Maar dat hoeft toch straks niet meerquote:
Lekker handjes onder de dekens hoor! Wie kan er nu slapen met de handjes boven de dekens?quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker you two, je eerste nacht in je nieuwe huis.
Handen boven de dekens hoor
Komt die morgen zelf online?quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgen is het Disana dag, die heeft aardig wat bij te lezen
Bij mijn beste weten komt die morgen weer thuis. Zie haar topic ookquote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt die morgen zelf online?![]()
Zijn er nog updates die ik gemist heb?![]()
Elke keer als ik het beterschap-draadje las dan dacht o, jee zeg het zit ze niet echt mee!![]()
Kan ik hier dan een officiële welkom terug Disana post plaatsen?
Welkom terug!
Ja dat had ik gelezen, maar thuis zijn en meteen online komen is wat anders! Ik kan mij voorstellen dat ze wel anderen dingen aan hun hoofd hebben dan fokken!quote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten komt die morgen weer thuis. Zie haar topic ook
Ik denk dat ze vast wel even in haar topic gaat kijkenquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen, maar thuis zijn en meteen online komen is wat anders! Ik kan mij voorstellen dat ze wel anderen dingen aan hun hoofd hebben dan fokken!
als ze maar ff komt zwaaien vind ik alles best, en dat ze gewoon post ik ben thuissssssquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vast wel even in haar topic gaat kijken
+1quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ze maar ff komt zwaaien vind ik alles best, en dat ze gewoon post ik ben thuissssss![]()
![]()
Je haalt het een beetje uit de context.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pedonet__.html?p=3,1
Een lezer schrijft..dat ..zelfs een simpele ensryptie,..niet binnen een dag te ontrafelen is...
en dus het verhaal van de politie niet klopt.
Wie weet of dit klopt..
De rest was trouwens gisteren al bekend, omdat GS alles al aan het natrekken was..
Een lezer zegt dat dat......quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je haalt het een beetje uit de context.
Politie zegt 1. dat er veel afbeeldingen op zijn pc stonden en 2. dat meneer goed kan encrypten.
Er staat nergens dat de afbeeldingen op zijn eigen pc encrypt waren. Wellicht gaat dat over de bestanden die hij verspreidde middels zijn site. Oid.
Hij is dinsdag al opgepakt en toen zullen ze ook zijn computers etc. direct in beslag hebben genomen. Als ik me goed herinner is het de politie het in het weekend gelukt in de bestanden te komen, ze zijn dus een paar dagen bezig geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pedonet__.html?p=3,1
Een lezer schrijft..dat ..zelfs een simpele ensryptie,..niet binnen een dag te ontrafelen is...
en dus het verhaal van de politie niet klopt.
Wie weet of dit klopt..
De rest was trouwens gisteren al bekend, omdat GS alles al aan het natrekken was..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:57 schreef Laysa het volgende:
Goedemorgen....jeeeej Disana thuis![]()
Ooooo wat zal ze blij zijn om dr huisje en katten te zie en weer fijn met dentallflos te zijn![]()
lekker geslapen alleen wel vroeg wakkker![]()
nu ff koffie maken
Neee ben maar 1 x wakker geworden en toen weer in slaap gevallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet wakker geworden van vreemde geluiden
goedemorgen all
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neee ben maar 1 x wakker geworden en toen weer in slaap gevallen
ja ik hoorde het net van mn moeder. Ik denk alleen dat 30 - 50 slachtoffertjes nog aan de voorzichtige kant geschat is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:45 schreef hondjes het volgende:
Dankzij Nijntje kwam Amerika erachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |