Het is maandag, wat verwacht jequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Dus leuk ik post al 6 van de 12 posts. Wat gaaf dit
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Dus leuk ik post al 6 van de 12 posts. Wat gaaf dit
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef Dale. het volgende:
True Bloodecht een vette serie sinds het eerste seizoen van heroes had ik niet meer zo'n drang om zo snel mogelijk alle afleveringen te zien
Hahaha ohjeee ik had je alleen die ene link meoten geven, zometeen faal je op werk/school door mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef Dale. het volgende:
True Bloodecht een vette serie sinds het eerste seizoen van heroes had ik niet meer zo'n drang om zo snel mogelijk alle afleveringen te zien
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
he stakkers aanwezig
op flipsel na dan want die is wel lief en leuk
Ja man, maar in Fobo ben ik liever dan op het forumquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We hadden wel die emoticonbegrijp klik op het FoBo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou ook leuk
[..]
Ja man, maar in Fobo ben ik liever dan op het forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry manquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ohjeee ik had je alleen die ene link meoten geven, zometeen faal je op werk/school door mij
Scheer dan meteen je hoofd kaalquote:
quote:
Gelukkig pas na vakantie tentamens dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scheer dan meteen je hoofd kaal
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |