weg.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef HunterSThompson het volgende:
Geef die site maar eens aan je vrienden op Fok.
dang die is kk lellijkquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staan dit soort foto's op
[ afbeelding ]
Nuff said ?
Ja maar wel allemaal maximaal in bh of bikini .quote:
Zeg ik dat ik hangtieten heb dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar wel allemaal maximaal in bh of bikini .
Als je hangtieten hebt worden dat natuurlijk geen mooie fotos
Volgens mij streven ze ook helemaal niet naar mooie foto's.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar wel allemaal maximaal in bh of bikini .
Als je hangtieten hebt worden dat natuurlijk geen mooie fotos
Dat weten we niet, post eens wat plaatjes dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik hangtieten heb dan?
TS, ben je echt zo onozel. Louche types pik je er zo uit. Ten eerse, échte scouts voor modellenbureaus gedragen zich profesioneel en zullen hun bedrijfskaartje geven met gegevens. (heeft hij dat gedaan) bel dat nummer en zoek het op op internet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Blushed het volgende:
Nou, ik was dus in gesprek met een man die een modellenbureau had/ fotoshoot gevalletje. Zegt die man oppeens welke cup heb je? Hangen je borsten of niet? en dat soort dingen.. Nou wil hij vrijdag een afspraak maken met mij, en m'n vriend mag mee.. Zou ik dit wel doen of niet? Is dit wel vertrouwd? Want mijn vriend is dr wel bij.
Al gedaan, kreeg geen mail terug. Mail op website is echter ook anders dan de mail die ik heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
TS, ben je echt zo onozel. Louche types pik je er zo uit. Ten eerse, échte scouts voor modellenbureaus gedragen zich profesioneel en zullen hun bedrijfskaartje geven met gegevens. (heeft hij dat gedaan) bel dat nummer en zoek het op op internet.
Waar stuur je de mail op de website die hij jouw gaf even een mailtje, ter controle. Kun je meteen kijken of hij het was
Nee en ik ook niet maar die man vroeg je toch naar je cup en of je wel of geen hang tieten hebt ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik hangtieten heb dan?
Niet doen dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Blushed het volgende:
[..]
Al gedaan, kreeg geen mail terug. Mail op website is echter ook anders dan de mail die ik heb.
Ik heet Nadysha.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee en ik ook niet maar die man vroeg je toch naar je cup en of je wel of geen hang tieten hebt ?
Hoe heet je trouwens ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |