Dit dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:33 schreef Platina het volgende:
Aflevering 1: Belachelijk slecht geacteerd op het moment dat hij zelfmoord wilt gaan plegen en dan binnen 0,2 seconden al in de tank zit. Openingsscene met het kleine meisje is maar ruk. Op het moment dat hij op het paard zit zou hij echt wel al lang gebeten zijn, zombies om het hele beest heen en hij valt er van af en geen zombie te zien
Wat zijn al die doden bij het ziekenhuis, geen zombies in ieder geval. De cliffhanger is wel vet.
7/10
Aflevering 2: Binnen 30 dagen na de outbreak ligt vrouwlief al met een andere gast te krikken. Weer een schrijnend stuk acteerwerk wanneer ze stil staan bij de zombie die in stukken gehakt wordt. Zombies die stenen gebruiken om deuren in te slaan? Beetje raar maar oke. Auto wordt gestart met een schroevendraaier die op magische wijze ergens vandaan getoverd wordt?
6/10
Verder gaat het allemaal wel erg rap, ze hadden iets meer karakteruitdieping mogen doen in aflevering 2 en ze pas in aflevering 3 laten ontsnappen. Ga nu aan aflevering 3 beginnen, maar wat ik allemaal lees zal het allemaal bergafwaarts gaan.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Weeks was echt prut naar mijn mening, waar Days geniaal was.
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...Ik weet niet of ik het goed herinner, maar werd die vrouw niet aangevallen door een meute zombies? Dan word je toch aan stukken gereten in plaats van dat je slechts 1 keer gebeten wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al gekeken maar idd geen zombiefilm. best spannend soms maar er wordt weer lekker veel op het toeval gerekend. 6,5 geef ik ervoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
the crazies is heel vet.
al zijn dat geen echte zombies
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Weeks was echt prut naar mijn mening, waar Days geniaal was.
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...Je bent geil, of niet. Als ik geil ben pak ik desnoods ook een zombie. Je kunt het niet uitzweten! You have to be a horny motherfucker to fuck a green bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgezegd@fok.nl
ik denk niet dat iemand zich hieraan waagt. Wellicht FoxLife maar denk dat t teveel shoot en kill is dan het huidige TrueBlood (vampiers) wat ze uitzenden.quote:
Ha! nog een gelijkgestemdequote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Merkie het volgende:
Wat een epische troep is deze serie toch. Total garbage.
vanwege de zombiesquote:Op maandag 31 januari 2011 04:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Ha! nog een gelijkgestemde
Ben toch benieuwd wat mensen zo fantastisch vinden aan deze serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |