En wederom geen reactie van ze gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat is hier waarschijnlijk ook het gevalKreeg eerst weer een persoon die niet eens een postcode kon onthouden
En daarna na 5 min niks kreeg ik een man "Die daar alles moet oplossen"
Die had het er al over dat iets heel erg fout was gegaan. Hij stond onder optie1 (iets over een bedrijf in EHV)
Ik krijg binnen nu en 2 uur een telefoontje (wat raar is, aangezien het bedrijf om 5 uur dicht is)
Dus geen telefoon voor kerst, gelukkig heb ik in de tussentijd al een nieuwe iPhone 4 gekochtMaar deze was anders voor
met kerst
Gewoon bellen. Als je langer dan 5 minuten in de wacht staat opnieuw bellen. Het kost een beetje doorzettingsvermogen maar uiteindelijk krijg je altijd wel iemand aan de lijn. Ik kan nu maandag mijn iPhone halen (had hem voor de tweede keer weggebracht), en dan heb ik hem dus al 2x teruggehad in de tijd dat jij je eerste nog niet eens terug hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wederom geen reactie van ze gehad
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij het starten van itunes krijg ik de melding kan 'apple mobile device' niet starten
Wat is dan het probleem?
Staat de service uitgeschakeld?quote:
Nja ze waren vandaag om half 3 al dicht.. Wel jammer dat het zo weer moet. Wel de Voicemail daar ingesproken, nogal redelijk boosquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon bellen. Als je langer dan 5 minuten in de wacht staat opnieuw bellen. Het kost een beetje doorzettingsvermogen maar uiteindelijk krijg je altijd wel iemand aan de lijn. Ik kan nu maandag mijn iPhone halen (had hem voor de tweede keer weggebracht), en dan heb ik hem dus al 2x teruggehad in de tijd dat jij je eerste nog niet eens terug hebt.
dat kan, moet je wel ff micro-sim halen bij t-mobile (of knippen op eigen risico). Toestellen bij vodafone/kpn/telfort zijn neverlockedquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik zit hier met een prangende vraag:
Ik heb gisteren mijn iPhone 4 gekregen van Vodafone, maar mijn nummer van T-Mobile wordt pas overgezet op 17 januari volgens het contract.
Ik heb nu mijn Vodafone simkaart erin zitten maar hij heeft natuurlijk geen service. Heb er een beetje mee zitten spelen (WiFi-thuisnetwerk) enzo, en vroeg me toen af of ik niet gewoon mijn T-Mobile simkaart met mijn nummer dat op 17 januari overgezet gaat worden in mijn iPhone kon zetten??
Alvast dank
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel ff micro-sim halen bij t-mobile (of knippen op eigen risico). Toestellen bij vodafone/kpn/telfort zijn neverlocked
van vodafone weet ik het niet maar kpn en telfort doen niet aan simlock (bij abo toestellen).quote:
Met welke provider? Zo ja, waarom moet je zo lang wachten? Ze zijn toch gewoon overal op voorraad i.c.m. KPN of Vodafone?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:32 schreef Finland. het volgende:
Ik heb hem afgelopen maandag besteld, de iPhone 4
Kan niet wachten tot hij binnen is
Weet je dat heel zeker? Naar mijn weten hebben alle iPhones een simlock hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel ff micro-sim halen bij t-mobile (of knippen op eigen risico). Toestellen bij vodafone/kpn/telfort zijn neverlocked
Heel mooi allemaal maar het spel op zich vind ik niks.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal maar het spel op zich vind ik niks.
quote:Op zondag 26 december 2010 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal maar het spel op zich vind ik niks.
Klopt. Nergens meer te krijgen met tmobile abbo.quote:Op maandag 27 december 2010 11:06 schreef nelisb het volgende:
Zag van de week een twitter berichtje van T-mobile webcare dat de IPhone helemaal uitverkocht is en dit ergens januari pas weer wordt.
Dat je überhaupt nog wachtquote:Op maandag 27 december 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Zou ik nog in 2010 mijn nieuwe toestel krijgen, waar ik al sinds 23 oktober op wacht?
Wat een aanfluiting, die leveringen aan vaste T-mobileklanten.
Je hebt een aanbetaling en dergelijke gedaan? Je had beter naar de filialen van telefoonkopen.nl kunnen bellen, zo heeft een vriend van mij de zijne gekregen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Zou ik nog in 2010 mijn nieuwe toestel krijgen, waar ik al sinds 23 oktober op wacht?
Wat een aanfluiting, die leveringen aan vaste T-mobileklanten.
Vanmorgen gebeld,en ze vertelden mij dat ze ze niet hadden,kosten waren wel als ze binnen zijn 649 Simlockvrijquote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef Peem het volgende:
@Rainesz, waarom ga je niet gewoon naar de MediaMarkt? =P Daar liggen ze voor 630 =)
Niet echtquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef Peem het volgende:
Woon je toevallig rond Overijssel? Daar hebben ze em
Ik heb een abonnement bij T-mobile en mijn laatste iPhone verzopen. Ik wacht nu dus op vervanging daarvan ... Al twee maandenquote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef Peem het volgende:
[..]
Je hebt een aanbetaling en dergelijke gedaan? Je had beter naar de filialen van telefoonkopen.nl kunnen bellen, zo heeft een vriend van mij de zijne gekregen.
Ikzelf had het geluk dat de Media Markt er op de startdag 1 binnen had gekregen
P.S Hoop natuurlijk dat hij deze week nog bij je beland
mvg,
--PEEM
Ja gewoon factory unlocked alleen t-mobile werkt met simlocks.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Naar mijn weten hebben alle iPhones een simlock hoor.
Directory? Dit moet via iTunes in het Apps-tabblad van je iPhone. Je kan daar per app files op je toestel zetten.quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Dragonetti het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk al ter sprake geweest...maar...
In welke directory stop je je video bestanden als je ze wil afspelen met een media player zoals bijvoorbeeld buzzplayer?
Ik gebruik de programma ifunbox...
dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |