Je haalt het een beetje uit de context.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pedonet__.html?p=3,1
Een lezer schrijft..dat ..zelfs een simpele ensryptie,..niet binnen een dag te ontrafelen is...
en dus het verhaal van de politie niet klopt.
Wie weet of dit klopt..
De rest was trouwens gisteren al bekend, omdat GS alles al aan het natrekken was..
Een lezer zegt dat dat......quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je haalt het een beetje uit de context.
Politie zegt 1. dat er veel afbeeldingen op zijn pc stonden en 2. dat meneer goed kan encrypten.
Er staat nergens dat de afbeeldingen op zijn eigen pc encrypt waren. Wellicht gaat dat over de bestanden die hij verspreidde middels zijn site. Oid.
Hij is dinsdag al opgepakt en toen zullen ze ook zijn computers etc. direct in beslag hebben genomen. Als ik me goed herinner is het de politie het in het weekend gelukt in de bestanden te komen, ze zijn dus een paar dagen bezig geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pedonet__.html?p=3,1
Een lezer schrijft..dat ..zelfs een simpele ensryptie,..niet binnen een dag te ontrafelen is...
en dus het verhaal van de politie niet klopt.
Wie weet of dit klopt..
De rest was trouwens gisteren al bekend, omdat GS alles al aan het natrekken was..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:57 schreef Laysa het volgende:
Goedemorgen....jeeeej Disana thuis![]()
Ooooo wat zal ze blij zijn om dr huisje en katten te zie en weer fijn met dentallflos te zijn![]()
lekker geslapen alleen wel vroeg wakkker![]()
nu ff koffie maken
Neee ben maar 1 x wakker geworden en toen weer in slaap gevallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet wakker geworden van vreemde geluiden
goedemorgen all
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neee ben maar 1 x wakker geworden en toen weer in slaap gevallen
ja ik hoorde het net van mn moeder. Ik denk alleen dat 30 - 50 slachtoffertjes nog aan de voorzichtige kant geschat is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:45 schreef hondjes het volgende:
Dankzij Nijntje kwam Amerika erachter.
de koffie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef Laysa het volgende:
Ghehehe ik ging voor koffie de keuken in en anderhalf uur later is die bijna uitgepakt
Nee alle keukenspullenquote:
En die smeerlap heeft dus gewoon nog 2 jaar zijn gang kunnen gaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef hondjes het volgende:
Opgelost..Het blijkt dat de FBI al in 2008 de man in het vizier had en de engrypt had opgelost.
Vandaar dat ze nu zo snel de beelden konden ontrafelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |