oh joh, het vriest niet eensquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi!![]()
Nederland heeft zebrastrepen:
[ afbeelding ]
Oh okay... Welke taal moet ik gaan leren...? (Spreek overigens geen Gronings van huis uit dus die open deur kun je dicht laten.quote:
Utregsquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay... Welke taal moet ik gaan leren...? (Spreek overigens geen Gronings van huis uit dus die open deur kun je dicht laten.)
Ach mien wicht, kust nait grunnegs protn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay... Welke taal moet ik gaan leren...? (Spreek overigens geen Gronings van huis uit dus die open deur kun je dicht laten.)
Ehm... Lenie van de Takkestraat...? No thnx.quote:
Ik versta het wel, kan het ook wel lezen maar niet spreken of schrijven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ach mien wicht, kust nait grunnegs protn?
Most du eemn op dien beune zaukn noar un mooi grunnegs wurdenbaukje!
Of zoiets.... wat een kut taal is dat Gronings toch
(En toch kan ik het)
In het oostenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef wobbel het volgende:
Ik hoorde allemaal voorspellingen dat er donderdag 10 cm sneeuw zou vallen
Is het zo?
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik gok op het oosten van de lijn Assen, Meppel, Apeldoorn, Nijmegen, Den Bosch, Tilburg
Ja heejquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meestal lopen mijn voorspellingen hier uit op een #FAIL
quote:
10 nog maar? Paar dagen geleden nog 26.:')quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef wobbel het volgende:
Ik hoorde allemaal voorspellingen dat er donderdag 10 cm sneeuw zou vallen
Is het zo?
Ik zou me er nog niet zo druk om maken. Het is zo ontzettend moeilijk om te voorspellen waar er sneeuw valt (kan erg verschillen lokaal gezien), dat kan overal zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef seasushi het volgende:
en het midden-oosten? (Achterhoek bedoel ik)
Dat is wel alles bij elkaar opgeteld vanaf kaart 1quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
10 nog maar? Paar dagen geleden nog 26.:')
Oh dan weet ik genoeg, krijgen wij hier net als gister alleen maar regen die weer opvriestquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
nieuwe sneeuwkaart is weer prima.24cm voor oost de komende week. Das de 3e opeenvolgende. Donderdag gaat het waarschijnlijk nog steeds eerst overal regenen.niet lang daarna sneeuw! Leuk voor de avondspits
Zelfde hier... wat een hell was dat. Zat net op de fiets toen het begon te regenen... halverwege begon me achterband te glijden en ben ik maar afgestapt. En dan lopend naar huis over een gladde straat... 10 meter per minuutquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Oh dan weet ik genoeg, krijgen wij hier net als gister alleen maar regen die weer opvriest
Ja ben er ook bang voor... zolang het dan maar droog is met oud & nieuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat we volgende week gewoon weer de + in duiken qua temperaturen.
Herenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat we volgende week gewoon weer de + in duiken qua temperaturen.
Dit is net zo speculatief als zeggen dat we in de plus gaan komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Herenmijn hemel.... hoe kun je dit in godsnaam denken met de huidige voorspellingen.
Dit weekend duiken we juist de echte vrieskou in!
En waarschijnlijk zal dat nog wel een tijdje stand blijven houden.
Komende donderdag is dan nog de laatste dag voor een tijdje met een beetje dooi.
Die kaarten zijn altijd spannend die gepost worden maar er klopt nauwelijks iets van tot nu toe...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Herenmijn hemel.... hoe kun je dit in godsnaam denken met de huidige voorspellingen.
Dit weekend duiken we juist de echte vrieskou in!
En waarschijnlijk zal dat nog wel een tijdje stand blijven houden.
Komende donderdag is dan nog de laatste dag voor een tijdje met een beetje dooi.
Nee hoor, de ensembles laten nu al maanden op rij de weersverwachtingen nagenoeg exact uitkomen tot een week van tevorenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kaarten zijn altijd spannend die gepost worden maar er klopt nauwelijks iets van tot nu toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |