Nee ik heb een blauwe, wat dunner dan deze zo te zien. Gek, kan hem niet online vinden. Ik heb nog nooit een doorligkuil ofzo gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Sorry even heel offtopic.
Huup, heb jij ook dit dekmatras? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40150295
ik heb het er namelijk weer afgehaald omdat het heel erg doorligt, als ik der uit der bedje haal, ligt ze helemaal in een kuil, heb jij dat ook?
En ben je alweer bijna 36 weken
Ow, reken maar dat je wel eens onredelijk zult reageren. En weet je wat, kinderen zijn er heel goed in om in te schatten waardoor je fel reageert. En sorry tegen ze zeggen als je eens bent uitgevallen, da's ook niet verkeerdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat is dan het volgende waar ik mij druk over maak. Of ik wel genoeg van mijn kindje kan genieten straks, en daar niet boos op wordt als ik na een dag met drukke pubers thuiskom...
Weer een dag wegstrepen van de kalender, nu nog maar 4 maanden ongeveerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef Tally het volgende:
Die fikse klachten helpen juist bij mij wel dat ik het meer ga waarderen. Ja het waarderen van de echo's en het luisteren naar het hartje. En ik word er juist wel emo van omdat het zo'n kut periode is als er weer eens wat gebeurt
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks Huup! Wij hadden toen zo'n ding aangeschaft omdat jij zij dat het zo makkelijk was
maar ik weet niet meer welk matras we hebben, in ieder geval eentje van ikea.
Wij hebben ook zo'n dekmatras, maar dan de versie die 5 euro duurder is. Ik heb hier nog nooit kuilen kunnen ontdekken! Het lijkt me wel een plausibele verklaring van Huup, dat de combinatie met het matras eronder misschien te zacht is?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks Huup! Wij hadden toen zo'n ding aangeschaft omdat jij zij dat het zo makkelijk was
maar ik weet niet meer welk matras we hebben, in ieder geval eentje van ikea.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
PD, ik moet bij jou steeds denken aan een andere fokker die ooit een kloon had aangemaakt die ook met een blauw/paarse bloem te maken had. Maar ik geloof niet dat jij dat bent..
Daar heeft mijn man gelukkig geen last van, ik zou ook verschrikt naar hem kijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja hoor, een baby op tv en mijn niet eens hormonaal belaste vrouw is weer in tranen
spannendquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:42 schreef Sugarsnap het volgende:
Woei, alweer 36 weken hier! Nog een weekje en dan heb ik meldplicht...
Ik begin nu toch echt wel de kriebels te krijgen, wil alles graag af en klaar hebben, maar het gaat niet zo hard. Op de babykamer moet de lamp en dimmer nog geïnstalleerd worden, de klamboe opgehangen en het plankje boven de commode. Helaas heeft schoonvader pas tussen Kerst en O&N tijd...
Ik heb al wel een babywasje gedraaid en vanmiddag ga ik naar de wasserette van schoonmoeder om de lakentjes te doen en meteen met de mangel te strijken. Gaat makkelijker dan met de strijkbout.
ghehe balsemen klinkt een beetje luguberquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:46 schreef cleany het volgende:
vanochtend zat m'n vrouw d'r buik in te balsemen en vond dat haar buik niet echt snel groeit, maar je buik is na 16 weken toch nog niet erg groot of wel?
Dat klinkt wel als allemaal afwerkingsdingetjes, of niet? Kan je vriend/man niet zelf een plankje ophangen? Mijn vader deed dat soort dingen vroeger en nu klungelen we zelf wat af. Ik houd van alle net niet rechte plankjes en scheef hangende schilderijtjes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:42 schreef Sugarsnap het volgende:
Woei, alweer 36 weken hier! Nog een weekje en dan heb ik meldplicht...
Ik begin nu toch echt wel de kriebels te krijgen, wil alles graag af en klaar hebben, maar het gaat niet zo hard. Op de babykamer moet de lamp en dimmer nog geïnstalleerd worden, de klamboe opgehangen en het plankje boven de commode. Helaas heeft schoonvader pas tussen Kerst en O&N tijd...
Ik heb al wel een babywasje gedraaid en vanmiddag ga ik naar de wasserette van schoonmoeder om de lakentjes te doen en meteen met de mangel te strijken. Gaat makkelijker dan met de strijkbout.
Waarmee vergelijk je dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Juud79 het volgende:
Nou, hier 16 weken en wel een buik. Meer een 20 weken buik, als ik zo eens vergelijk.
Met foto's online en mensen in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarmee vergelijk je dan?
Ik had de eerste keer met 20 weken een nog niet zichtbaar zwangere buik. Dat herinner ik me nog doordat ik toen een paar dagen weg was naar een conferentie - ik zat in een hotelkamer zonder toilet- en mensen verbaasd waren als ik zei zwanger te zijn. Ik was toen al wel aangekomen, maar dus niet zozeer op mijn buik.
![]()
Deze keer had ik al een dikke buik voor ik een positieve zwangerschapstest in handen had.
Idd leuke woordkeus. Aan de andere kant snap ik het wel. Ik moet de mijne onderhand 3x per dag insmeren en dan nog voelt ie als de sahara. Zo droog dat er echt niet tegenop te smeren is. En ik weet natuurlijk wel dat dat niet samenhangt, maar ik ben toch bang dat ie daardoor binnenkort aan flarden scheurt en een groot striaelandschap achterlaat. En dat was nou net een kwaal waar ik nog geen last van had.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
ghehe balsemen klinkt een beetje luguber![]()
Ik heb niet zoveel zwangeren in mijn directe omgeving. Alleen op mijn werk zijn er altijd wel een paar zwanger. Laat dat dan net de tengere poppetjes zijn die ook weer in hun oude kleding passen als ze weer aan het werk gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Met foto's online en mensen in mijn omgeving.
En als ik mijn jas uittrek is het eerste wat iedereen roept, jeetje je hebt echt al een flinke buik!!!
Ohja heerlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zwangeren in mijn directe omgeving. Alleen op mijn werk zijn er altijd wel een paar zwanger. Laat dat dan net de tengere poppetjes zijn die ook weer in hun oude kleding passen als ze weer aan het werk gaan.![]()
Mijn ervaring is wel dat mensen echt geen flauw idee hebben van een 'normale' buik bij een bepaalde termijn. Men roept al gauw dat je gi-gan-tisch bent.
OMG dat je nog rechtop kon staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ohja heerlijkdat ze bijkans een hartverzakking krijgen als je aangeeft dat je op de helft bent.
Dit was mijn buik van Amélie met 22 weken, ik vond het alles meevallen maar echt, er waren mensen die er bijna in bleven
Die ga ik nu al voorbij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ohja heerlijkdat ze bijkans een hartverzakking krijgen als je aangeeft dat je op de helft bent.
Dit was mijn buik van Amélie met 22 weken, ik vond het alles meevallen maar echt, er waren mensen die er bijna in bleven
Aventura jeuk kan ook van droogte komen. Ik zou inderdaad proberen wat Vanyel zegt, eerst vettig houden kijken of dat helpt en scheelt. Als dat niet helpt kun je altijd nog met menthol in de weer.
Vreselijk vind ik dat, dat mensen er een paar weken na hun bevalling weer net zo strak uitzien als ervoor, met een minimaat is dat vaak het geval. En dan roepen ze, welnee hier zit nog vet. En dan denk ik echt, mens waar heb je het over.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zwangeren in mijn directe omgeving. Alleen op mijn werk zijn er altijd wel een paar zwanger. Laat dat dan net de tengere poppetjes zijn die ook weer in hun oude kleding passen als ze weer aan het werk gaan.![]()
Mijn ervaring is wel dat mensen echt geen flauw idee hebben van een 'normale' buik bij een bepaalde termijn. Men roept al gauw dat je gi-gan-tisch bent.
Helaas is vriendlief motorisch gehandicapt wat betreft klussen, hij kan nog net een schroevendraaier aangeven bij wijze van spreken. Zelf ga ik niet meer met een klopboor in de muur staan boren en qua elektriciteit waag ik me helemaal niet meer aan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als allemaal afwerkingsdingetjes, of niet? Kan je vriend/man niet zelf een plankje ophangen? Mijn vader deed dat soort dingen vroeger en nu klungelen we zelf wat af. Ik houd van alle net niet rechte plankjes en scheef hangende schilderijtjes.
Hier is wel alles af. Dit weekeinde gaan we bierkratten scoren voor onder het bed, begin volgende week zet ik de vluchtkoffer klaar, en ik wil nog wat kleine maar niet zeer noodzakelijke dingen kopen (extra ondergoed bijvoorbeeld). Verder gaan we volgende week gewoon lekker kerstkneuteren!
Hoor je dat The_Tankgirl...."Onze dochter"quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Onze dochter zag er zover ze kon zien prima uit!! Alles erop en eraan, navelstreng goed, lengtes goed![]()
Heb foto's en een dvd![]()
Helemaal weer ontroerd natuurlijk
Ik was ook overtuigd van een meisje dit keer, mijn moederinstinct faalt dus ook gigantischquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Gefeli Tankgirl!
Mijn moederinstinct faalde vorige zwangerschap keihard. Ik heb 9 maanden gedacht dat ik een meisje kreeg en het bleek toch echt een heus jongentje te zijn...
Nu zegt mijn instinct helemaal niets, durft het niet meer aan denk ik.
Ow, wat &*^* lijkt me dat. Wij hebben tot nu toe alleen een jongensnaam, (meisjesnaam zijn we nog niet uit) maar dat is ook wel de enige naam waar we het eens over konden worden. Hij komt gelukkig bijna niet voor, maar wat zou ik het erg vinden als iemand in mijn naaste omgeving hem zou gebruiken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef twentemeisje het volgende:
Tankgirl wat gaaf, een meisje! Zou er hier wat in de lucht zitten.
*egopost* Even een hardgrondige vloek... Hoor net dat de ex van mijn lief bevallen is van een dochter en ze heeft de naam gekregen die wij ook voor onze dochter hebben. Heb net ff heel hard gejankt. We zien haar nl regelmatig en hebben een aantal gedeelde vrienden. Vind dit zo'n onwijze domper, het is niet eens een hele megapopulaire naam. Maar eens ff laten bezinnen.
Wat rot tmquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef twentemeisje het volgende:
Tankgirl wat gaaf, een meisje! Zou er hier wat in de lucht zitten.
*egopost* Even een hardgrondige vloek... Hoor net dat de ex van mijn lief bevallen is van een dochter en ze heeft de naam gekregen die wij ook voor onze dochter hebben. Heb net ff heel hard gejankt. We zien haar nl regelmatig en hebben een aantal gedeelde vrienden. Vind dit zo'n onwijze domper, het is niet eens een hele megapopulaire naam. Maar eens ff laten bezinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |