Wegwezen jij! We zien je na vanavond wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:35 schreef Grimmson het volgende:
Vanavond kan ik pas kijken, heb alleen de eerste woorden van de de post hierboven gelezen, must not read! Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat worden...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef vault_tec het volgende:
Beter ram je alles even in een spoiler, klapviool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Beter ram je alles even in een spoiler, klapviool!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef de_gebruiker het volgende:
Ik vind het altijd gaar dat mensen in dit soort topics gaan kijken voordat ze de aflevering hebben gezien
Goede aflevering verder, dat smaakt weer naar meer
Ik kijk zelf alleen SN van dat lijstje maar the walking dead is tof. Meer drama dan actie zodat je daar al rekening mee kan houden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef casper019 het volgende:
na veel over de serie gehoord te hebbe nga ik hem miss toch proberen..
als je van supernatural/true blood/the vampire diaries/heroes/prison break/lost enzo houd/hield is dit dan een aanrader?
Aflevering is uit, dus gewoon zonder spoilertags. Als je hem nog niet gezien hebt moet je wegblijven. Anders wordt het een topic met alleen maar spoilertags.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Beter ram je alles even in een spoiler, klapviool!
Ik snap dit niet. Stop je dan letterlijk met eten ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Nice weer. Constante spanning.Ik was net aant eten toen ze die zombie gingen opensnijden, dat was wel wat minder.
Spoiler tags. Please.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Nice weer. Constante spanning.Ik was net aant eten toen ze die zombie gingen opensnijden, dat was wel wat minder.
Mwa, dat net niet, maar die geluiden erbij maakten mijn boterham minder smakelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Stop je dan letterlijk met eten ofzo?
Waarom?quote:
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef casper019 het volgende:
na veel over de serie gehoord te hebbe nga ik hem miss toch proberen..
als je van supernatural/true blood/the vampire diaries/heroes/prison break/lost enzo houd/hield is dit dan een aanrader?
Keb ook geen foxLife, kunnen jullie de gave dingen die jullie gezien hebben anders niet in spoilers zetten... Ik weet dat dat niet hoeft volgens de regels, maar ik vind het zo leuk om hier te kunnen blijven lezen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef Vigil het volgende:
Verdomme, waarom heb ik geen Foxlife.
Ben een groot fan van de comics, reeds 3 boeken (hardcovers) gelezen. Vond de serie, ondanks dat deze afweek van de verhaallijn van de comics, ook erg tof. Ben zeer benieuwd naar seizoen 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |