Hoor je dat The_Tankgirl...."Onze dochter"quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Onze dochter zag er zover ze kon zien prima uit!! Alles erop en eraan, navelstreng goed, lengtes goed![]()
Heb foto's en een dvd![]()
Helemaal weer ontroerd natuurlijk
Ik was ook overtuigd van een meisje dit keer, mijn moederinstinct faalt dus ook gigantischquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Gefeli Tankgirl!
Mijn moederinstinct faalde vorige zwangerschap keihard. Ik heb 9 maanden gedacht dat ik een meisje kreeg en het bleek toch echt een heus jongentje te zijn...
Nu zegt mijn instinct helemaal niets, durft het niet meer aan denk ik.
Ow, wat &*^* lijkt me dat. Wij hebben tot nu toe alleen een jongensnaam, (meisjesnaam zijn we nog niet uit) maar dat is ook wel de enige naam waar we het eens over konden worden. Hij komt gelukkig bijna niet voor, maar wat zou ik het erg vinden als iemand in mijn naaste omgeving hem zou gebruiken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef twentemeisje het volgende:
Tankgirl wat gaaf, een meisje! Zou er hier wat in de lucht zitten.
*egopost* Even een hardgrondige vloek... Hoor net dat de ex van mijn lief bevallen is van een dochter en ze heeft de naam gekregen die wij ook voor onze dochter hebben. Heb net ff heel hard gejankt. We zien haar nl regelmatig en hebben een aantal gedeelde vrienden. Vind dit zo'n onwijze domper, het is niet eens een hele megapopulaire naam. Maar eens ff laten bezinnen.
Wat rot tmquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef twentemeisje het volgende:
Tankgirl wat gaaf, een meisje! Zou er hier wat in de lucht zitten.
*egopost* Even een hardgrondige vloek... Hoor net dat de ex van mijn lief bevallen is van een dochter en ze heeft de naam gekregen die wij ook voor onze dochter hebben. Heb net ff heel hard gejankt. We zien haar nl regelmatig en hebben een aantal gedeelde vrienden. Vind dit zo'n onwijze domper, het is niet eens een hele megapopulaire naam. Maar eens ff laten bezinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |