SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef STING het volgende:
Dan toch liever een PCieuw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef STING het volgende:
Dan toch liever een PCieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch liever het gleufje van de PS3
Of de NES, je piemel erin en dan dat ding naar beneden drukken
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
True dat!quote:
Ik ben stiekem een pc-gamer, hoewel ik op dit moment het meeste game op mijn telefoonquote:
That is the stuff babyquote:Op maandag 13 december 2010 22:45 schreef Poit het volgende:
[..]
ieuw
Ik heb toch liever het gleufje van de PS3
Of de NES, je piemel erin en dan dat ding naar beneden drukken
eeeeeeeen de buren zijn ook weer wakkerquote:
Dude! Kerel, long time no see! alles wel?quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Fallen het volgende:
Het blijft een van de beste nummers van dat album!
Ik blijft het een briljant album vinden. Niet te serieus, wel lekker hakken... en zagen!quote:Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef Poit het volgende:
Good Vibrations (1996) wordt gedownload
[..]
Dude! Kerel, long time no see! alles wel?
EPILEPTISCHE AANVAL MIJN OGEN WAT DOE JE!quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY
die link in de youtube rave gooien
http://dontsave.com/youtube_rave/
ik heb echt hardop zitten lachen net
--->>>> http://dontsave.com/youtube_rave/?id=vqcCy1XDq74
quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY
Klinkt goed!quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik blijft het een briljant album vinden. Niet te serieus, wel lekker hakken... en zagen!
Met mij alles prima, een weekendje weg met scouting. Het was een geslaagd weekend met een ernstig slaaptekort en heel veel gelachen. Heb bij een vossenjacht in het centrum van Baarn voor beveiliger gespeeld... mensen kwamen bleven bij me uit de buurt of vroegen aan mij of er iets aan de hand was.... Briljant!
Hoe was het hier?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY
Ja, ik zag al dat het topic niet heel hard ging....quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed!
Hier was het erg rustig. We hebben je gemist
Baarn, da's toch niet zo'n enorm buitengebied?quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat het topic niet heel hard ging....
Ik heb jullie ook gemist hoor, stomme wegklappende verbinding in Baarn.
Truste!quote:Op maandag 13 december 2010 23:25 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker m'n mandje in trouwens..
Weltrusten poppedropjes.
Kuuksk!quote:
moet nog een uur reizen voordat ik aan de koffie kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kuuksk!
Jij ook een goede morgen.
Tijd voor
Fall!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:55 schreef Fallen het volgende:
Kuuksk!
Jij ook een goede morgen.
Tijd voor
Gezondheid Poit.quote:
Lucht altijd opquote:
Je had al goedkeuring gekregen of gewoon een laat antwoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
LOL!! Krijg net te horen dat mijn aanvraag voor vrije dag word ingetrokken, terwijl ik hem al in september heb aangevraagd. En dan annuleren ze hem 2 weken van te voren
Mijn chef vraagt 3 weken geleden vrij en pakt hem wel..
Nja daar is ie dan chef voor
Stond al in de agenda en was dus goedgekeurd voor 21 septemberquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Je had al goedkeuring gekregen of gewoon een laat antwoord?
"Ik zou morgen eigenlijk werken maar ik schrap het uit de planning"quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stond al in de agenda en was dus goedgekeurd voor 21 september. Nja ik heb waarschijnlijk niks om op te staan
Dan lachen zequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
"Ik zou morgen eigenlijk werken maar ik schrap het uit de planning"
Eens kijken wat voor een gedonder je dan hebt
Second that.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Waar werk je ingodsnaam?Wat een kutbedrijf zeg
Ik kan toch moeilijk ineens thuis blijven :/?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Second that.
Dat je überhaupt nog naar je werk gaat..
Zoals ik al eerder schreef, zo ga je niet met je personeel om
Nja bovenstaande dus, plus dat ik dan waarschijnlijk ook met de Arbo en weet ik wat voor instantie allemaal in gesprek moetquote:
Heb je ook je CV op monsterboard enzo gezet? Dan bellen best veel Werving en Selectie bureau's en dat werkt wel goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja krijg net te horen dat het onder voorbehoud was en dat ik iemand moet inwerken.
Wel raar als je al sinds 1 december weet dat er iemand ingewerkt moet worden maar pas 2 weken voor de dag iets gaat annuleren.
Gister al verteld dat afspraak had en dat zou kijken of er iets mogelijk was, vanmorgen was ie al ingetrokken.
Nou hopelijk belt uitzendbureau snel, zodat hier meteen weg kan
Netjes komt van 2 kanten hèquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon blijven werken Nick!
Hier zijn er ook een paar ''ziek''' maja ik vind dat niet kunnen het beste kun je het gewoon netjes afmaken.
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Netjes komt van 2 kanten hè..
uhm de datum was 27december en ik heb vrij gevraagd voor 21 september. maar onder het motto ja ik heb toch gezegd dat het onder voorbehoud wa, ben ik hem nu kwijt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef Poit het volgende:
Maar Nick, je hebt morgen toch niet voor niets vrij gevraagd? Als je het al zo lang van tevoren hebt aangegeven dan moet het iets zijn wat je al lang gepland hebt en ook niet meer onderuit kan?
Lijkt me dat je je daar best hard voor kunt maken.
Kroe forumquote:
Ik heb nog geen meatspinposts van je gezien daar, dus van mij wel heurquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik daar helemaal niet mag kijken
Klinkt als werkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kroe forum
Iets voor jou? Beetje meehelpen bullshit posten
Alweer iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef Rossdale het volgende:
Als je ziet hoe weinig we posten is dat nauwelijks werk te noemen![]()
In other news: http://formule1.nl/articleview/16065
De FIA komt Ferrari weer eens tegemoet
Alweer iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef Rossdale het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]Inpakken en wegwezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt uitpakken en gaan?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nep tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
wat is kaarsjesavond?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef Poit het volgende:
Jezus.. Hadden jullie niet even kunnen waarschuwen dat het kaarsjesavond is in Gouda.. Te bizar druk in de stad..
Anyhow, toch eerst maar wat eten voor ik aan het bier ga..
Lol, ik had hem ook op m'n werk aangezet.. Werd iets minder gewaardeerd.. Toen Rammstein maar weer aangeknald..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
http://dontsave.com/youtube_rave/?id=vqcCy1XDq74
AL DE HELE DAG AANSTAAANNNNN
Kom even buurten zou ik zeggen..quote:
zijn ze duur ?quote:
2 gulden vijftigquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Fallen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaarsjesavond
quote:
Staat gewoon in de op hoorquote:
Godver, was jij dat!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef GameBabe het volgende:
Vanuit je bed je computer op een andere verdieping uit kunnen doen![]()
Maar het is kinderbedtijd, slaap lekker!
Je kent mijn skillz in bed toch, wie andersquote:
Zijn ze te krenterig om de straatlantaarns te laten branden en moeten mensen daarom maar zelf met een kaarsje rondlopen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef Poit het volgende:
Jezus.. Hadden jullie niet even kunnen waarschuwen dat het kaarsjesavond is in Gouda..
ik zal eens in mijn oude sok kijkenquote:
Ieuw... stinksokkenquote:
NEUKEN!quote:
Straatlantarens? wat is dat voor futuristisch woord?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn ze te krenterig om de straatlantaarns te laten branden en moeten mensen daarom maar zelf met een kaarsje rondlopen?
Over stinken gesproken, net heel hard onderuit gegaan op de fiets, nu een natte stink broekquote:Op woensdag 15 december 2010 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn werk draag ik regelmatig ESD-sokken. Die zijn er speciaal op gemaakt om zeer snel zweetvoeten te krijgen
Ahw, Kusje op je auwquote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Over stinken gesproken, net heel hard onderuit gegaan op de fiets, nu een natte stink broek
LANTAARNPAALquote:Op woensdag 15 december 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Straatlantarens? wat is dat voor futuristisch woord?
De auw zit met name op mijn hand en in mijn nek, dus denk dat dat niet nodig is, hoewel een natte broek welquote:
Say whut?quote:
Als ik je een kusje op je auw geef moet altijd de broek uitquote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De auw zit met name op mijn hand en in mijn nek, dus denk dat dat niet nodig is, hoewel een natte broek welis...
Van mijn vriendje mag mijn broek niet uit in jouw buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 10:25 schreef Poit het volgende:
Als ik je een kusje op je auw geef moet altijd de broek uit
Doe je toch een rok aanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van mijn vriendje mag mijn broek niet uit in jouw buurt
Was het trouwens nog gezellig gister?
Ik zou het alleen al vanwege de reclame niet nemenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft hier iemand eigenlijk ervaring met Tele2 internet? Het is zo goedkoop, dus ik ben het aan het overwegen....
Yeah, ik ben er eigenlijk ook niet zo voor, maar het is wel echt een derde van de prijs van KPN oid... (en KPN wil ik liever niet vanwege @@%%&@*! xperia-box)quote:Op woensdag 15 december 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou het alleen al vanwege de reclame niet nemen
Ik heb internet+bellen+digitale tv van Tele 2. Dat werkt opzich prima. Internet zou max 20 Mbit zijn maar zelf haal ik maar zo'n 7-8 Mbit omdat ik ver van de wijkcentrale af zit schijnbaar, dus dat is wel ruk. Voor de rest geen noemenswaardige klachten eigenlijk en downloaden met 1 MB/s ben ik tevreden mee voor dat geldquote:Op woensdag 15 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft hier iemand eigenlijk ervaring met Tele2 internet? Het is zo goedkoop, dus ik ben het aan het overwegen....
Ik zou ziggo nemen, is heel snel en betrouwbaar, zakelijk hebben we nu KPN omdat ziggo toen geen vaste IP's had, hebben we eeuwig spijt van...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, ik ben er eigenlijk ook niet zo voor, maar het is wel echt een derde van de prijs van KPN oid... (en KPN wil ik liever niet vanwege @@%%&@*! xperia-box)
Ik had laatst met ze gebeld, ging primaquote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Als alles direct werkt ok, maar Ziggo heeft veruit de allerslechtste service ever
Wat is er mis met die experia box dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, ik ben er eigenlijk ook niet zo voor, maar het is wel echt een derde van de prijs van KPN oid... (en KPN wil ik liever niet vanwege @@%%&@*! xperia-box)
Om wat te kopen zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had laatst met ze gebeld, ging prima
Slechte ervaringen mee, modem klapt er bij het minste of geringste al uit en moest dan gereset worden... Gebeurde eigenlijk standaard als ik iets wilde downloaden, maar ook tijdens gamen klapte hij eruit, of verloor hij vanuit het niets zn wireless en kwam dat een minuut later weer terug.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er mis met die experia box dan?
Nope, klein storinkje met die interwebzquote:
8 januari dacht ik! Als Frank en Ritse ook down zijn!quote:
Hmm, nooit dergelijke problemen gehad. 1 keer storing op het kastje, gebeld en 2 dagen later had ik een nieuwe.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee, modem klapt er bij het minste of geringste al uit en moest dan gereset worden... Gebeurde eigenlijk standaard als ik iets wilde downloaden, maar ook tijdens gamen klapte hij eruit, of verloor hij vanuit het niets zn wireless en kwam dat een minuut later weer terug.
Nouja ik geloof dat ik mijn ziggo frustraties begin dit jaar uitgebreid in de GAM SC gespuid heb, dus dat hoef ik niet opnieuw te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
Ziggo is het afgelopen jaar al stukken verbeterd qua service
Er zijn ook cafe's buiten Loos omquote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
8 januari dacht ik! Als Frank en Ritse ook down zijn!
Oh.. je bent toen natuurlijk verhuisd. Ziggo en verhuizen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja ik geloof dat ik mijn ziggo frustraties begin dit jaar uitgebreid in de GAM SC gespuid heb, dus dat hoef ik niet opnieuw te doen
Ik had Ziggo in mijn oude appartementje, nu heb ik dus Tele 2quote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. je bent toen natuurlijk verhuisd. Ziggo en verhuizen.. ..
.
no way!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn ook cafe's buiten Loos om
XS4ALL isquote:Op woensdag 15 december 2010 12:07 schreef Poit het volgende:
Stiekem wil ik XS4ALL..
Waarom? Omdat ze als enige partij in nederland de privacy van de klant respecteren en een verdomd goede service leveren. Ik bedoel, een helpdesknummer met gewoon een 020 nummer!! Waar vind je dat nog??
Het is alleen zo prijzig
Wtf? Bewust zweetsokken?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn werk draag ik regelmatig ESD-sokken. Die zijn er speciaal op gemaakt om zeer snel zweetvoeten te krijgen
Mijn pa en ma hebben het inderdaad, heerlijk hun gratis hotspotaccount gebruiken enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
XS4ALL isidd, de dingen die ze buiten de normale dienstverlening heen doen zijn retetof! Alleen inderdaad erg duur...
Nja heb ze maar 1 x nodig gehad en toen was het binnen 10 min opgelostquote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Als alles direct werkt ok, maar Ziggo heeft veruit de allerslechtste service ever
Vorig jaar nog niet, sinds januari ofzo welquote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb ze maar 1 x nodig gehad en toen was het binnen 10 min opgelost. Maar Babe, geen vaste IP's bij ziggo?!
Klopt, die zijn dynamisch. Veranderen zo nu en dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb ze maar 1 x nodig gehad en toen was het binnen 10 min opgelost. Maar Babe, geen vaste IP's bij ziggo?!
Ah, das dan nieuw voor mijquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vorig jaar nog niet, sinds januari ofzo welZakelijk internet van KPN is echt heel traag en duur
Alleen zakelijk hequote:
Voor in mijn geleidende werkschoenenquote:
ROSS WERKT IN EEN VUURWERKFABRIEKquote:Op woensdag 15 december 2010 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor in mijn geleidende werkschoenenHet is fijn om niet statisch te zijn als je met spullen werkt die kunnen ontsteken als er een vonkje overspringt
Bijnaquote:Op woensdag 15 december 2010 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ROSS WERKT IN EEN VUURWERKFABRIEK![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou Ross zn vuurpijlen moeten zien, zo groot heb je ze nog nooit gezien!!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ROSS WERKT IN EEN VUURWERKFABRIEK![]()
![]()
![]()
![]()
oh myquote:Op woensdag 15 december 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je zou Ross zn vuurpijlen moeten zien, zo groot heb je ze nog nooit gezien!!
Groot maar met een teleurstellende knal zekerquote:Op woensdag 15 december 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je zou Ross zn vuurpijlen moeten zien, zo groot heb je ze nog nooit gezien!!
Als Ross eens gaat doen waar ik hem stiekempjes voor betaal, dan is die knal best aardig!!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Groot maar met een teleurstellende knal zeker
Ik ben die blanco cheque's nog even aan het opsparen totdat je bankrekening weer wat is aangevuld na je laatste betalingquote:Op woensdag 15 december 2010 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als Ross eens gaat doen waar ik hem stiekempjes voor betaal, dan is die knal best aardig!!
Kun je mij informeren over Alpha Protocolquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongesn, ik ben er weer eens een dagje bij! En ik ga vandaag ook internet bestellen, dus hopelijk binnenkort ben ik er weer vaker bij!
Tof spel, jammer van de uitvoering....quote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je mij informeren over Alpha Protocol
Is het wel echt een rpg? En is die uitvoering slecht in de zin van dat het daardoor super moeilijk wordt of meer dat het gewoon overall wat crappy is?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tof spel, jammer van de uitvoering....
Maar zeker wel een tientje waard!(zo duur is ie toch tegenwoordig?)
Overall crappyquote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het wel echt een rpg? En is die uitvoering slecht in de zin van dat het daardoor super moeilijk wordt of meer dat het gewoon overall wat crappy is?
Yeah, echt een toffe RPG, maar wel crappy uitvoering. Maar er valt best doorheen te kijken hoor, het valt niet van ellende uit elkaar ofzo!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het wel echt een rpg? En is die uitvoering slecht in de zin van dat het daardoor super moeilijk wordt of meer dat het gewoon overall wat crappy is?
Ik zag het ook al jaquote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Tain het volgende:
Poit! Grijp je kans!
Scarlett Johansson gaat scheiden
Been there, done thatquote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Tain het volgende:
Poit! Grijp je kans!
Scarlett Johansson gaat scheiden
Hmm, daar zit wel iets inquote:Op woensdag 15 december 2010 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor in mijn geleidende werkschoenenHet is fijn om niet statisch te zijn als je met spullen werkt die kunnen ontsteken als er een vonkje overspringt
Tof!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef Rossdale het volgende:
Danku FP-reageerders
[ afbeelding ]
OP materiaal
Seconded!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef Rossdale het volgende:
Danku FP-reageerders
[ afbeelding ]
OP materiaal
Is ook ZEKER geen vervanginge, maar toevoeging!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Poit het volgende:
Leuk gifje maar wint het niet van Carlie
Wanneer krijgen we nou een leuke man in de OPquote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is ook ZEKER geen vervanginge, maar toevoeging!
Dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
Wanneer krijgen we nou een leuke man in de OP
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou een leuke man in de OP
Dames, dames.. Jullie hebben mij al en jullie mogen me best delen.quote:
We vroegen om een leuke manquote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Dames, dames.. Jullie hebben mij al en jullie mogen me best delen.
-edit
[ afbeelding ]
Need I say more?
En je krijgt een geweldige!quote:
Ik kijk er best makkelijk doorheenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, echt een toffe RPG, maar wel crappy uitvoering. Maar er valt best doorheen te kijken hoor, het valt niet van ellende uit elkaar ofzo!
Ik verwachtte eerder zoiets:quote:Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
En je krijgt een geweldige!
Verwen je de dames is het weer niet goed
Ieuw dat zijn toch geenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik verwachtte eerder zoiets:
[ afbeelding ]
of zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk er best makkelijk doorheen
Jahwel GBquote:Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef GameBabe het volgende:
Ieuw dat zijn toch geenmannen kukie...
Dan zijn we geen concurrenten in iedergevalquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel GB.
Maar doe gerust ook een gooi.
en als ik een gooi moet doen dan wordt het ryanquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel GB.
Maar doe gerust ook een gooi.
Oh die is ook wel smakelijk. Alleen is dit niet echt een representatieve foto.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef GameBabe het volgende:
en als ik een gooi moet doen dan wordt het ryan
[ afbeelding ]
HURR DUR DRRRquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh die is ook wel smakelijk. Alleen is dit niet echt een representatieve foto.
quote:
homofoobquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
homofoob![]()
Het stond al in de titel
Waar mannen geilen op consoles en op tieten
Meh, vond Pirates of the Carribean nooit zo heel boeiend, heb deel 3 dan ook niet gezien...quote:
Coolquote:
samequote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Meh, vond Pirates of the Carribean nooit zo heel boeiend, heb deel 3 dan ook niet gezien...
Cool!quote:
Wees blij dat men je nog werk guntquote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef SuperFruitig het volgende:
ik moet stoppen met werk aannemen
Kom maar opquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Meh, vond Pirates of the Carribean nooit zo heel boeiend, heb deel 3 dan ook niet gezien...
Ego Draconis zit er opgepoetst bij en Flames of Vengeance is een nieuw deel in de serie.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Tain jij vroeg laatst toch iets over Divinity DKS? Ik dacht dat dat een nieuw deel was ofzo maar is het gewoon een soort oppoetsbeurt van Divine Divinity 2 + een uitbreiding?
Een volwaardig nieuw deel? Of meer een uitbreiding?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Ego Draconis zit er opgepoetst bij en Flames of Vengeance is een nieuw deel in de serie.
Dit zeggen ze zelf:quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een volwaardig nieuw deel? Of meer een uitbreiding?
Fixedquote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Wees blij dat men je nog werk gunt![]()
Werk je trouwens voor jezelf? Nee Jatoch?
Hij is hier niet meer toch? Dus ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een kutkereltje is die flodder
Loopt Superfruit.nl nu een beetje? Die peren van laatst waren niet echt lekkerquote:
Noted.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Loopt Superfruit.nl nu een beetje? Die peren van laatst waren niet echt lekker
Fruit moet je dan ook via mij regelenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
That'll do.
Mochten er nog verdere klachten zijn dan hoor ik het!
Ik snap um nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fruit moet je dan ook via mij regelen
http://www.superfruitig.nlquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
That'll do.
Mochten er nog verdere klachten zijn dan hoor ik het!
Dat is niet mijn website, vriend!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
http://www.superfruitig.nl
Vriend?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is niet mijn website, vriend!
Geef maar op.. Ik ben toch lieverderquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vriendinnetjepowelewopsiesnuiterfluitersnoeziepoezie?
Stop een vinger bij de kok in z'n kontje voor me!quote:
Uhm.. Nu niet nee, maar wel jaren gedaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap um nietjij doet toch nix met fruit?
Hee, maar Fruit! Als ik een focking een drie drie zeven uber awesome flash dingetje moet hebben kan ik bij jou terecht dus?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vriendinnetjepowelewopsiesnuiterfluitersnoeziepoezie?
o.a.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, maar Fruit! Als ik een focking een drie drie zeven uber awesome flash dingetje moet hebben kan ik bij jou terecht dus?
Wat nog meer dan??quote:
Een goed gesprek wellicht?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat nog meer dan??
TELLL MEEEEEEEEE
Moet je daar voor betalen?? Ik vraag daar alleen mannen geld voor.. Vrouwen krijgen die gratis na de oral pleasure.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Tain het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xap31l_new-kids-strand-hq_fun
quote:
Tering zegquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Tain het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xap31l_new-kids-strand-hq_fun
Hij heeft wel gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De josti's die bij ons op school KHUT, MONGOL en MOETTE GIJ OOK, roepen zijn weer terug door die film. Echt fijn, al die nepbrabo's.quote:
Bom erop, toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
De josti's die bij ons op school KHUT, MONGOL en MOETTE GIJ OOK, roepen zijn weer terug door die film. Echt fijn, al die nepbrabo's.
BRABANT
Ehmmm neee....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Stop een vinger bij de kok in z'n kontje voor me!
Jazeker, ze waren ook echt heel erg goed livequote:
Fruit is een reaguurdertquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is niet mijn website, vriend!
Ja maar kon je nog gewoon sturen of moest je met een boogje plassen?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:19 schreef Poit het volgende:
Nee, ik kon nog gewoon plassen vanmorgen.
Er komt ook gewoon water uit de kraan, lijkt me beter als je dorst hebt.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:23 schreef Poit het volgende:
ik plas in de ochtend altijd recht omhoog
Ochtendurine is goed voor jequote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er komt ook gewoon water uit de kraan, lijkt me beter als je dorst hebt.
Ochtendurine is heel goed voor de maag.. Een soort van Cranberrysapquote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef GameBabe het volgende:
Jongens, geen vieze praat voor 11.00Eerst de maag een beetje het opstaan laten bekomen...
Ik moet stiekem wel lachen om de photoshops op dumpertquote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow hells noWat een josti-bende is dat zeg
Ik vind alleen die remix zo gaaf
Van de week nam ik een shot pure cranberrysap 's ochtends, ging bijna over mijn nek... dus het is niet goedquote:Op donderdag 16 december 2010 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ochtendurine is heel goed voor de maag.. Een soort van Cranberrysap
Duidelijk. Zwanger!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van de week nam ik een shot pure cranberrysap 's ochtends, ging bijna over mijn nek... dus het is niet goed
Ik was het nietquote:
Alweer!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkIk heb ze lang niet allemaal gezien nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Hoe weet je dat zo zekerquote:
Doet een konijn het maar eens per week dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Alweer!
Een konijn hokt niet eens zoveel als haar
Het is nog geen 11 uur GB.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zekerDat bakje ingevroren spul in de vriezer was toch voor gebruik
[..]
Doet een konijn het maar eens per week dan?
1 staat toch gelijk aan 1000quote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zekerDat bakje ingevroren spul in de vriezer was toch voor gebruik
[..]
Doet een konijn het maar eens per week dan?
We zien wel, als het kind er als een wookie uitkomt zal het wel van mij zijn ja..quote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit zijn bevroren spul in niet viesquote:
Pateeeto Pataaatoquote:Op donderdag 16 december 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
We zien wel, als het kind er als een wookie uitkomt zal het wel van mij zijn ja..
En trouwens, ik zei dat je wel wat Ben & Jerry's uit de vriezer mocht pakken, niet Poit z'n Spermies.
Bevroren sperma van Poit, nee dat klinkt inderdaad zeer smakelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit zijn bevroren spul in niet viesHoewel, ik ben niet zo van het ijs...
[..]
Pateeeto Pataaato
Lachen òm Brabanders blijft volksvermaak voor rijke westerlingenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
De josti's die bij ons op school KHUT, MONGOL en MOETTE GIJ OOK, roepen zijn weer terug door die film. Echt fijn, al die nepbrabo's.
BRABANT
Iedereen weet dat jij liever de lauwe bud rechtstreek uit de tube wilt hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bevroren sperma van Poit, nee dat klinkt inderdaad zeer smakelijk.
Come on
Het toetje voor kerst staat klaar!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bevroren sperma van Poit, nee dat klinkt inderdaad zeer smakelijk.
Come on
Ook een likkie?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Wat een moment om hier binnen te vallen.
Ja Poit, geef het me, geef het me nu!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij liever de lauwe bud rechtstreek uit de tube wilt hebben.
Als er een treintje gemaakt word, dan wil ik wel de laatste wagon zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 10:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja Poit, geef het me, geef het me nu!
Dat oversekste gezeik hier altijdGaat er ook nog een keer echt gesekst worden tussen mensen hier, of blijven jullie dag in dag uit jullie hormonen over het internet spuiten? Pleuris hé
Dat gezeik hier elke keer van mensen met een ongestelde vriendin...quote:Op donderdag 16 december 2010 10:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat oversekste gezeik hier altijdGaat er ook nog een keer echt gesekst worden tussen mensen hier, of blijven jullie dag in dag uit jullie hormonen over het internet spuiten? Pleuris hé
Volgens mij is Nebo zelf ongesteldquote:Op donderdag 16 december 2010 10:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat gezeik hier elke keer van mensen met een ongestelde vriendin...
Dan maar de backdoor, of niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij is Nebo zelf ongesteld
Snij anders zelf even een tof onderwerp aan, in de plaats van steeds zeggen dat het hier niet gezellig isquote:Op donderdag 16 december 2010 10:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan wordt er even over gepraat als uitstapje, en dan gaat het daarna weer verder met seks. Af en toe is grappig, continu is gewoon schijt irritant. Het onzinnige gespam van Flodder en AQ doet daar weinig aan onder op deze manier.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Snij anders zelf even een tof onderwerp aan, in de plaats van steeds zeggen dat het hier niet gezellig is
Suckerpunch, toffe film, GO!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Snij anders zelf even een tof onderwerp aan, in de plaats van steeds zeggen dat het hier niet gezellig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |