Dat duurt niet lang meer, zodra ze hun eerste jaar samen hebben gevierd zal het verval toeslaanquote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, ze zijn aan elkaar gehecht
Had ie dat nou bij mijn wond ook maar goed gedaan!quote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, ze zijn aan elkaar gehecht
We hebben in de afgelopen 8 maanden evenveel doorstaan als anderen in 5 jaar ofzo....dat zit wel goedquote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer, zodra ze hun eerste jaar samen hebben gevierd zal het verval toeslaan
Ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie van jullie heeft nog een kamer gedeeld met broer(s) en/of zus(sen) toen ze klein waren? Nu heeft bijna elk kind wel een eigen kamer terwijl ze bij mijn oma nog bedden moesten delen of in ploegen moest slapen!
Ja, dat kun je rustig een naaistreek noemenquote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had ie dat nou bij mijn wond ook maar goed gedaan!
Tis echt heul mooiquote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
Altijd een eigen kamer gehad, broer en zus ook.
Maar het lijkt me heel gezellig, zoals bij Fann, met zijn allen op 1 kamer, lekker keten met elkaar.
Laysan en D_K, jullie hebben echt een paleisje he?
Lekker veel ruimte!
Liesje, wat is die kamer voor dat jochie mooi geworden!!! Erg leuk dat dit door Fokkers voor elkaar gemaakt is
BQ bedoelt neukenquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ehm, waarom niet bij ons op de kamer?
Ik zie geen enkel nadeel, slechts voordelen. Ik ga/hoop borstvoeding te geven. Dan is t wel makkelijk, kind in de buurt ipv, te moeten wandelen. Kindje voelt zich prettig als het bij de ouders in de buurt is. Sterker nog, als de wieg te klein is, komt er een bedje tegen mijn bed aan, nog gezelliger.
Het voelt voor mij heel onnatuurlijk om iets wat negen maanden bij me is geweest en is gegroeid, alleen op een kamertje in een bedje te leggen. Gelukkig vind manlief het ook fijn als het bij ons slaapt.
Dus 's nachts in de wieg of in bed bij ons, overdag in de draagdoek of in het eigen bedje.
Verschil he, met vroeger?
Maar dat hoeft toch straks niet meerquote:
Lekker handjes onder de dekens hoor! Wie kan er nu slapen met de handjes boven de dekens?quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker you two, je eerste nacht in je nieuwe huis.
Handen boven de dekens hoor
Komt die morgen zelf online?quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgen is het Disana dag, die heeft aardig wat bij te lezen
Bij mijn beste weten komt die morgen weer thuis. Zie haar topic ookquote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt die morgen zelf online?![]()
Zijn er nog updates die ik gemist heb?![]()
Elke keer als ik het beterschap-draadje las dan dacht o, jee zeg het zit ze niet echt mee!![]()
Kan ik hier dan een officiële welkom terug Disana post plaatsen?
Welkom terug!
Ja dat had ik gelezen, maar thuis zijn en meteen online komen is wat anders! Ik kan mij voorstellen dat ze wel anderen dingen aan hun hoofd hebben dan fokken!quote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten komt die morgen weer thuis. Zie haar topic ook
Ik denk dat ze vast wel even in haar topic gaat kijkenquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen, maar thuis zijn en meteen online komen is wat anders! Ik kan mij voorstellen dat ze wel anderen dingen aan hun hoofd hebben dan fokken!
als ze maar ff komt zwaaien vind ik alles best, en dat ze gewoon post ik ben thuissssssquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vast wel even in haar topic gaat kijken
+1quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ze maar ff komt zwaaien vind ik alles best, en dat ze gewoon post ik ben thuissssss![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |