Het is maandag, wat verwacht jequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Dus leuk ik post al 6 van de 12 posts. Wat gaaf dit
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Dus leuk ik post al 6 van de 12 posts. Wat gaaf dit
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef Dale. het volgende:
True Bloodecht een vette serie sinds het eerste seizoen van heroes had ik niet meer zo'n drang om zo snel mogelijk alle afleveringen te zien
Hahaha ohjeee ik had je alleen die ene link meoten geven, zometeen faal je op werk/school door mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef Dale. het volgende:
True Bloodecht een vette serie sinds het eerste seizoen van heroes had ik niet meer zo'n drang om zo snel mogelijk alle afleveringen te zien
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
he stakkers aanwezig
op flipsel na dan want die is wel lief en leuk
Ja man, maar in Fobo ben ik liever dan op het forumquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We hadden wel die emoticonbegrijp klik op het FoBo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou ook leuk
[..]
Ja man, maar in Fobo ben ik liever dan op het forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry manquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ohjeee ik had je alleen die ene link meoten geven, zometeen faal je op werk/school door mij
Scheer dan meteen je hoofd kaalquote:
quote:
Gelukkig pas na vakantie tentamens dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scheer dan meteen je hoofd kaal
[..]
Ik ook helaasquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef Dale. het volgende:
[..]
Gelukkig pas na vakantie tentamens dus
Zwaaiquote:
Perfect klaar vannochtend begonnen aan mijn vierdaagse weekendquote:
Goed man. Dit is mijn 10.000e post trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:23 schreef Deciever het volgende:
[..]
Perfect klaar vannochtend begonnen aan mijn vierdaagse weekend
Hoe gaat het met lysdexie vanavond?
Feliquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Goed man. Dit is mijn 10.000e post trouwens.
yeah gratzquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Goed man. Dit is mijn 10.000e post trouwens.
Slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
nog even Blondie luisteren en dan slapen.
We zullen het nu rustig aan doen ok?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef Zolcon het volgende:
vorige keren ging het snel en schrok ik
graag, eerste keer doet altijd pijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Deciever het volgende:
[..]
We zullen het nu rustig aan doen ok?
Dat is een PI, die kun je standaard instellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Zolcon het volgende:
klik je altijd op dat hartje als icoontje
Dat wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat is een PI, die kun je standaard instellen.
Waarom voel je je dom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef Zolcon het volgende:
ik voel me dom, ben ik dat?
of doe ik alsof?
1. Een beetje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef Zolcon het volgende:
of doe ik alsof?
Wie weet heb je niet meer info?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef Zolcon het volgende:
of doe ik alsof?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef Lysdexie het volgende:
PI staat voor 3,14, het aantal pixels dat de PI wegstaat van je post.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:2QaEfHAIrHCAAM:http://static.funnyjunk.c(...)8.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Omdat ik nu pas begin met studeren terwijl ik me had voorgenomen om dat 14 uur geleden te doenquote:
Ik ben Zolcon, ik heb een stomme username, ik eet graag pizza's en ik hang meestal rond in POLquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Omdat ik nu pas begin met studeren terwijl ik me had voorgenomen om dat 14 uur geleden te doen
het was meer mijn eigen planning, er is nog geen haast nodig. Zonder druk lukt het me niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ken ik alles vanMaar dan niet 14 uur meer 4 uur
hoiquote:
Dat is zwaar klotequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
het was meer mijn eigen planning, er is nog geen haast nodig. Zonder druk lukt het me niet.
meer ram kopenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:31 schreef Deciever het volgende:
[..]
ik ben net uit bed man ff tijd nodig om op te starten
eerste deel tentamens waren allemaal goed. Als ik het niet helemaal verneuk dan heb ik ze gewoon gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zwaar kloteIk had geen motivatie, resulteerde in een verneukt semester. Volgend semester maar alles inhalen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoi, ik ben er.
Het feest kan beginnen.
leg uit?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef dannietjuh47 het volgende:
Oh, ik kan niet slapen vanacht
Broer en zn chick hebben zich in de nesten gewerkt
gevolg: auto's staan verspreid in mijn wijk en de inzittenden hebben het gemunt op het leven van mij, broer, en ouders..
Serieus?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef dannietjuh47 het volgende:
gevolg: auto's staan verspreid in mijn wijk en de inzittenden hebben het gemunt op het leven van mij, broer, en ouders..
Mwa ik moet mn tentamens nog krijgen van afgelopen semester, heb alleen alle opdrachten inlevermomenten verknaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
eerste deel tentamens waren allemaal goed. Als ik het niet helemaal verneuk dan heb ik ze gewoon gehaald
Hoiquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoi, ik ben er.
Het feest kan beginnen.
Beetje welquote:
Wtfoks?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef dannietjuh47 het volgende:
hihih je zei fokquote:
Oh oh, niet zo handig eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik moet mn tentamens nog krijgen van afgelopen semester, heb alleen alle opdrachten inlevermomenten verknald
[..]
Hoi
Hoiquote:
Dat zei je al dat je dat ging doen. Hoelang heb je het niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje welHeb vandaag gesport
Was echt verbaasd hoe 'goed' mijn conditie nog was
Meh, lang verhaalquote:
Politie is gebeld, die patrouiieert hier rondquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Serieus?
Miss politie bellen?
Flips.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Dat zei je al dat je dat ging doen. Hoelang heb je het niet gedaan dan?
Ik kan voorlopig niet sporten![]()
Probleemwijken: Fok! Oost?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Meh, lang verhaal
Broer had vorig jaar vriendin zwanger gemaakt, ergens halverwege de zwangerschap ging t uit tussen hun, vriendin kreeg n nieuwe vriendje maar die sloeg en mishandelde haar. Was ze uiteindelijk ontsnapt en hier teruggekomen, maar nu komt dus die "tussentijdse ex" wraak nemen op wat zogenaamd "zijn kind" is (dat dus van m'n broers zaad afkomstig is)
Die heeft niet goed opgelet bij biologie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Meh, lang verhaal
Broer had vorig jaar vriendin zwanger gemaakt, ergens halverwege de zwangerschap ging t uit tussen hun, vriendin kreeg n nieuwe vriendje maar die sloeg en mishandelde haar. Was ze uiteindelijk ontsnapt en hier teruggekomen, maar nu komt dus die "tussentijdse ex" wraak nemen op wat zogenaamd "zijn kind" is (dat dus van m'n broers zaad afkomstig is)
Ik heb al 2 jaar niet gesportquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Dat zei je al dat je dat ging doen. Hoelang heb je het niet gedaan dan?
Ik kan voorlopig niet sporten![]()
Geen probleemwijk..quote:
Ga dan ook niet in Amsterdam wonenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:36 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Geen probleemwijk..
En t is Amsterdam Slotervaart
Last van mn knie, 2 uur werken is al te veel, laat staan als ik intensief ga sporten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar niet gesportMaar vadaag toch ruim een uur in totaal gesport
Beetje hardlopen, fietsen en roeien
Waarom kan jij niet sporten?
Zaad is zaad, als een vrouwmens zwanger is is het altijd van degene met wie vrouwmens relatie heeft. Doorgeefzaad zegmaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heeft niet goed opgelet bij biologie.
IK IK!quote:
Flipperd...quote:
En uitgaan dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last van mn knie, 2 uur werken is al te veel, laat staan als ik intensief ga sporten.
Ik kom langs! ben er over 5 minquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:36 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Geen probleemwijk..
En t is Amsterdam Slotervaart
Dat heb ik al bijna 2 maanden niet gedaan.quote:
Waarom?quote:
Doe moeilijk, maak ze gewoon doodquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kom langs! ben er over 5 minmocro's meppen
Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Amsterdam wonen
Als ik uit t ouderlijk huis ontsnap ga ik ook niet in amsterdam wonen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Amsterdam wonen
Omdat daaromquote:
Pak je pipa. Anders poppen zij jou.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Als ik uit t ouderlijk huis ontsnap ga ik ook niet in amsterdam wonen..
Kutstad
Ik djoek ze met me niffyquote:
Op pumps kan je toch ook niet de hele nacht losgaan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik al bijna 2 maanden niet gedaan.Ik wil wel heel graag maar dan loop ik wel nu op mn sneakers ipv pumps
okquote:
T zijn geen mocro's..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ok dan ga mocro's verzamelen en kom ik daarheen. Aker represent!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:39 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
T zijn geen mocro's..
gewoon n bende blanke jongens ergens uit de regio spaarndammerbuurt
Alleen als we naar Bigdick gaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was vet manBen je er de volgende keer ook bij?
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op pumps kan je toch ook niet de hele nacht losgaan?En sneakers
DOe je iets met horeca dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel hoorIk loop ook voor studie wel eens 4 hele dagen achter elkaar op pumps. Daar zijn mn voeten minder blij mee
Ja sneakers
![]()
wat studie je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel hoorIk loop ook voor studie wel eens 4 hele dagen achter elkaar op pumps. Daar zijn mn voeten minder blij mee
Ja sneakers
![]()
Maar op pumps ben je groter dan ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sneakers
![]()
Ga je serieus voor sneakers ten opzicht van pumps?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op pumps ben je groter dan ikEN SNEAKERS
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je serieus voor sneakers ten opzicht van pumps?
Nee ik heb eens in de zoveel tijd beroepsorientatieweek. Dan ben ik een week lang in pak op bezoek bij bedrijven. Aangezien mijn pak uit een rokje + blouse of jurkje bestaat, zijn pumps net iets mooier er onder.quote:
Management, economie en rechtquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
wat studie je?
vraag 2: ben je mooi?
Dan zal ik ze bij jou uitlaten ennn sneakersquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op pumps ben je groter dan ikEN SNEAKERS
![]()
![]()
Bij mij is dat laatste geen probleem.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaIk hou gewoon van sneakers
En ik ben niet de grootste
Zijn die smiley's voor mijn tweede vraag of omdat het een kutstudie is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Management, economie en recht![]()
![]()
![]()
_______!!!!
quote:
Ja dat zei je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij is dat laatste geen probleem.
En ik vind een mooie pump ( + inhoud) niet te versmaden.
Damrak zit een nieuwe sneakerstore zag ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb eens in de zoveel tijd beroepsorientatieweek. Dan ben ik een week lang in pak op bezoek bij bedrijven. Aangezien mijn pak uit een rokje + blouse of jurkje bestaat, zijn pumps net iets mooier er onder.
[..]
![]()
![]()
_______!!!!
[..]
Dan zal ik ze bij jou uitlaten ennn sneakersaan doen
Moet nog nieuwe kopen trouwens, maar in Amsterdam ken ik neit zulke leuke winkels behalve de standaard
Kutstudiequote:
Maar eens opzoeken anders tijdens kerstvakanss.. Ben hoog nodig aan nieuwe muiltjes toequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Damrak zit een nieuwe sneakerstore zag ik
MER is een prima basisstudie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb eens in de zoveel tijd beroepsorientatieweek. Dan ben ik een week lang in pak op bezoek bij bedrijven. Aangezien mijn pak uit een rokje + blouse of jurkje bestaat, zijn pumps net iets mooier er onder.
[..]
![]()
![]()
_______!!!!
[..]
Dan zal ik ze bij jou uitlaten ennn sneakersaan doen
Moet nog nieuwe kopen trouwens, maar in Amsterdam ken ik neit zulke leuke winkels behalve de standaard
Ik vind pumps ook zeer sexy hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij is dat laatste geen probleem.
En ik vind een mooie pump ( + inhoud) niet te versmaden.
Mooi onthouden, ben morgen toch in Amsterdam om te winkelen,quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Damrak zit een nieuwe sneakerstore zag ik
Ik ben 2m. Flips komt tot ongeveer halverwege bij mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind pumps ook zeer sexy hoorMaar alles bij elkaar opgeteld redden ze het toch net niet
Maar aangezien jij dus aan de lange kant bent..snap ik jou volkomen
Ik moet ook maar weer eens nieuwe halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Maar eens opzoeken anders tijdens kerstvakanss.. Ben hoog nodig aan nieuwe muiltjes toe
ik moet een pak kopen, mag ik meequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi onthouden, ben morgen toch in Amsterdam om te winkelen,
twee maanden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens nieuwe halenIs alweer bijna 2 maanden geleden ofzo sinds ik sneakers heb gekocht
DE HORROR!!!
En ik dan dus ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 2m. Flips komt tot ongeveer halverwege bij mij.
Maar je moet toch meerdere paren hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:47 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
twee maanden?
Ik draag deze klompen hier al 2 JAAR
Jawel, maar je leert er net niets. En soms wil ik wel wat meer weten dan de basis. En ik ben de persoon er niet voor om door te studeren. Dat trek ik niet. Niet omdat lui of geen doel, maar..quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 2m. Flips komt tot ongeveer halverwege bij mij.
2 maanden terug. Dan vertel ik maar niet wanneer ik voor het laatst gekocht hadquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens nieuwe halenIs alweer bijna 2 maanden geleden ofzo sinds ik sneakers heb gekocht
DE HORROR!!!
Ik ga met mn zusje een galajurk uitzoekenquote:
Dat mag je aan je voorbij laten gaan hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik dan dus ookIk heb voor jou denk ik wel de ideale pijphoogte
HALLO ik ging al met je trouwenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allstars.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef Zolcon het volgende:
schoenenpraat is saai.
ik heb vans en allstars ik ben hippie
pics van zusje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, maar je leert er net niets. En soms wil ik wel wat meer weten dan de basis. En ik ben de persoon er niet voor om door te studeren. Dat trek ik niet. Niet omdat lui of geen doel, maar..
[..]
Ja
[..]
2 maanden terug. Dan vertel ik maar niet wanneer ik voor het laatst gekocht hadDan zou je me zo 5 paar doneren
[..]
Ik ga met mn zusje een galajurk uitzoekenVoor mn zusje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Sorry?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef Zolcon het volgende:
schoenenpraat is saai.
Ik zeg toch ook niet dat ik hem wil pijpen ofzoquote:
ALL STARSquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef Zolcon het volgende:
schoenenpraat is saai.
Stage bij een asfaltcentrale van Heijmansquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar je moet toch meerdere paren hebbenBeetje afwisseling is nooit verkeerd
Dan had je beter iets specifiekers kunnen uitzoeken. Hoe zit het dan met ondernemersdiploma;s en zo? Zit er niet bij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, maar je leert er net niets. En soms wil ik wel wat meer weten dan de basis. En ik ben de persoon er niet voor om door te studeren. Dat trek ik niet. Niet omdat lui of geen doel, maar..
[..]
Ja
[..]
2 maanden terug. Dan vertel ik maar niet wanneer ik voor het laatst gekocht hadDan zou je me zo 5 paar doneren
[..]
Ik ga met mn zusje een galajurk uitzoekenVoor mn zusje he
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pics van zusje!Verwachte reactie +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okeequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik hem wil pijpen ofzoIk zeg alleen maar...
En ik val alleen op vrouwen en Paul Walker![]()
Dan gaan de schoenen dus ook langer mee..aangezien je ze toch niet vaak draagtquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Stage bij een asfaltcentrale van Heijmans![]()
![]()
4 dagen in de week en dan mag je alleen van die stalen neuzen dragen
waar koop je dan nog dure leuke schoenen voor
Om als een baas op je werk te verschijnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet, maar toen werd het koud. dus toen dacht ik vans zijn iets dikker. maar toch niet.quote:
We komen nu pas op drijf man!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef tmje het volgende:
Best wel faal nachtbagger, 50 minuten al bezig en nog niet eens het einde in zicht...
Ik heb in een meubeloverslag gelopen, ook verplicht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist totaal niet wat ik wilde, daar kwam ik pas achter halverwege het eerste semester van het 2e jaar, dit jaar dus. MER is geschikt voor mij, maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had je beter iets specifiekers kunnen uitzoeken. Hoe zit het dan met ondernemersdiploma;s en zo? Zit er niet bij?
Kan ze alleen in de weekenden dragen dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan gaan de schoenen dus ook langer mee..aangezien je ze toch niet vaak draagt
verschillende kleuren en modellen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
Alleen maar All-Stars wordt ook een beetje saai toch?
Lakschoenen wordt ook saaiquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
Als je dan 10 paar hebt ofzo doe je er jaren meequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Kan ze alleen in de weekenden dragen dus
Dacht je van Atlas met slaten neusjes anders?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
Dan zit er nog wel een vervolgopleiding of avondcursus aan te komen, als je een eigen zaak wil beginnen. Welke kant wil je op?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist totaal niet wat ik wilde, daar kwam ik pas achter halverwege het eerste semester van het 2e jaar, dit jaar dus. MER is geschikt voor mij, maar ook weer niet.
En geen idee, dacht het niet, lijkt mij niet.
Zoveel verschillende modellen zijn er niet toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
verschillende kleuren en modellen!
Ik heb nu wel klikklak schoenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef Deciever het volgende:
[..]
ectke bazen dragen cowboyschoenen!
Voor jou:quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef Deciever het volgende:
[..]
ectke bazen dragen cowboyschoenen!
Een heeeleboel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoveel verschillende modellen zijn er niet toch?
Horeca of Detailbranche sowieso. Vooral Horeca spreekt me aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zit er nog wel een vervolgopleiding of avondcursus aan te komen, als je een eigen zaak wil beginnen. Welke kant wil je op?
Ik heb All-Stars met van dat harige spul er inquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
wie weet leuke allstars die wel warm zijn voor in de winter voor mij? 19 jaar manmens student
MBO =/= studentquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
wie weet leuke allstars die wel warm zijn voor in de winter voor mij? 19 jaar manmens student
Zulk soort heb ik ook voor mn werkquote:
bleghquote:
UvA = unversiteit Biatchquote:
wie BEN jij eigenlijk! dat je zo durft te praten tegen een ervaren NBer!quote:
Claudiaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Franneh het volgende:
HIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
HIIH
IHI
HI
HI
HI
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Franneh het volgende:
HIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
HIIH
IHI
HI
HI
HI
![]()
![]()
doe ik ook niet.quote:
jij bent gemeen trouwens!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:58 schreef Flippiee het volgende:
Dus ik dacht zo ik open de nachtbagger. Eerst spamde ik hem alleen vol, toen kwamen er mafkezen en nu pak ik zo de lapo.
Kusjes Flips
foutquote:
Nu quote ik mezelf ipv te editten. Ben ik niet een geweldig menspersoon dat ik een fout maaktequote:
'Vroeger' was het niet eens meer te volgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:58 schreef dannietjuh47 het volgende:
Eerste keer op nachtbagger en nou al de idnruk dat dit 1 brok gezelligheid is
Mooi![]()
Nog minder nachtrust
Ok, welke is het?quote:
VROEGAAAH WAS ALLES BETERquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
'Vroeger' was het niet eens meer te volgen
nu heb je minder keuzesquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:00 schreef tmje het volgende:
[..]
Ok, welke is het?
Amsterdam University College
Arabische taal en cultuur
Archeologie en prehistorie
Bèta-gamma
Econometrie en operationele research
Economics and Business
Economie en Bedrijfskunde
Geschiedenis
Informatiekunde
Onderwijskunde
Pedagogische wetenschappen
Planologie (Sociale geografie en Planologie)
Politicologie
Sociologie
Neen, kwam ik sowieso niet voor 2u binnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
'Vroeger' was het niet eens meer te volgen
ja bierquote:
over maagd gesprokenquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
ga je weg
En dannnnn, ben jij ook NBmaagd ?
Ik spamde gewoon gezellig meequote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen, kwam ik sowieso niet voor 2u binnen.
Dit is een brok gezelligheid.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:58 schreef dannietjuh47 het volgende:
Eerste keer op nachtbagger en nou al de idnruk dat dit 1 brok gezelligheid is
Mooi![]()
Nog minder nachtrust
wat een toevalquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
over maagd gesproken
rond n uur of 9 ben ik ontmaagd geweest door mijn lieve vriendin(Zie topic over m'n kleine lul)
Het was een geweldige avond en in het weekend zullen we dit dunnetjes overdoen![]()
Vroeger, was ik een braaf lief meisje.. oh wacht dat ben ik nog steeds einz zwei polizei!quote:
Vroeger nog meerquote:
Mijn eerste keer was bij de hoerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
over maagd gesproken
rond n uur of 9 ben ik ontmaagd geweest door mijn lieve vriendin(Zie topic over m'n kleine lul)
Het was een geweldige avond en in het weekend zullen we dit dunnetjes overdoen![]()
jij gingte toch wegquote:
Vroeger gebruikte je niet dat einz zwei polizeiquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger, was ik een braaf lief meisje.. oh wacht dat ben ik nog steeds einz zwei polizei!
[..]
Vroeger nog meer
Iets met maagd tot je trouwtquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was bij de hoerenPapa nam me mee voor mn 14e verjaardag
Wanneer zei ik dat?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger gebruikte je niet dat einz zwei polizei![]()
EN BRAAF LIEF MEISJE BEN JE HEUL NIET MEER!!
niet liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:03 schreef tmje het volgende:
Amsterdam University College - Slecht
Arabische taal en cultuur -slegt
Archeologie en prehistorie - historisch slecht
Bèta-gamma -Delta?
Econometrie en operationele research - berekend op slechtheid
Economics and Business -een van deze
Economie en Bedrijfskunde -een van deze
Geschiedenis -old
Informatiekunde - geen studie
Onderwijskunde -
Pedagogische wetenschappen -
Planologie (Sociale geografie en Planologie)-
Politicologie -
Sociologie -
Was grapje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets met maagd tot je trouwt
Mannen niet te vertrouwen
[..]
Wanneer zei ik dat?
[..]Ohjawel. Okee lief meisje dan
IS t nu raar dat ik nu ontzettend verlang naar kut ipv mijn eigen hand ineens?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
wat een toeval![]()
Ik hoorde al wat geluid vanuit Slotervaart! dacht dat het vuurwerk was
Kut is ook beter dan handquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
IS t nu raar dat ik nu ontzettend verlang naar kut ipv mijn eigen hand ineens?
Dit is normaal mannen gedragquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:57 schreef Zolcon het volgende:
Ik had een tripple!
en hoi Claudia! hoe gaat het ermee
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
ja wel een beetje als ik in één zin: slotervaart en vuurwerk gebruikquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Oh wauw, dus ik ben nu n man?quote:
is het raar dat ik nu verlang naar een kut ipv mijn studieboeken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Ok dan: wat studeer je, schat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
niet lief
Wel leuk dat je me ziet als econoom aangezien ik me hier profileer als een domme klootzak![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:06 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Oh wauw, dus ik ben nu n man?![]()
So true..quote:
Is het raar dat ik verlang naar kut, maar alleen hand heb?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
is het raar dat ik nu verlang naar een kut ipv mijn studieboeken?
geen hoi tegen mij?quote:
18quote:
Neen, dus geniet er maar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
ga ik niet zeggenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef tmje het volgende:
[..]
Is het raar dat ik verlang naar kut, maar alleen hand heb?
Dan ben je nog geen manquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
18
Normaal altijd heeel braaf en nuchter geleefd
Je faalt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef Flippiee het volgende:
HALLO HIER DE POLITIE, HOI HIER DE BRANDWEER, IK PAK DE LAPO, OKEE DOE JE BEST POLITIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |