgeleverd. Nu heb ik als 2e backup nog mijn 300D
![]()
Het moet maar even.
Nu maar eens de foto's uitzoeken hier op kantoor. Moet toch de dag door zien te komen
Dat is wel vervelend ja, kan je en geen foto's maken, en het kost een klap geld!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
Moghhhhh mensjens.![]()
![]()
Terug van een weekend Cambridge UK. Vrijdag avond terug geland op schiphol, gistermiddag stond ik al bij de Konijn in Den Ham om een 1D mkIII en een 30D af te leveren voor reparatie.
1D die in de stress sloeg met een ERR 99![]()
![]()
30D die al een tijd last had van afdrukknop problemen. Knop op de camera zelf die niet altijd meteen wil doordrukken na focus terwijl de gripknop wel werkt.Dus beide body's afgeleverd. Nu heb ik als 2e backup nog mijn 300D
![]()
Het moet maar even.
Nu maar eens de foto's uitzoeken hier op kantoor. Moet toch de dag door zien te komen
Ik had de 30D al mee als backup. Gelukkig wel, want ik moest nog 1,5 dagen foto's maken. Ik was al op de hoogte van de problemen met de knop van de 30D. Die werkt op zich wel, maar niet altijd even snel als je gewend bent. Indrukken en tot 5 seconden wachten voor de cam een foto maakt is niet altijd prettig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had je die 30D als backup bij je? Wel zuur als die het dan ook nog begeeft...
Gelukkig heb ik voor de 1D 4 jaar garantiequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, kan je en geen foto's maken, en het kost een klap geld!
Cool, wat voor opdracht was dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had de 30D al mee als backup. Gelukkig wel, want ik moest nog 1,5 dagen foto's maken. Ik was al op de hoogte van de problemen met de knop van de 30D. Die werkt op zich wel, maar niet altijd even snel als je gewend bent. Indrukken en tot 5 seconden wachten voor de cam een foto maakt is niet altijd prettig.Maar de cam heeft me in de discotheek (nachtprogramma) niet in de steek gelaten. Heb genoeg foto's kunnen maken.
Er was speciale toestemming bij de directie van de discotheek aangevraagd om er een nacht te mogen knippen.
![]()
[..]
Gelukkig heb ik voor de 1D 4 jaar garantieVoor de 30D krijg ik een prijsopgaaf van de reparatie. De verkoper van de Konijn vermoed dat het puur de print is onder de afdrukknop. Dus we wachten maar af.
Een opdracht vanuit mijn werkgever. Die is hoofd/mede organisator van een Management spel voor de financiële wereld. Dit jaar deden 8 teams van 5 personen mee. En ik had de opdracht om de deelnemers te analyseren en te fotograferen tijdens de spelrondes en daarbuiten. Die foto's zijn dan weer gebruikt tijdens presentaties/terugkoppeling. En dat kan dus op allerlei manieren aan bod komen. Houding van een deelnemer, rolverdeling in de groep, werkwijzes van een team in een vergaderkamer (war room), oplettendheid of verveling bij een lezing, gedrag in de discotheek enz enz enz.... Wat wel betekend, dat ik één van de weinigen tijdens die speldagen, die het meeste rondloopt en staat de hele dag. Het is best slopend dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool, wat voor opdracht was dat?
Heavy... maar wel lekker decadentquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een opdracht vanuit mijn werkgever. Die is hoofd/mede organisator van een Management spel voor de financiële wereld. Dit jaar deden 8 teams van 5 personen mee. En ik had de opdracht om de deelnemers te analyseren en te fotograferen tijdens de spelrondes en daarbuiten. Die foto's zijn dan weer gebruikt tijdens presentaties/terugkoppeling. En dat kan dus op allerlei manieren aan bod komen. Houding van een deelnemer, rolverdeling in de groep, werkwijzes van een team in een vergaderkamer (war room), oplettendheid of verveling bij een lezing, gedrag in de discotheek enz enz enz.... Wat wel betekend, dat ik één van de weinigen tijdens die speldagen, die het meeste rondloopt en staat de hele dag. Het is best slopend dan.![]()
Dat is zo'n beetje de uitleg
Hahahahaha en cupmaat 75 equote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef xJillx het volgende:
De wallen staan schijnbaar onder mn ogen
Zo goed dat ik van 1 tot 3 daar gezeten heb, een rondleiding door het bedrijf heb gehad en mijn collega's ontmoet hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef Ynske het volgende:
gesprek vanmorgen is goedgegaan, op naar het volgende
@kanonville, hoe is die van jou gegaan vandaag?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo goed dat ik van 1 tot 3 daar gezeten heb, een rondleiding door het bedrijf heb gehad en mijn collega's ontmoet hebt.
Aangenomen dus
Bedankt! Jij (nog) niet dus?quote:
krijg donderdag als t goed is te horen wanneer ik weer op gesprek mag komenquote:
Bij mij had degene van het bedrijf er zo'n goed gevoel over (en ik ook) dat we meteen besloten hadden dat een tweede gesprek niet nodig was. Alleen maandag nog even het contract gaan tekenen en dan ben ik officieel aangenomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg donderdag als t goed is te horen wanneer ik weer op gesprek mag komen
Feli!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo goed dat ik van 1 tot 3 daar gezeten heb, een rondleiding door het bedrijf heb gehad en mijn collega's ontmoet hebt.
Aangenomen dus
Deur eruit + dak open geknipt, maar voor die beelden was ik dus te laat omdat ik ver buiten Terneuzen zatquote:
Een drooggelopen CV bij de buren die 360 dagen per jaar in het buitenland zijn is irritanter.. Dat geluid hoor je door de hele wijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Weet je wat irritant is...
Een piepende elektriciteitsmeter in je meterkast.
Daar zit ook een tik in hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Een drooggelopen CV bij de buren die 360 dagen per jaar in het buitenland zijn is irritanter.. Dat geluid hoor je door de hele wijk
Tele en (relatief) lichtsterk van Pentax zelf:quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Hebben ze de schaar nodig gehad?
Over de vraag in het vorige topic, er zijn snelle lenzen voor Pentax, moet je eens bij het Sigma-aanbod kijken. Die hebben vrij veel voor Pentax.
Sigma en Tamron gooien er nog een 2.8 standaardzoom en een 2.8 70-200 tegenaan. Sigma daarnaast nog een 2.8/300. (Plus nog wat langer werk als een 4.5/500.)quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:51 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Tele en (relatief) lichtsterk van Pentax zelf:
DA*200f2.8
DA*300f4
DA*50-135f2.8
DA*60-250f4
Allemaal water- en stofdicht.
Wat goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aangenomen dus
Spannend maar hoopvol dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg donderdag als t goed is te horen wanneer ik weer op gesprek mag komen
Exposure Program = Aperture priorityquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:17 schreef xEefjee het volgende:
Heb je toch wel op de groene stand gemaakt he, die foto :w?
@kanovinnie waar werk je nu dan?
Ga je behangen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef HMaster-II het volgende:
Naaf
een psd van 1,58gb
gecreerd van een panorama van 26265x4397pixel
Wat een lulquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:01 schreef Timmos het volgende:
Natuurlijk gebeurd het weer allemaal als je buiten de regio bent.. Maar goed, we hebben in ieder geval een plaatje..
Daar gaat je BMW.. (quick and dirty, voor ik de FVS over me heen krijg
)
[ afbeelding ]
Fiets jij in Zeeland dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een lul. Beetje 't fietspad blokkeren.. en dat glas, zal je zien dat ik weer lek fiets
.
Dank jequote:
Nu nog in de supermarktquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:17 schreef xEefjee het volgende:
Heb je toch wel op de groene stand gemaakt he, die foto :w?
@kanovinnie waar werk je nu dan?
Dank je! Ik voelde me al bijna rot toen ik terugliep, ik ga naar 1 sollicitatiegesprek en wordt meteen gekozen uit een aantal mensen, terwijl ik weet dat jij en ynske ook druk op zoek zijn en het daar ietsjes moeilijker mee hebben!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat goedgefeliciteerd
Ik kreeg vandaag een mailtje dat zo begon:
"Hartelijk dank voor je sollicitatiebrief t.b.v. de functie Sociaal Wetenschappelijk Onderzoeker. Wij hebben op deze vacature ruim 200 reacties mogen ontvangen."![]()
![]()
En nee, ik ben niet de uitverkorene die langs mag komen. Tot zover de krapte op de arbeidsmarkt
Tsja, dat is nu eenmaal afhankelijk van de markt waarin je solliciteert. Ik kom er wel een keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nu nog in de supermarktVanaf 3 januari bij een bedrijf wat machine's maakt om verschillende soorten puin/afval te scheiden. Mijn functie is om de oude 2d tekeningen om te zeten in 3d tekeningen. Ook wordt ik contactpersoon met een zusterbedrijf wat groffere machine's maakt, maar de lichtere onderdelen naar ons uitbesteed. Dan is het mijn taak om hun tekeningen om zetten in onze tekeningen, en waar mogelijk de onderdelen te verbeteren/versimpelen zodat ze makkelijker gemaakt kunnen wroden.
(Ik ben een beetje vaag, dat is vooral omdat ik het bedrijfsnaam hier niet neer ga zetten)
[..]
Dank je! Ik voelde me al bijna rot toen ik terugliep, ik ga naar 1 sollicitatiegesprek en wordt meteen gekozen uit een aantal mensen, terwijl ik weet dat jij en ynske ook druk op zoek zijn en het daar ietsjes moeilijker mee hebben!
Mijne was gratisquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef freud het volgende:
Waarom is Photoshop zo gruwelijk duur. Zo motiveer je mensen toch niet legaal te werken? Zelfs voor studenten is het ¤650,- !!!!
Dat is waar! Ik hoop dat het voor jou ook zo snel mogelijk komt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal afhankelijk van de markt waarin je solliciteert. Ik kom er wel een keer
Gewoon een ander programma kiezen. Er zijn zat concurrenten op de markt die legaal wel te betalen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef freud het volgende:
Waarom is Photoshop zo gruwelijk duur. Zo motiveer je mensen toch niet legaal te werken? Zelfs voor studenten is het ¤650,- !!!!
Nee was een probeersel van 56 Raws een pano maken.quote:
Is in NL maar 75 euro, alleen dan maar 1 jaar geldig...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
Welnee:
http://www.amazon.com/Ado(...)eacher/dp/B003D8XEJA
Niet met dezelfde functionaliteiten, maar welke had je in gedachten? Paint telt niet meequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon een ander programma kiezen. Er zijn zat concurrenten op de markt die legaal wel te betalen zijn.
Djezus...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee was een probeersel van 56 Raws een pano maken.
Ik werk momenteel zelf met Photozoner Pro, die doet ook RAW's en alle bewerkingen die mogen voor journalistieke foto's. Ik heb in het verleden Paint Shop Pro gebruikt, die zit denk ik in functie's tussen Photozoner Pro en Photoshop in. Ik denk dat maar weinigen de functies gebruiken die niet in PSP zitten maar wel in Photoshop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef freud het volgende:
Niet met dezelfde functionaliteiten, maar welke had je in gedachten? Paint telt niet mee.
Heb het maar half doorgelezen, maar wat een heerlijke naïviteit weer zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
Goed topic!
Modellen bureau gaat oppeens sexuele kant op.
Maar toch. Als je op die site kijkt blijkt het toch kinderlijke eenvoudig om een websitetje op te zetten en op die manier (half)naakte pubers voor je camera te toveren.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Heb het maar half doorgelezen, maar wat een heerlijke naïviteit weer zeg.Soms kun je er ook alleen maar om lachen...
Surfspot... Adobe Photoshop Design / Web premium... 27,50 EURquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef freud het volgende:
Adobe Photoshop CS5 Extended UK MS Windowsquote:Op woensdag 15 december 2010 00:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Surfspot... Adobe Photoshop Design / Web premium... 27,50 EUR
Valt mee... is het een lifetime licentie? Mijnes mag ik alleen gebruiken zolang ik hier werk...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Adobe Photoshop CS5 Extended UK MS Windows
DVD¤ 225,00
Mijn zoon heeft het via www.slim.nl.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef freud het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk een studentenlicensie, dus ik ga er vanuit dat je het officieel alleen zou mogen gebruiken zolang je nog student bent.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Valt mee... is het een lifetime licentie? Mijnes mag ik alleen gebruiken zolang ik hier werk...
In principe staat dat er niet expliciet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een studentenlicensie, dus ik ga er vanuit dat je het officieel alleen zou mogen gebruiken zolang je nog student bent.
Edit: Hier de (relevante) voorwaarden die erbij staan.
*knip*
- Studenten: om de software te mogen aanschaffen en gebruiken dient er een voltijds opleiding van tenminste twee jaar gevolgd te worden, Adobe staat gebruik van de software door studenten die een kortere opleiding volgen niet toe
Het blijft een asociaal pakket voor dat geld:quote:- Adobe CS5 Design Premium / Web Premium bundel kent een tijdelijk gebruiksrecht, dit houdt in dat je alleen van het product gebruik mag maken zolang je als medewerker aan een (onderwijs)instelling of school verbonden bent.
quote:Productinhoud
Adobe CS5 Design Premium / Web Premium bundel is een combinatie-artikel van de producten Adobe CS5 Design Premium & Adobe CS5 Web Premium en bevat de volgende programma's:
- Adobe Photoshop CS5 Extended
- Adobe Acrobat 9 Pro
- Adobe Dreamweaver CS5
- Adobe Illustrator CS5
- Adobe Fireworks CS5
- Adobe Contribute CS5
- Adobe InDesign CS5
- Adobe Flash Professional CS5
- Adobe Flash Builder 4
- Adobe Flash Catalyst CS5
Tevens bevat Adobe CS5 Design Premium / Web Premium bundel de volgende onderdelen:
- Adobe Bridge CS5
- Adobe Device Central CS5
Klopt, ik had de voorwaarden er later bij geëdit, die had ik in eerste instantie nog niet gelezen. In feite staat er alleen dat je het pas mag kopen als je een voltijdsopleiding van minimaal 2 jaar volgt, maar dat zegt inderdaad niets over het gebruiksrecht.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
In principe staat dat er niet expliciet bij
Ja kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Klopt, ik had de voorwaarden er later bij geëdit, die had ik in eerste instantie nog niet gelezen. In feite staat er alleen dat je het pas mag kopen als je een voltijdsopleiding van minimaal 2 jaar volgt, maar dat zegt inderdaad niets over het gebruiksrecht.
Maar, die 225 euro is alleen voor Photoshop. De rest van het CS5 pakket zit er dus niet bij... Komt erop neer dat als je bijv. ook Illustrator en InDesign nodig hebt, het alsnog een aardig duur grapje wordt, zelfs voor studenten.
Voor de eerste nabewerking heb ik al Lightroom draaien. Voor de uitgebreide bewerking voldoet zoiets helaas niet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik werk momenteel zelf met Photozoner Pro, die doet ook RAW's en alle bewerkingen die mogen voor journalistieke foto's. Ik heb in het verleden Paint Shop Pro gebruikt, die zit denk ik in functie's tussen Photozoner Pro en Photoshop in. Ik denk dat maar weinigen de functies gebruiken die niet in PSP zitten maar wel in Photoshop.
Alleen geldig voor studenten en leraraen en dan vaak 1 jaar geldig. Als ik die gebruik, dan is het bij controle alsnog illegaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Doodkapje het volgende:
Valt mee... is het een lifetime licentie? Mijnes mag ik alleen gebruiken zolang ik hier werk...
Lightroom heb ik gewoon gekocht, aangezien het niet zo gek duur is (300 of zo), maar 1000 voor een hele suite,quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef Doodkapje het volgende:
Ja klopt
Al moet ik zeggen dat ik vooral PS5 gebruik voor mijn foto's en Catalyst om een website te maken... maar dat laatste valt ook nog te overzien.
225 voor PS CS5 is echt niet duur (wel veel geld)...
Lightroom zou ik ook nog wel willen hebben... bij surfspot zie ik alleen licenties voor docenten of studenten en niet voor andere medewerkers... bummer... 't is maar 90,-
Die van 225 was zo te zien onbeperkt geldig. Zeker geen 1 jaar in ieder geval, want die licentie is goedkoper.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef freud het volgende:
Alleen geldig voor studenten en leraraen en dan vaak 1 jaar geldig. Als ik die gebruik, dan is het bij controle alsnog illegaal.
Nee, ok, ik doelde op die cheap ass versies. Maar goed, weet niet wat een unlimited versie voor doel heeft als je hem alleen als student mag gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die van 225 was zo te zien onbeperkt geldig. Zeker geen 1 jaar in ieder geval, want die licentie is goedkoper.
Damn! Verlamd door de val, of gevallen door een verlamming?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ging ik vandaag dus met mijn broertje naar opa, om daarna naar oma in het ziekenhuis te gaan.
Komen we weer bij opa thuis, begin ik met koken en komt mijn oom binnenstappen met de mededeling dat oma gevallen was en daardoor aan de linkerkant verlamt is.
Door de val. Ze ging even naar het toilet en is daar gevallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef freud het volgende:
[..]
Damn! Verlamd door de val, of gevallen door een verlamming?
Uitgegleden ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Omniej het volgende:
Bah... Soms kunnen mensen lelijk terechtkomen ja.![]()
Gewoon uitgegleden of zo? Dat het geen beroerte is dus...
Heh bah... sterkte man! Niet leuk voor oma natuurlijk, maar voor jullie ook naar. Maak een foto reportage van buiten voor haarquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uitgegleden ja.
Gaat lekker de laatste tijd, Eerst had ze last van oprispingen, en smaakt eten haar minder. Toen was er darmkanker geconstateerd. Daaraan geopereerd, en toen ging het 1 na het ander slecht. Nu zit ze aan vloeibaar voedsel, en nu dit dan weer.![]()
Maar het was geen beroerte nee.
Kan ik binnenkort wel even doen ja. Ik heb al wat sneeuwfoto's, dan kan ze in ieder geval zien dat het buiten ook geen pretje was/is.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heh bah... sterkte man! Niet leuk voor oma natuurlijk, maar voor jullie ook naar. Maak een foto reportage van buiten voor haarAls ze toch al zo weinig buiten komt is het wel een oppepper om wat crea-bea's te krijgen met beelden van de buitenwereld... zo voor kerst.
Door wie en wanneer zou zoiets gecontroleerd worden?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef freud het volgende:
Alleen geldig voor studenten en leraraen en dan vaak 1 jaar geldig. Als ik die gebruik, dan is het bij controle alsnog illegaal.
Ik krijg al 5 jaar langs kerstpakketen in de supermarkt. En elk jaar gaat het hetzelfde. Degene die hem als eerste heeft gekregen roept meteen WAT EEN KUTPAKKET ER ZIT GEENEENS DRANK IN!, daarna worden de lekkerste dingen buitgemaakt en de overige dingen verdwijnen terug in de doos voor de moeders.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:52 schreef Chanty het volgende:
Gisteren mijn eerste kerstpakket ontvangen in mijn levenEn nog een goede ook: 50 euro aan vvv bonnen en een mega doos Leonidas bonbons
Niet iedereen krijgt een pakket?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg al 5 jaar langs kerstpakketen in de supermarkt. En elk jaar gaat het hetzelfde. Degene die hem als eerste heeft gekregen roept meteen WAT EEN KUTPAKKET ER ZIT GEENEENS DRANK IN!, daarna worden de lekkerste dingen buitgemaakt en de overige dingen verdwijnen terug in de doos voor de moeders.
Jawel hoor, maar niet iedereen werkt op dezelfde dagen.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt een pakket?
Wij hebben dit jaar een theepakket gekregenLeuke gedachte voor de koude dagen.
Zolang je niet flink commercieel bezig bent, hoef je met controles sowieso geen rekening te houden.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:44 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Door wie en wanneer zou zoiets gecontroleerd worden?
Sterker nog, als ik m'n kerstpakket krijg fiets ik eerst bij m'n moeder langs. Zij kan meestal veel meer uit het kerstpakket gebruiken dan ik. Dat wat ik overhoud is meestal minder dan in m'n schoudertas kan.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg al 5 jaar langs kerstpakketen in de supermarkt. En elk jaar gaat het hetzelfde. Degene die hem als eerste heeft gekregen roept meteen WAT EEN KUTPAKKET ER ZIT GEENEENS DRANK IN!, daarna worden de lekkerste dingen buitgemaakt en de overige dingen verdwijnen terug in de doos voor de moeders.
Ik krijg weer helemaal niets dit jaar van mijn werkgever. Wel heb ik een mooie fles champagne gehad van een klant!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Ik krijg weer een pluim dit jaar.
En een pen
Ik ben benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:44 schreef Timmos het volgende:
Zometeen naar Djumbo voor de Serious Request Kersttour..
[ afbeelding ]
Wat een straf..
Ik ookquote:
Toch wel? Zal morgen niet beter worden... Wil zaterdag naar Amersfoort voor een concert van Ian Parker, zal ook feest worden...quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef Xilantof het volgende:
Hoofddorp - Rijswijk in 1,5 uur. Heerlijke drukte was het weer op de weg.
Geen kleedkamerpasjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Op eerste gezicht zijn het geen foto's om van te genieten.. Maar het was gezellig
.. En we hebben de kerstsfeer te pakken
Jammer dat het buiten wasquote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Op eerste gezicht zijn het geen foto's om van te genieten.. Maar het was gezellig
.. En we hebben de kerstsfeer te pakken
Ze springen en draaien meer dan dat ze enigzins stil staan jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
En dan bewegen zij ook nog eens behoorlijk spastisch.
Toch nog nette plaat, als ik het licht er zo ziequote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze springen en draaien meer dan dat ze enigzins stil staan ja.. Kan tot 1/15 uit de hand schieten, maar bij 1/50 was er nog teveel bewegingsonscherpte, en dan niet van mijn kant
Op de A4 was een ongeluk gebeurd. Die was van 3 naar 1 baan. Ik rij over de A44, en dat doet iedereen als de A4 dicht isquote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Toch wel? Zal morgen niet beter worden... Wil zaterdag naar Amersfoort voor een concert van Ian Parker, zal ook feest worden...
Katten zijn inderdaad wel toffe beesten, al ben ik wel blij dat wij er thuis geen 1 hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef freud het volgende:
Ik zie hier ook meer wit dan op een volendams feest... Ben gelukkig vrij vandaag, dus geen gezeik met trams. Onze jongste kat is helemaal wild buiten in de sneeuw, wel humor om te zien.
Er ligt hier nu zo'n 3 tot 4 cm, en het is nu aan het is knokkelt er lustig op los, dus er komt nog wel wat bij!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Timmos het volgende:
Hier ook even een berichtje vanaf de Noordpool..![]()
In de avond en nacht naar zaterdag in Zeeland kans op zeer veel sneeuw, 10-20 cm. Onzekere verwachting.
Dan zou ik nu vast gaan inslaan bij de supermarktquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:07 schreef Timmos het volgende:
Hier ligt ook al een pak.. Als er idd nog 10-20cm bij komt gaat het een ramp worden hier denk ik
Het was hier een paar weken geleden erger als nu, maar het sneeuwt nog aardig door!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een weer hier, echt absurd.
Moest even een rondje A'dam doen helemaal wit gesneeuwd
Doe je goed, hier in Hoorn zou ik het nog niet eens 2mm willen noemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef CompuMess het volgende:
Hier valt het wel mee, sneeuwhoogte Hoorn: ongeveer 1 centimeter...
zal straks even plaatjes maken, nu even warm wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was hier een paar weken geleden erger als nu, maar het sneeuwt nog aardig door!
Toch grappig dat je voor dat geld ook een 70-200 f/2.8 kan kopen, die 200 keer zo zwaar en groot isquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Andyy het volgende:
http://nikonrumors.com/20(...)cro-lens-review.aspx
Dat ziet er gewoon lullig uit
Sneeuw is tof, zomer ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het blijft ook echt maar doorgaan, klote sneeuw. Wanneer ist weer zomer?
Juli pas, heb ik me door een welingelichte bron laten vertellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het blijft ook echt maar doorgaan, klote sneeuw. Wanneer ist weer zomer?
pffrt dan pas..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Juli pas, heb ik me door een welingelichte bron laten vertellen.
Juni... 21equote:Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Juli pas, heb ik me door een welingelichte bron laten vertellen.
Waarom probeer je niet een oude versie van PS op de kop te tikken en dan te upgraden? Scheelt je een bak geld.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef freud het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef CompuMess het volgende:
Weeralarm 'code rood' voor de Randstad gevisualiseerd...
[ afbeelding ]
17-12-2010 @ 15:45
Het heeft zo te zien toch wel wat voordelen om in het oosten van het land te wonenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad heel wit!quote:
Gelukkig zijn er altijd nog treinen om de files te ontlopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. En je vignettering is niet mooi hier, maestroquote:
Handig, zo'n sneeuwzeef in de achtertuin!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |