Ik heb van mijn verloskundige begrepen dat bij een bepaalde termijn (> 30 weken of zo?) het voelen door de verloskundige een accurater beeld geeft van de groei dan een echo. Daarom doen ze bij mij ook geen echo's meer. Je hebt natuurlijk nooit garantie, maar het klinkt allemaal wel heel goed! Fijn voor jullie.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:16 schreef Vanyel het volgende:
Alle opmerkingen dat bijtrekken onmogelijk is ten spijt, lijkt ze toch langzaamaan te klimmen in de groeilijn. Maar dit is puur gebaseerd op onderzoek van de vk, niet op echo's. Over 2 weken mogen we weer echt kijken of het inderdaad zo soepel loopt.
Dat is een goede vraag. Geen idee. Als ik eraan denk zal ik er een volgende keer naar vragen! Zo ben ik vandaag ook vergeten door te vragen naar het verband tussen de ruggenprik en eventuele moeilijkheden voor de borstvoeding.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef Vanyel het volgende:
Ja joh? Vertelde ze daar ook bij hoe dat kan, dat de echo dan dus niet meer accuraat zou zijn?
Het hangt ervanaf in welk percentiel het gewicht valt, en dat is afhankelijk van in ieder geval zwangerschapsduur en geslacht. Ik weet niet precies welke curves ze daarvoor hanteren. 9 pond klinkt mij wel in de oren als een gewicht waarbij het relevant zou moeten zijn, dus misschien verschilt het beleid tussen ziekenhuizen of wordt er anders omgegaan met thuisbevallingen?quote:Hoe groot moet een kind zijn om in t ziekenhuis gehouden te worden? Dat was met de bijna9ponders in mijn omgeving geen issue.
Pffff, ben je zwanger ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Geen idee. Als ik eraan denk zal ik er een volgende keer naar vragen! Zo ben ik vandaag ook vergeten door te vragen naar het verband tussen de ruggenprik en eventuele moeilijkheden voor de borstvoeding.
mijn vk zat ook redelijk dicht in de buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
Poppedein!
De schatting van mijn verloskundige op de dag van Ivans geboorte was in ieder geval spot-on.
Wat fijn dat je man de baby al gevoeld heeft!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Chanel! Gefeliciteerd!!!!! Hopelijk schrikt vriendlief niet te erg!
En ik heb wel bijgelezen, maar gewoon niets toe te voegen als jullie het niet erg vinden....
Ik heb een mannetje dat naar beneden aan het stampen is momenteel, niet heel fijn gevoel eigenlijk. Maar manlief heeft hem wel al gevoeld, met 22 weken al!!!!!
Alleen mijn reputatiequote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je veel geld ingezet Tankgirl?
Veel plezier morgen danic!!
Ik slaap ook slecht. Ik ben iedere nacht wel 1 of 2 keer wakker. Heel irrirant.quote:Op donderdag 16 december 2010 06:46 schreef hilliebillie het volgende:
Hè Danielle wat balen dat je er niet echt van kan genieten.. Hopen dat je je snel beter voelt..
Hier is vanmorgen de ochtend misselijkheid begonnen (best vroeg bij 4 weken en 6 dagen volgens mij) ben me in allerlei bochten aan het wringen om hier niet aan toe te hoeven geven. Een ook al twee nachten slecht geslapen, en toch overdag gelukkig ook nog lekker energiek terwijl ik normaal m'n slaap toch echt mis als ik slecht/kort geslapen heb.
Tot zo ver even m'n geklaag..
Daar zat ik ook aan te denken, ware het niet dat ik het telefoonnummer niet kan vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 07:41 schreef danic het volgende:
PD, aangezien je toch in de organisatie zit, kun je het restaurant dan niet ff van te voren bellen? Zodat niemand dat door heeft, dat scheelt in moeilijke bochten wringen denk ik.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tja ik ben met 33 weken nog elke dag misselijk. statistieken gaan helaas niet voor iedereen op.
mijn haar ging ook niet glanzen en ik ging niet stralen het tweede trimester
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:23 schreef mefke79 het volgende:
Niet iedereen vindt zwanger zijn leuk net zoals niet iedereen van friet of chocolade houdt.
Jup. Ik ken wat mensen irl hier op FOK! en ik wil niet het risico lopen dat ze het via het forum moeten vernemen. Ik wil het ze zelf vertellen over een week of 6.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:31 schreef showkloon het volgende:
ben jij ook een kloon dan paars viooltje??
en daar word ik altijd zo ontzettend nieuwsgierig van!
Hmm. Nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
PD, ik moet bij jou steeds denken aan een andere fokker die ooit een kloon had aangemaakt die ook met een blauw/paarse bloem te maken had. Maar ik geloof niet dat jij dat bent..
google eens. heb je dat echt allemaal nodig?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:33 schreef Chooselife het volgende:
Nou krijg ik de "opdracht" prijzen van matrasjes te verzamelen, omdat degene die we uitgezocht hebben tamelijk duur blijkt.
Matras celsius spring medical (60x120).
Matrasfix.
Aerosleep baby protect (60x120).
Iemand een suggestie wie dit spul goedkoop levert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |