Ik, met een broer en mijn grootvader op 10 vierkante meter. Broer en ik in stapelbed, grootvader eenpersoonsbed. Gewoon onder de dakpannen, zonder dakbeschot. Denk er met genoegen aan terug.quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie van jullie heeft nog een kamer gedeeld met broer(s) en/of zus(sen) toen ze klein waren? Nu heeft bijna elk kind wel een eigen kamer terwijl ze bij mijn oma nog bedden moesten delen of in ploegen moest slapen!
Dat hebben we samen gedaan en ik heb het bedje lekker fris opgemaakt....lekker onder de schone dekbedden zoquote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee pas op hoor, straks sta je zo vannacht bij je buren aan te bellen van mag ik ff plassen![]()
is je bed al in elkaar gezet door je mannetje???
met 5 zussenquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie van jullie heeft nog een kamer gedeeld met broer(s) en/of zus(sen) toen ze klein waren? Nu heeft bijna elk kind wel een eigen kamer terwijl ze bij mijn oma nog bedden moesten delen of in ploegen moest slapen!
Ik heb 5 zussen en mijn ouders konden zich geen huis met 7 slaapkamers veroorloven. Hoewel ik tot mijn 2e jaar bij mijn ouders op de slaapkamer heb geslapen en doorschoof naar een kamer die ik met 2 zussen moest delen toen mijn oudste zus ging trouwen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo groot als ik nu woon heb ik nog nooit zelf gewoond!
als mijn Pa goed had opgelet was ik er niet geweestquote:Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, mijn ouders hadden dat probleem net als hun ouders gewoon in de kiem gesmoord! Twee kinderen nemen dan hoef je niet zoveel geld en ruimte te hebben!
hoeveel kamers hebben jullie dan ???quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo groot als ik nu woon heb ik nog nooit zelf gewoond!
2 slaapkamers en een woonkamer en een keuken en een was hok en een badkamer en een berging...en ook nog 2 balkonsquote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoeveel kamers hebben jullie dan ???
Jullie eigen kasteeltje paleisje!quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
2 slaapkamers en een woonkamer en een keuken en een was hok en een badkamer en een berging...en ook nog 2 balkons
TOE MAAR !!!!quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
2 slaapkamers en een woonkamer en een keuken en een was hok en een badkamer en een berging...en ook nog 2 balkons
Dat doet maarquote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie kunnen verstoppertje spelen met zijn tweeënquote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan niet, ze zijn aan elkaar gehechtquote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie kunnen verstoppertje spelen met zijn tweeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |