Daar zat ik ook aan te denken, ware het niet dat ik het telefoonnummer niet kan vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 07:41 schreef danic het volgende:
PD, aangezien je toch in de organisatie zit, kun je het restaurant dan niet ff van te voren bellen? Zodat niemand dat door heeft, dat scheelt in moeilijke bochten wringen denk ik.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tja ik ben met 33 weken nog elke dag misselijk. statistieken gaan helaas niet voor iedereen op.
mijn haar ging ook niet glanzen en ik ging niet stralen het tweede trimester
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:23 schreef mefke79 het volgende:
Niet iedereen vindt zwanger zijn leuk net zoals niet iedereen van friet of chocolade houdt.
Jup. Ik ken wat mensen irl hier op FOK! en ik wil niet het risico lopen dat ze het via het forum moeten vernemen. Ik wil het ze zelf vertellen over een week of 6.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:31 schreef showkloon het volgende:
ben jij ook een kloon dan paars viooltje??
en daar word ik altijd zo ontzettend nieuwsgierig van!
Hmm. Nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
PD, ik moet bij jou steeds denken aan een andere fokker die ooit een kloon had aangemaakt die ook met een blauw/paarse bloem te maken had. Maar ik geloof niet dat jij dat bent..
google eens. heb je dat echt allemaal nodig?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:33 schreef Chooselife het volgende:
Nou krijg ik de "opdracht" prijzen van matrasjes te verzamelen, omdat degene die we uitgezocht hebben tamelijk duur blijkt.
Matras celsius spring medical (60x120).
Matrasfix.
Aerosleep baby protect (60x120).
Iemand een suggestie wie dit spul goedkoop levert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |